پخش انواع کشمش پلویی بسته بندی شده

پخش انواع کشمش پلویی بی هسته به صورت بسته بندی شده کارتونی در این مرکز از تولید به مصرف انجام می شود و مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم از کارخانه هستند می توانند نیازشان را با بهترین کیفیت تاکستان تامین نمایند.

پخش کشمش پلویی

انواع کشمش پلویی مجموعه آراد

به صورت کلی کشمش پلویی به سایز ریز یا نهایتاً متوسط کشمش آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش انگوری گلدن و کشمش خرمایی گفته می شود که هم در بازار ایران با نام پلویی شناخته می شوند و هم جهت صادرات و نکته بسیار مهم در مورد این محصولات این است که باید با هسته یا بیدانه باشند.

 

از بهترین تولید کنندگان این محصولات باید به تاکستان قزوین، ملایر همدان، قوچان خراسان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی اشاره نمود که وجود کارخانه های متعدد در این مناطق کار فرآوری و بسته بندی آنها را انجام داده و یا اینکه به صورت مستقیم صادرات آنها را نیز انجام می دهند.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد نیز در تاکستان، کارخانه فرآوری و بسته بندی تمام محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد را در اختیار داشته و آنها را با بهترین کیفیت و گرید ممکن علاوه بر اینکه در بازار داخل (البته به غیر از محصول طلایی که فروش آن برای داخل توجیه ندارد) آن را پخش کند برای صادرات به صورت مستقیم اقدام کرده و آنها را در قالب کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می کند.

پخش کشمش بسته بندی

بسته بندی کشمش پلویی جهت صادرات

تمام محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد قابلیت صادرات دارد حال یکی ممکن است با حجم پایین باشد و دیگری با حجم بالا به عنوان مثال محصول پلویی آفتابی کمترین میزان صادرات کشمش را به خود اختصاص می دهد از طرفی کشمش پلویی تیزابی نیز بیشترین میزان صادرات را دارد و تقریباً تمام مناطق تولید کننده کشمش از این محصول برای صادرات خود استفاده می کنند.

 

در این مجموعه بسته بندی محصولات همان طور که در بالا اشاره شد به صورت کارتونی بوده که با بهترین کیفیت ممکن خریداری شده که همان جنس کره‌ای پنج لایه است، می باشد.

 

ممکن است کارتون به صورت لمینت شده باشد و یا اینکه کلیشه ای روی کارتن چاپ شود ولی کیفیت لمینت قطعاً بالاتر است. از طرفی پس از اتمام بسته بسته بندی کار شیرینک نیز به رایگان در این مرکز انجام می گیرد، عملیاتی که ۲۵۰ تومان کیلویی (برای خودمان) هزینه خواهد داشت.

 

از طرفی یک نکته مهم برای خریداران و شرکتهای بازرگانی به خصوص برای بحث صادرات وجود دارد و آن بحث بسته بندی محصولات می باشد که به دو نکته زیر اشاره می کنیم:

  1. اولاً هیچ راه ارتباطی و آدرس دقیق شرکت روی کارتون های ما درج نشده که می‌تواند برای خریدار بسیار عالی باشد.
  2. امکان اینکه شما کارتون به ما بدهید و یا اینکه کارتون را مطابق با اطلاعات تماس و راه های ارتباطی شما بسته بندی کنیم نیز وجود خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما