فروش عمده کشمش سلطانی تیزابی اعلا

فروش عمده کشمش سلطانی یا سلطانا که همان کشمش تیزابی می باشد با کیفیت اعلا از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان در این مرکز درب کارخانه تحویل مشتریان می شود و اگر به دنبال خرید این محصول با قیمت مناسب برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی هستید با واحد فروش کارخانه تماس بگیرید.

فروش کشمش سلطانی

کشمش سلطانی یا سلطانا

کشمش سلطانی یا سلطانا یکی از بهترین تولیدات کشورمان در زمینه صادرات و فروش داخلی می باشد این محصول یکی از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان و نیز قوچان استان خراسان محسوب می گردد و در دو نوع دانه دار و بی دانه در ایران تولید می‌شود که برای صادرات از نمونه بی دانه یا بی هسته آن استفاده می کنند.

 

نام دیگر این محصول همان کشمش تیزابی بوده و باغداران به آن سبزه نیز می‌گویند. وقتی که انگور این محصول در اواسط شهریور ماه چیده شد باغدار آن را درون مایع تیزاب به مدت چند ثانیه قرار داده سپس بر روی زمین پهن می‌کند تا پروسه خشک شدن آن توسط آفتاب صورت گیرد.

 

به این علت به این محصول تیزاب می زنند که حکم ماده نگهدارنده برای آن خواهد بود تا جایی که می توان آن را حتی تا دو سال انبار کرد. مایع تیزاب حکم لایه ای بر روی کشمش بوده که تمام منافذ آن را می بندد که البته برای خوش رنگ تر شدن به آن دود گوگرد هم میزند که البته ممکن است هم نزنند که در این صورت تبدیل به کشمش خرمایی خواهد شد.

کشمش تیزابی عمده

فروش کشمش سلطانی با کیفیت اعلا

اگر شمای مشتری به دنبال خرید بهترین و باکیفیت ترین نوع کشمش سلطانی هستید فقط تولیدات تاکستان را به شما پیشنهاد می کنیم آن هم به دو علت:

  1. باغداران تاکستانی با وسواس بیشتری انگور را تبدیل به کشمش سلطانی می کنند به صورتی که حتی در ظاهر محصول نیز می توان قضاوت نمود که کیفیت کشمش تاکستان بالاتر از سایر مناطق ایران است.
  2. از طرفی کارخانه‌های تاکستان نیز با دقت بیشتری کشمش را سورت می کنند به عنوان مثال مجموعه ما کشمش تیزابی که برای صادرات و فروش در بازار داخلی استفاده می کند دو بار از زیر دستگاه سورتینگ لیزر عبور می دهد.

 

محصولی که در تاکستان تولید و فرآوری می گردد از نوع بی دانه و بی هسته است و درصد بسیار زیادی از صادرات این محصول از همین منطقه انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است که کارتون های مناسب برای بازار داخلی این محصول نه کیلویی است با وزن کارتون و برای صادرات ده کیلویی و خالص محسوب می شود.

 

شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه می توانید استعلام قیمت این محصول را به روز انجام دهید و اگر قصد خرید را با قیمت داده شده داشته باشید نمونه بار به صورت فیزیکی برایتان ارسال شده و شما پس از برآورد هزینه های گمرک، ترخیص و ترانزیت و اصطلاحا اگر برایتان به صرفه بود می توانید با ایشان برای خرید حضوری و نوشتن قرارداد در کارخانه هماهنگی لازم را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما