قیمت صادرات کشمش ایران

اگر به دنبال استعلام قیمت صادرات کشمش ایران هستید یکی از برترین تولیدکنندگان انواع کشمش شهر تاکستان استان قزوین با عنوان کارخانه کشمش آراد وجود دارد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و به صورت مستقیم می‌ توانید با شخص مدیر فروش این کارخانه ارتباط بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

کشمش صادراتی ایران

توجه مهم به این نکته داشته باشید که ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی کشمش در دنیا شناخته می‌ شود و زمانی تا همین ۱۰ سال پیش جز سه صادرکننده برتر این محصولات در دنیا شناخته می‌ شد اما در حال حاضر و به لطف مسئولین کاربلد کشورمان به سختی جز ده تای اول قرار می‌ گیریم و شرایط صادرات کشمش سال به سال نزولی شده است که مهم‌ ترین علت آن عدم همخوانی قیمت کشمش ایرانی در بازار جهانی است.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی ملایر با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

اما باید توجه داشته باشید کشمش صادراتی باید یک سری ویژگی‌ هایی داشته باشد تا بتوان از آن به عنوان یک محصولی که در بازار جهانی به فروش می‌ رسد یاد کرد:

  1. ابتدا اینکه محصول باید بدون هسته یا بدون دانه باشد به صورت کلی مشتریان آن طرف مرز اصلاً دوست ندارند از کشمش هسته‌ دار استفاده کنند.
  2. موضوع دوم استفاده از مایع یا ماده نگهدارنده ای نظیر تیزاب در آن باید باشد چون خریدار وقتی که کشمش به دستش می‌ رسد ممکن است آن را تا مدت زیادی در انبار ذخیره کند که طبیعتاً نباید کشمش مشکلی برایش پیش بیاید.
  3. موضوع آخر که بسیار هم مهم است این است که میزان موجودی یا تولید آن بسیار بالا باشد نباید محصولی را صادر کرد که نگرانی از بابت میزان موجودی آن در طول سال وجود داشته باشد به این صورت تمام زحمات شما تنها با همان یک بار ارسال، از بین خواهد رفت.

برای اطلاع از قیمت کشمش سبز پیکامی با ما در تماس باشید.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تقریباً در تمامی مناطق کشورمان که انگور تولید می‌ کنند کشمش هم تولید می‌ شود که به حدود یک سوم کل مساحت کشورمان برمی‌ گردد اما در تمامی این مناطق امکان صادرات کشمش وجود ندارد چون باید در شهر اشاره شده کارخانه کشمش باشد در غیر این صورت کشمش فله را نمی‌ توان صادر کرد با این اوصاف به چند شهر در کشورمان می‌ رسیم که می‌ توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی را باید اشاره کرد که هر ساله حجم قابل توجهی از این مناطق صادرات کشمش صورت می‌ گیرد.

محصول تیزابی گوگردی با رنگ قهوه ای روشن ⇓

کشمش صادراتی ایران

مجموعه تولیدی کشمش آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش و البته صادرکننده مستقیم این محصولات نیز هست به صورت کلی تخصص و تبحر این مجموعه تولید انواع کشمش پلویی در رنگ‌ های زرد یا طلایی، قهوه‌ ای روشن، قهوه‌ ای تیره و سرخ می‌ باشد که از این بین سه محصول اول امکان صادرات آن وجود دارد اما محصول آخری فقط جهت فروش در بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد چون از ماده یا مایع نگهدارنده در آن استفاده نمی‌ شود.

این مجموعه در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است و شخص مدیر فروش این کارخانه جناب آقای عینی پاسخگوی مشتریان است آن هم به صورت مستقیم و بدون واسطه که ویژگی منحصر به فردیست چون متأسفانه تمام سایت‌ های اینترنتی و پیج‌ های اینستاگرامی واسطه و دلال هستند و شما نمی‌ توانید برای صادرات با این مجموعه‌ ها همکاری داشته باشید از طرفی حتی اگر شما یک کارخانه کشمش را پیدا کنید باید رفتار آن مجموعه به گونه‌ ای باشد که شما خیالتان از بابت اینکه مشکلی در طی کار پیش نیاید راحت شود مجموعه‌ ای که سابقه صادرات را به کرات داشته باشد که خدا را شکر این مجموعه صادرات مستقیم به کشورهای مختلفی از جمله ارمنستان، گرجستان، روسیه، کویت، الجزایر، لبنان، مصر و کنیا را در رزومه کاری خود در اختیار دارد.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

لازم به ذکر است که بدانید کشمش صادراتی این مجموعه در کارتون ۱۰ کیلویی خالص بسته‌ بندی و ارسال می‌ شود و اگر شما به دنبال خرید کشمش در اوزان پایین‌ تر نظیر ۵ و یا ۳ کیلویی هستید اندکی افزایش قیمت به آن خواهد خورد که به عنوان مثال برای کارتون ۵ کیلویی خالص ۱۰۰۰ تومان افزایش قیمت است که این افزایش قیمت به علت هزینه بیشتر کارتون و از طرفی مشکلات بیشتر بسته‌ بندی در خط تولید خواهد بود.

محصول طلایی یا پلویی زرد ⇓

مجموعه تولیدی کشمش آراد

قیمت صادرات کشمش کارخانه آراد

موضوع بسیار مهمی که در مورد قیمت وجود دارد این است که متاسفانه قیمت‌ ها فقط ۴۸ ساعت اعتبار دارند این خبر خوبی نیست به خوبی می‌ دانیم که از زمان استعلام قیمت تا برآورد هزینه‌ ها تا بار به مقصد برسد ممکن است یک هفته تا ۱۰ روز طول بکشد اما در شرایطی قرار داریم که به علت نبود نظارت و بازرسی از سمت بالا دستی‌ ها دلال‌ ها بازار را به دست گرفته اند و به عنوان مثال ممکن است تا چند ماه قیمت تغییر نکند اما به یکباره و فقط طی چند روز قیمت چند درصد رشد پیدا کند که این هیچ تقصیری را متوجه کارخانه نمی‌ کند چون این مجموعه‌ ها ماده اولیه خود را از باغدار یا دلال تامین می‌ کنند.

اما در حال حاضر اگر قرار باشد قیمت سه محصول اصلی صادراتی که در بالا هم به آن پرداخته شد را بپردازیم ذکر موارد زیر الزامی است:

  • کشمش طلایی بارگاهی و با عیار بالا کیلویی ۱۳۵ هزار تومان و محصولی با کیفیت کمی پایین‌ تر کیلویی ۱۲۴ هزار تومان.
  • کشمش تیزابی درجه یک تاکستان کیلویی ۱۳۵ هزار تومان که اگر بخواهیم محصولی با عیار پایین‌ تر تولید کنیم کیلویی ۱۲۲ هزار تومان.
  • کشمش تیزابی بدون گوگرد که به آن خرمایی می‌ گویند و رنگ آن قهوه‌ ای تیره است کیلویی ۱۱۵ هزار تومان درب کارخانه قیمت می‌ خورد.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

موضوع بسیار مهم در مورد این مجموعه این است که شما می‌ توانید هم خرید حضوری درب کارخانه انجام دهید هم به مانند خیلی از مشتریان صادراتی این مجموعه خرید غیرحضوری. به این صورت که در هر جایی از دنیا که از طریق همکار، شریکتان یا مامور گمرک در داخل ایران با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه ثبت سفارش می‌ کنید و بار پس از آماده‌ سازی به هر نقطه مرزی که مدنظر شماست ارسال می‌ شود و زمانی که آنجا رسید و پس از مشاهده نهایی بار اقدام به تسویه خواهید کرد.

محصول تیزابی بدون گوگرد با رنگ قهوه ای تیره ⇓

قیمت صادرات کشمش کارخانه آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما