فروش بهترین کشمش تیزابی تاکستان

در این مجموعه فروش بهترین کشمش تیزابی تولید تاکستان انجام می گیرد و مشتریانی که مایلند خرید خود را درب کارخانه انجام دهند می توانند با مدیر فروش کارخانه جهت هماهنگی و بازدید از انبار تماس تلفنی داشته باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

کشمش تیزابی (با گوگرد) ⇓

کشمش تیزابی تاکستان

کشمش تیزابی تاکستان

یکی از انواع کشمشی که در ایران تولید می شود کشمش تیزابی بوده که به این محصول، سلطانی یا سلطانا هم می‌گویند و علاوه بر اینکه در بازار داخلی فروش دارد جهت صادرات نیز از آن بهره می برند که اولاً باید بی دانه یا بی هسته باشد و در ثانی سایز آن از ۱۰ میل پایین تر سورت شود.

 

منطقه تاکستان در کنار ملایر استان همدان بیشترین میزان تولید کشمش تیزابی را در ایران به خود اختصاص می دهند که اگر بار مرغوب بخواهید تولیدات تاکستان به شما پیشنهاد می شود در غیر این صورت اگر به دنبال محصولی هستید که حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد ارزان تر از محصول تاکستان باشد که البته کیفیتی پایین تر هم خواهد داشت تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد.

 

روال تولید آن به گونه ای است که در اواسط شهریورماه انگور را می چیند و آن را به مایع تیزاب داغ به مدت چند ثانیه آغشته کرده و سپس بر روی زمین پهن می کنند. پس از چند روز محصول آماده شده و کشمش حاصل تبدیل به کشمش خرمایی خواهد شد، حال اگر به آن گوگرد بزنند تبدیل به کشمش تیزابی گوگردی که ما آن با رنگ قهوه‌ای روشن می شناسیم خواهد شد.

کشمش خرمایی (بدون گوگرد) ⇓

فروش کشمش تاکستان

فروش کشمش درب کارخانه

از آنجایی که کشمش تیزابی را می توان هم صادر کرد و هم در بازار داخلی به فروش رساند در دو قالب جداگانه بسته بندی آن صورت می گیرد که هر دو به صورت کارتونی است که برای صادرات از ۱۰ کیلویی خالص استفاده می‌شود و برای بازار داخلی از ۸.۵ کیلو خالص که در ایران به آن ۹ کیلویی می گویند بسته بندی آن انجام خواهد گرفت.

 

در حال حاضر یعنی در نیمه دوم مهر ۱۴۰۰ قیمت محصول اشاره شده برای صادرات کیلویی ۳۳,۰۰۰ تومان و برای بازار داخل هر کارتون ۹ کیلویی ۲۸۰ هزار تومان فاکتور می شود.

 

برخی از  مراکز پخش و بنکدارانی که با این مرکز تماس می گیرند و متاسفانه ادعای بسیار بالایی دارند و اما سواد کاری پایین، می گویند که ما کشمش تیزابی تاکستان با نرخ ۲۶۰ هزار تومان هم سراغ داریم که متاسفانه این عزیزان در این مورد درست می‌گویند اما از جریان اصلی خبردار نیستند.

 

با وجود این که در بالا گفته شد تولیدات تاکستان بهترین کیفیت ممکن را در ایران به خود اختصاص می دهند اما متاسفانه برخی از کارخانه‌ های این شهر اقدام به خرید بار فله از تولیدات ابهر که دارای دم و شاخه هست به کارخانه برای فرآوری می‌آورند که متاسفانه تولیدات ابهر کیفیت بالایی ندارد و به همین جهت محصول حاصل ارزان‌ تر می‌شود اما در کارتونهای خود که بر روی آن نام تاکستان درج شده پر می کنند و به همین راحتی می توانند بازار را خراب کنند که البته باهوش ها این موضوع را به راحتی تشخیص خواهند داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما