تولید کشمش تیزابی طلایی مرغوب

فروش کشمش تیزابی طلایی رنگ مرغوب که تولید تاکستان استان قزوین بوده و از بهترین کشمش های صادراتی کشورمان محسوب می شود در این مرکز که خود کار تولید و بسته بندی این محصولات را انجام می دهد صورت می پذیرد.

تولید کشمش تیزابی

کشمش تیزابی طلایی تاکستان

به همان صورت که بهترین کشمش سبز ایران مربوط به کاشمر و خلیل آباد استان خراسان و بهترین کشمش طلایی ایران مربوط به منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی می باشد مشتری باید این مورد را هم بداند که بهترین کشمش تیزابی طلایی رنگ ایران نیز مربوط به منطقه تاکستان استان قزوین خواهد بود.

 

به همین جهت مشتریانی که به دنبال خرید کشمش تیزابی مرغوب هستند قطعاً باید تولیدات تاکستان را انتخاب کنند و اگر به دنبال کیفیت پایین تر هستند کشمش تیزابی ملایر توصیه می گردد چون به علت کیفیت پایین تر، نرخی پایین تر نیز خواهند داشت.

 

تفاوت قیمت کشمش تیزابی تاکستان با ملایر چیزی در حدود ۵ الی ۱۰ درصد است و مشتریان این مرکز بیشتر به دنبال خرید کشمش مرغوب هستند. گاهی البته پیش می آید که مشتری وقتی تماس می‌گیرد و می‌گوید اگر امکان دارد قیمت بار را پایین تر بیاورید در این صورت ما نیز ناچاریم کمی از کیفیت محصول بکاهیم تا قیمت به موازات کیفیت درآید.

 

در کشمش تیزابی هر چقدر رنگ محصول طلایی تر شود قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

تولید کشمش طلایی

تولید و بسته بندی کشمش تیزابی

کشمش تیزابی از جمله محصولاتی است که علاوه بر این که برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد در بازار داخلی نیز فروش آن انجام گرفته و مناطق مرکزی و جنوبی کشورمان از مشتریان اصلی آن محسوب می گردند.

 

این کشمش در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص برای بحث صادرات و در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون جهت عرضه در بازار داخلی استفاده می‌شود. لازم به ذکر است از آن جهت که نوسان قیمت در بازار ایران بسیار بالا است لذا اعتبار تمامی قیمت ها فقط ۴۸ ساعت است پس سعی کنید با مدیر فروش مجموعه در تماس بوده تا بتوانید قیمت بروز این محصولات را دریافت نمایید.

 

مورد مهم دیگری که وجود دارد این است که باغدار و کشاورز وظیفه تولید کشمش را بر عهده دارد و کارخانه، کار فرآوری و بسته بندی آن را انجام می دهد و کشمش را که تمیز نشده است دریافت کرده و کشمش را به صورت تمیز شده در کارتون بسته بندی و عرضه می کند.

 

لازم به ذکر است کشمش تیزابی از جمله محصولاتی می باشد که هم نمونه هسته ‌دار آن موجود است و هم بدون هسته آن اما برای صادرات حتماً باید محصول بی هسته باشد برای بازار داخلی نیز خریداران محصول بی هسته بسیار بیشتر از نمونه هسته دار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما