خرید و فروش اینترنتی کشمش آفتابی طبیعی

فروش اینترنتی و آنلاین انواع کشمش تاکستان و ملایر از جمله کشمش آفتابی طبیعی و خانگی آغاز شده است و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات با نرخ مناسب هستند می توانند مستقیما از کارخانه کشمش این مورد را انجام دهند.

خرید کشمش آفتابی

کشمش آفتابی طبیعی به چه محصولی می گویند؟

به صورت کلی کشمش آفتابی محصولی است که طبیعی تولید می شود به این صورت که وقتی باغدار در اواسط شهریور ماه انگور را می چیند آن را بر روی زمین یا آسفالت پهن کرده تا نور خورشید آن را آرام آرام خشک کند و این پروسه ممکن است بین دو الی سه هفته که بستگی به شدت نور آفتاب دارد طول بکشد.

 

کشمش آفتابی که شما در بازار می‌بینید به دو دسته تقسیم می شود یا فرآوری شده می باشد و در کارخانه کارهای دم کنی، شستشو و بسته بندی آن انجام می‌گیرد و تبدیل به کشمش پلویی می‌شود و یا فرآوری نمی‌شود که ممکن است دارای دم و شاخه باشد و از طرفی خاک هم به گوشت کشمش چسبیده است به این محصول کشمش آفتابی طبیعی می گویند.

 

مناطق زیادی در ایران هستند که این محصول را تولید می‌کنند اما عمده ترین تولیدکننده آن ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین است که آن را در مقیاس بسیار بالایی تولید می کنند که در رده بعدی می‌توان به بوانات استان فارس نیز اشاره نمود و این مورد را نیز در نظر داشته باشید که اگر محصول آفتابی بی دانه یا بی هسته باشد دارای قیمت و ارزش بالاتری خواهد بود.

فروش کشمش آفتابی

خرید و فروش اینترنتی کشمش

ابتدا این مورد را خدمتتان عرض می‌کنیم که این مرکز و این سایت فروشگاه اینترنتی نیست بلکه مسیریست تا شما بیشتر با انواع کشمش آشنا شده و بتوانید اطلاعات خود را در زمینه این محصول بالا ببرید. پس از آگاهی، از آنجایی که شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات سایت قرار داده شده شما می توانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط تلفنی گرفته و درخواست مشاوره و یا استعلام قیمت و حتی ثبت سفارش نمایید.

 

کشمش تولیدی این مرکز یا برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد یا برای بازار داخل و یا اینکه برای مصارف شخصی، ولی این مورد را در نظر داشته باشید که حداقل ارسال کشمش های فله ای که در کیسه و گونی بسته بندی می شوند حداقل ۴۰ کیلو و کشمش های کارتونی که برای بازار داخلی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد ۱۰ کارتون خواهد بود و صادرات کشمش نیز که متفاوت است و ممکن است یک مشتری برای ابتدا دو تن سفارش دهد یا بیست تن.

 

اما خرید اینترنتی کشمش به این صورت است که شما پس از ارتباط گرفتن با جناب آقای عینی میزانی به عنوان بیعانه برای ایشان واریز خواهید نمود، سفارشتان ثبت و بار آماده می‌شود و وقتی که تحویل باربری شد و رسید دریافت گردید تصویر رسید که حاوی اطلاعات شماست برایتان ارسال و شما پس از رویت آن زحمت واریز را خواهید کشید و مبلغ را تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما