خرید کشمش پلویی درجه یک برای صادرات

اگر به دنبال کشمش پلویی با کیفیت درجه یک برای صادرات هستید این امکان را دارید که به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه و مجموعه تولیدی کشمش آراد خرید این محصولات را با قیمت مناسب انجام دهید.

کشمش پلویی درجه یک

انواع کشمش پلویی برای صادرات

شاید بیشترین نامی که در کنار کشمش در ایران شنیده ایم، واژه پلویی باشد. کشمش پلویی را بارها دیده ایم و از آن استفاده کرده ایم و در سالاد، پختن کیک، کلوچه و شیرینی و یا طبخ در کنار برنج از آن استفاده نموده ایم اما این کشمشی که در اینجا صحبت کردیم، کشمش پلویی آفتابی است در صورتی که ما محصولات پلویی دیگر هم در ایران تولید و عرضه می‌کنیم.

 

به هر محصول گرد یا بیضی که بی هسته باشد و سایز آن از ۱۰ میلی متر پایین تر، کشمش‌ پلویی گفته می شود که در حالت های مختلفی در ایران فرآوری می‌گردد که یکی از آن‌ ها همانی است که در بالا به آن پرداخته شد و دیگری کشمش پلویی طلایی و کشمش تیزابی پلویی و نیز کشمش خرمایی می باشد.

 

میزان صادرات این سه محصولی که گفته شد در مقایسه با محصول پلویی آفتابی بسیار بالاست چون از مواد نگهدارنده تیزاب و گوگرد در آنها استفاده می شود.

 

بهترین تولید کنندگان انواع کشمش پلویی، می توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی اشاره نمود که بیشترین میزان حجم صادرات در ایران هم مربوط به همین سه منطقه است.

صادرات کشمش پلویی

خرید کشمش پلویی جهت صادرات

تمام محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد مجموعه تولیدی کشمش آراد، آن ها را با بهترین کیفیت ممکن و درجه یک آماده و در انبار ذخیره می کند. از طرفی تولیدات کشمش پلویی این مرکز تماما از منطقه تاکستان قزوین است به غیر از کشمش طلایی که مربوط به استان آذربایجان شرقی است و این منطقه بهترین تولیدکننده این محصول محسوب می‌شود.

 

به صورت کلی برای صادرات، این محصولات را در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص آماده و بسته بندی می شوند و با وجود این که بر روی کارتون های این مرکز هیچگونه شماره تماس، راه ارتباطی و حتی آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد اما شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه این امکان را دارید که هماهنگی جهت درج اطلاعات تماس خودتان و مشخصات شرکتتان بر روی کارتون انجام شود.

 

لازم به ذکر است وقتی که با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط گرفتید قیمت روز محصولات را دریافت کنید و سپس به برآورد هزینه های ترانزیت، گمرک و ترخیصات بپردازید و اگر به صرفه بود نمونه محصول را به صورت فیزیکی دریافت کرده و اگر هم نمونه تایید شد هم به صورت حضوری در کارخانه و هم به صورت غیرحضوری در هر جایی از دنیا که باشید امکان ثبت سفارش از طریق پرداخت بیعانه را خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما