خرید کشمش تیزابی صادراتی تاکستان و ملایر

خرید کشمش تیزابی تولید تاکستان قزوین و ملایر همدان با کیفیت صادراتی و مرغوب در این مرکز انجام می گیرد و اگر به دنبال خرید مستقیم از کارخانه هستید می توانید با واحد فروش مرکز تولیدی تماس بگیرید.

خرید کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی صادراتی

بیشترین میزان صادرات کشمش در ایران مربوط به کشمش تیزابی و کشمش طلایی می باشد که محصول مورد بحث ما یعنی تیزابی را دو منطقه تاکستان و ملایر در حجم بسیار بالایی تولید می کنند و صادرات آن عموما به کشورهای شمالی ایران انجام می‌گیرد که از مهمترین آن می‌توان به روسیه و اوکراین اشاره نمود.

 

این محصول از انگور بی دانه به دست می آید نه اینکه دانه دار آن موجود نباشد چرا، اما بیشترین میزان فروش مربوط به همان نمونه بی هسته یا بی دانه است. همانطور که از نام آن برمی‌آید برای خشک شدن از مایع تیزابی استفاده می شود که در ادامه بر روی زمین پهن شده تا آفتاب آن را آرام آرام خشک کند و در ادامه ممکن است به آن گوگرد بزنند و هم نزنند که اگر بزنند تبدیل به کشمش تیزابی رنگ روشن می‌شود و اگر نزنند تبدیل به کشمش خرمایی یا همان تیزابی بدون گوگرد خواهد شد.

 

مجموعه کشمش آراد نیز این محصول را با بهترین کیفیت تولید می کند و علاوه بر این که بار را از باغدارانی که با وسواس بیشتری کشمش تولید می کنند خریداری می کند بلکه بر روی خط تولید و زیر دستگاه سورتینگ دو بار این محصول را عبور می‌دهند که به اصطلاح به آن می‌گویند کشمش دو سورته که کیفیت بالاتری هم خواهد داشت.

خرید کشمش ملایر

خرید انواع کشمش درب کارخانه

طبیعتاً اگر به دنبال صادرات کشمش هستید باید مرکز تولیدی و کارخانه کشمش را بیابید که این مرکز این امکان را در اختیار شما قرار می دهد. مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین است و سعی می‌کند بار را با کیفیت عالی و با قیمت مناسب تقدیم مشتریان خود کند.

 

به صورت کلی کارتون های این مرکز برای صادرات ۱۰ کیلویی خالص بوده و پنج لایه می باشد که در انتها عملیات شیرینک نیز انجام می‌شود که کارتون در طی ترانزیت از هم نپاشد. تمام قیمت های داده شده تحویل درب کارخانه است پس طبیعتاً کارهای ارسال تا لب مرز به عهده مشتری است و لازم به ذکر است که مجوز بهداشت و استاندارد نیز روی بار ضمیمه می‌شود که از طرف این مرکز انجام خواهد شد.

 

برای ثبت سفارش شما باید با جناب آقای عینی به عنوان مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید و یا به صورت حضوری در کارخانه اقدام به نوشتن قرارداد کنید و یا اینکه با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارش را ثبت کرده و بار آماده خواهد شد و برای هر نقطه ای از ایران ارسال می شود که شما و یا نماینده تان قبل از تخلیه بار باید مبلغ را تسویه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما