فروش کشمش تیزابی زرد درجه یک در اصفهان

فروش کشمش تیزابی زرد یا قهوه ای رنگ با کیفیت درجه یک در اصفهان از طریق این مرکز انجام می شود و مشتریانی که در این استان سکونت و یا فعالیت دارند می توانند تنها با یک تماس نیاز خود را با قیمت درب کارخانه تامین نمایند.

کشمش تیزابی زرد

کشمش تیزابی زرد

یکی از مهمترین کشمش هایی که در بازار ایران عرضه شده و توسط باغداران عزیز تولید می‌ گردد کشمش تیزابی نام دارد که گاهی در بازار ایران به آن کشمش زرد هم می‌گویند در صورتی که رنگ آن قهوه‌ای روشن یا کهربایی است.

 

در واقع کشمش زرد همان کشمش طلایی یا کشمش انگوری بوده که بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد تا بازار داخلی اما کشمش تیزابی علاوه بر اینکه برای بازار داخلی بسیار پرفروش است جهت صادرات نیز به کرات از آن استفاده می کنند.

 

از بهترین تولید کنندگان کشمش تیزابی در ایران منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان می باشد که تقریباً درصد بسیار زیادی از نیاز کشورمان از همین سه منطقه تامین می گردد.

 

وقتی که انگور را در اواسط شهریورماه می چینند هم ممکن است آن را مستقیماً بدون هیچ ماده افزودنی بر روی آفتاب پهن کنند تا تبدیل به کشمش آفتابی شود و یا اینکه ابتدا در درون مایع تیزاب به مدت چند ثانیه نگه داشته و سپس در مقابل آفتاب پهن کنند که به این محصول کشمش تیزابی می‌گویند که اگر به آن گوگرد بزنند همین محصول مورد بحثم خواهد شد و اگر نزنند تبدیل به کشمش خرمایی می‌گردد.

کشمش تیزابی درجه یک

فروش انواع کشمش درجه یک در اصفهان

مجموعه کشمش آراد علاوه بر محصول تیزابی که در بالا به آن اشاره شد محصولات دیگری نیز در سبد غذایی خود دارد که از آن جمله می توان به کشمش پلویی آفتابی، کشمش انگوری طلایی، کشمش خرمایی و انواع کشمش فله آفتاب خشک و سایه خشک و نیز شیره کشمش را می توان اشاره نمود.

 

این مورد را می توان به جرأت بیان کرد که کشمشی که در این مرکز تولید می گردد حتی بالاتر از درجه یک و به نوعی سوپر محسوب می شود. قطعا وقتی که نمونه بار به دستتان رسید به این مورد برخورد خواهید نمود.

 

مثالی در این مورد ذکر می‌کنیم:

کارخانه ای در تاکستان قزوین که یکی از قدیمی‌ترین مراکز تولیدی در ایران شهر و کل ایران می باشد کشمش پلویی آفتابی را در اول اسفند ۱۳۹۹ هر کارتون ۲۱۵ هزار تومان حساب می‌کند در صورتی که همان محصول و با همان کیفیت درب کارخانه مجموعه کشمش آراد با قیمت ۲۰۵ هزار تومان فاکتور می شود.

 

اصفهان نیز یکی از بازارهای بزرگ خشکبار در ایران محسوب می گردد و مشتریانی که در این استان و شهر فعالیت دارند می توانند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی نسبت به استعلام قیمت و ثبت سفارش انواع محصول کارتون شده و یا فله ای و در کیسه اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما