کارخانه تولید کشمش تیزابی کیلویی باکیفیت

کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش صادرات از جمله کشمش تیزابی و طلایی باکیفیت با اعلام نرخ کیلویی مناسب مشتری می تواند خرید درب کارخانه و بدون واسطه داشته باشند و این محصولات را در بسته بندی های کارتونی تحویل بگیرند.

کارخانه کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی باکیفیت

کشمش تیزابی از جمله محصولی می باشد که تقریباً در تمام مناطق تولید کننده انگور در حجم وسیع تولید می گردد اما کیفیت های تولیدی مناطق مختلف با هم متفاوت است و به این معنی نیست که هر منطقه‌ای در ایران یک نوع از این محصول را تولید کند.

 

علاوه بر هسته دار بودن این محصول و یا بی هسته بودن آن، بحث رنگ کشمش نیز پیش می آید که هر چقدر محصول کهربایی تر باشد نرخ آن بالاتر و هر چقدر تیره تر باشد نرخ آن پایین تر می باشد. به صورت کلی مرغوبترین و باکیفیت ترین نوع کشمش تیزابی در ایران مربوط به منطقه تاکستان و نرجه استان قزوین است.

 

مجموعه تولیدی این مرکز نیز در تاکستان کارخانه کشمش دارد و طبیعتا از محصولات همین منطقه و از باغداران آن استفاده می‌کند به همین جهت شما اگر نمونه‌ای از این مرکز دریافت نمایید به عنوان مثال از شهر یا منطقه دیگری نیز نمونه بگیرید و دو نمونه را در کنار هم قرار دهید تا به خوبی متوجه این امر خواهید شوید که هر چقدر پول دهید همان‌ قدر آش خواهید خورد.

کشمش تیزابی باکیفیت

خرید مستقیم از کارخانه کشمش

وقتی که شما به صورت مستقیم از کارخانه کشمش خرید خود را انجام می دهید فواید بسیاری برای شما دارد از جمله اینکه نگرانی از بابت تامین بار در طول سال نخواهید داشت، کشمش تازه به دستتان می رسد در ضمن اگر خواستید اطلاعات شما از جمله شماره تماس و راه‌ های ارتباطی گرفته تا نام برند و لوگو می توانید با همکاری کارخانه اقدام به درج آنها داشته باشید.

 

این محصولات عموماً در کارتون های ۱۰ کیلویی برای صادرات در نظر گرفته می‌شوند. یکی از بهترین حسن های این مورد این است که شمارش کارتون ها بر روی پالت و در مجموع بار بسیار آسان است و با یک نگاه ساده می‌توان متوجه شد که چقدر بارگیری انجام شده یا نشده است. در مواردی اگر مشتری به دنبال خرید در اوزان دیگری است این کار نیز انجام پذیر است که به صورت کلی ۵ کیلویی در نظر گرفته می شود.

 

قیمت کشمش تیزابی در اردیبهشت کیلویی ۲۸ هزار تومان در بهترین کیفیت ممکن از تولیدات تاکستان معامله می گردد این یعنی اینکه اگر شما در کارتون ده کیلویی این بار را طلب کنید ۲۸۰,۰۰۰ تومان برایتان محاسبه می شود و تمامی کارهای فرآوری و بسته‌بندی و نیز شیرینک کردن کارتون نیز با این قیمت برایتان درب کارخانه انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما