قیمت امروز کشمش تیزابی ملایر

جهد دریافت قیمت امروز کشمش تیزابی تولید ملایر و تاکستان قزوین مشتری و تاجر می تواند با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط تلفنی گرفته و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت محصول اقدام به خرید درب کارخانه داشته باشد.

 

محصول تیزابی ملایر که کیفیت مناسبی ندارد. ⇓

کشمش تیزابی ملایر

تولید کشمش تیزابی در ملایر و تاکستان

ملایر همدان و تاکستان استان قزوین از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش علی الخصوص کشمش پلویی در ایران شناخته می باشند، محصولاتی که باید بی دانه و بی هسته بوده و سایز آن از ۱۰ میل کمتر باشد.

 

کشمش تیزابی نیز محصولی پلویی شناخته می‌شود و دو منطقه اشاره شده برترین تولید کنندگان آن در کشورمان محسوب می‌شود اما یک تفاوت اصلی بین تولیدات دو شهر اشاره شده وجود دارد و آن هم کیفیت متفاوت آنها می باشد به این صورت که محصول تاکستان دارای کیفیتی بالاتر و طبیعتاً قیمتی بیشتر و محصول ملایر در نقطه مقابل آن قرار می گیرد.

 

بحث تفاوت کیفیت به زمین دو منطقه و انگور های آن برمی گردد، از طرفی باغداران و کشاورزان منطقه ملایر با وسواس باغداران تاکستانی بار آماده نمی‌ کنند و وقتی که محصول اشاره شده برای فرآوری به کارخانه می آید و پس از عملیات سورتینگ تفاوت تولیدات دو منطقه کاملاً پیداست و به رنگ و ظاهر محصول بر می گردد.

 

اگر به دنبال خرید کشمش تیزابی مرغوب هستید تولیدات تاکستان فقط به شما پیشنهاد می گردد در غیر اینصورت برای خرید این محصول با قیمتی ارزان تر قطعاً از کشمش ملایر خرید خود را انجام دهید.

محصول تیزابی تاکستان که محصول درجه یک ایران محسوب می شود. ⇓

قیمت کشمش تیزابی

تولید محصول تیزابی ملایر در مجموعه تولیدی کشمش آراد

با علم به اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و طبیعتا از تولیدات همین منطقه برای فرآوری و شستشو استفاده می کند اما چون مشتریان از سراسر ایران و حتی کشورهای وارد کننده کشمش با این مرکز تماس می گیرند و گاهی اوقات محصول ملایر را هم می خواهند پس تولیدات شهر اشاره شده هم در این مجموعه بسته بندی و فرآوری می گردد.

 

متاسفانه در فصل کشمشی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ و با توجه به اینکه در حال حاضر در اواخر آذر ۱۴۰۰ می باشیم و حدود سه ماه از شروع فصل می گذرد نرخ انواع کشمش رشد بسیار بالایی را به خود دیده به گونه ای که کشمش تیزابی تاکستان که در شهریورماه کیلویی ۲۸۰۰۰ تومان فاکتور می‌شد در حال حاضر کیلویی ۴۵ هزار تومان درب کارخانه به مشتری تحویل داده می شود.

 

برای مشتریانی که به دنبال خرید محصول تیزابی ملایر هم هستند آن را می توان در حال حاضر کیلویی ۴۰ هزار تومان به این عزیزان تقدیم نمود آن هم در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص که هیچ گونه شماره تماس و راه ارتباطی بر روی آن قرار ندارد تا شما نگرانی از بابت دور خوردن از مشتری خود نداشته باشید.

 

لازم به ذکر است که مشتری می تواند در این مجموعه به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفته و برای خرید حضوری هم هماهنگی های لازم را صورت دهد و بر خلاف اکثر کارخانه‌ های کشمش در ایران که اجازه حضور خریدار را در خط تولید در حین فرآوری بار نمی دهند در این مجموعه این امکان برای شما وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما