قیمت خرید بهترین کشمش آفتابی شیرین

قیمت خرید بهترین کشمش آفتابی شیرین با قند بالا که عموما از تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد در این مرکز قابلیت استعلام داشته و مشتریانی که قصد خرید کشمش باکیفیت را دارند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

خرید کشمش آفتابی

بهترین کشمش آفتابی در ایران

اگر به دنبال خرید بهترین کشمش آفتابی در ایران هستید باید این مورد را بدانید که منطقه تاکستان استان قزوین بهترین تولید کننده انواع کشمش بی دانه و دانه دار آفتاب خشک می باشد و مشتریانی که در زمینه این محصول فعالیت دارند به خوبی به این موضوع واقف هستند.

 

این محصول هم به صورت فله ای که با دم و شاخه بوده و در کیسه عرضه می گردد و هم به صورت فرآوری و شسته شده که بدون دم و شاخه هست و در کارتون بسته بندی خواهد گردید که به آن کشمش پلویی نیز می‌گویند عرضه می شود.

 

بیشتر خریداران این محصول بازار تهران و مناطق شمالی کشورمان می باشد برعکس کشمش تیزابی که رنگ قهوه ای دارد و مشتریان آن بیشتر مناطق جنوبی کشورمان است. دو منطقه معروف در زمینه تولید این محصول وجود دارد که یکی ملایر همدان است و دیگری تاکستان قزوین، اشخاصی که به دنبال بار باکیفیت و مرغوب هستند محصول تاکستان و اشخاص دیگری که کشمشی ضعیف تر با قیمتی پایین تر می‌خواهند از کشمش ملایر استفاده می‌ کنند.

 

بسته بندی این محصول در کارخانه به صورت کارتونی و ۹ کیلویی بوده و ۸.۵ کیلو وزن کشمش است و وقتی که با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط گرفتید و قیمت کشمش را استعلام نمودید این موضوع را بدانید که نرخ درب کارخانه به شما خواهند داد که طبیعتا یا حضوری برای خرید تشریف می آورید و یا این که بار برای شما ارسال خواهد شد.

قیمت کشمش آفتابی

خرید کشمش شیرین و گوشتی

مشتریانی که بار آفتابی خریداری می کنند سه مورد را باید در نظر داشته باشند تا یک خرید عالی را تجربه کنند:

  1. کشمش بی دانه باشد.
  2. محصول شیرین و گوشتی باشد.
  3. ظاهر کشمش قرمز سوخته و بدون قاطی شدن رنگ های دیگر در آن باشد.

 

کشمش تاکستان هر سه مورد بالا را در اختیار دارد و به همین جهت محصول آفتابی آن گران ترین در کشورمان می باشد و مطمئن باشید هر چقدر پول بدهید همان ‌قدر آش خواهید خورد و از طرفی این اطمینان را می دهیم که نرخی که در این مرکز به مشتریان داده می شود نرخ کف کارخانه‌های کشمش تاکستان می باشد به این صورت که مرکز تولیدی که در چند کیلومتری ما واقع شده است کشمش پلویی درجه یک را که این مرکز با قیمت ۲۷۰۰۰ تومان تقدیم مشتریان می کند، ۲۷۵۰۰ تومان به مشتری خود قیمت می دهد و کسانی که در حجم بالایی کار می کنند به خوبی می دانند که ۵۰۰ تومان هزینه کمی نیست.

 

برای خرید محصول نیز می توانید با مدیر فروش ارتباط گرفته و برای تهیه حضوری و غیرحضوری سفارش را ثبت نمایید. محصول چه به صورت کیسه ای و فرآوری نشده باشد و چه به صورت فرآوری شده و در کارتون برای مشتریان غیر حضوری به سراسر ایران از طریق باربری ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما