فروش کشمش تیزابی قهوه ای

فروش کشمش تیزابی قهوه ای رنگ از بهترین تولیدات تاکستان قزوین که بالاترین کیفیت این نوع محصول را در کشورمان به خود اختصاص می دهد در این سایت مستقیم از مرکز تولیدی انجام خواهد شد.

 

محصول تیزابی بدون گوگرد یا همان خرمایی ⇓

فروش کشمش قهوه ای

کشمش تیزابی قهوه ای رنگ

از جمله محصولاتی که در بین انواع خشکبار تولید شده در ایران هم امکان صادرات آن وجود دارد و هم فروش در بازار داخلی، کشمش تیزابی قهوه‌ای رنگ می‌باشد که این نوع محصول را تقریباً اکثر تولید کنندگان انگور در اختیار داشته و عرضه می کنند.

 

انگور این محصول که ممکن است هم به‌ صورت بی‌ دانه باشد و هم به صورت دانه دار، پس از چیده شدن در مایع تیزاب داغ فرو برده و سپس آن را بر روی زمین پهن می کنند تا نور خورشید و شدت آن، انگور را تبدیل به کشمش کند طی ۵ الی ۶ روز.

 

دو حالت برای محصول تولید شده پیش می آید که ممکن است یا به آن دود گوگرد بزنند و یا نزنند که در هر دو صورت دو محصول متفاوت تولید خواهد شد که البته این گوگردزنی را ممکن است یا باغدار و کشاورز آن را انجام دهد و یا کارخانه دار و مرکز تولیدی.

 

اگر به محصول اشاره شده دود گوگرد زده شود تبدیل به کشمش تیزابی قهوه‌ای روشن خواهد شد و اگر زده نشود تبدیل به کشمش خرمایی می شود که رنگی قهوه ای تیره خواهد داشت و منطقه تاکستان استان قزوین بالاترین کیفیت این نوع کشمش ها را در کشورمان به خود اختصاص می دهد.

محصول تیزابی تولید ملایر که از کیفیت بالایی برخوردار نیست. ⇓

کشمش تیزابی قهوه ای

فروش محصول تیزابی مستقیم از کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین واقع شده و طبیعتاً کشمش تیزابی که برای مشتری جهت بازار داخلی و صادرات عرضه می‌ کند از تولیدات همین منطقه بوده که در بالا عنوان شد، بهترین کیفیت تولیدشده در ایران هم محصول تاکستان است و شما اگر به دنبال مرغوبیت محصول هستید باید از این منطقه محصول تیزابی را خریداری کنید.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه هم قرار داده شده تا شما بتوانید با ایشان به صورت مستقیم صحبت کنید، استعلام‌ قیمت نمایید، درخواست مشاوره داشته باشید و یا حتی ثبت سفارش نمایید و حتی اگر قصد خرید حضوری در کارخانه را هم داشته باشید می توانید با ایشان برای این موضوع هماهنگی انجام دهید.

 

نوع بسته بندی کشمش تیزابی چه به صورت گوگردی و چه به صورت بدون گوگرد برای بازار داخل ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص است اما برای صادرات از ۱۰ کیلویی خالص استفاده می گردد که در انتهای عملیات بسته بندی، شیرینک هم انجام خواهد گرفت.

 

لازم به ذکر است که اگر قصدتان خرید کشمش تیزابی می باشد که کیفیت متوسط داشته باشد و قیمتی ارزان تر نسبت به تولیدات تاکستان، تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد که در حال حاضر یعنی اواسط آبان ۱۴۰۰ که محصول تاکستان برای صادرات کیلویی ۳۴ هزار تومان فاکتور می شود محصول ملایر را می توانید با ۲۸ هزار تومان هم خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما