فروش کشمش گلدن برای صادرات

فروش کشمش گلدن انگوری برای صادرات از بهترین تولیدات بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی در این مرکز از تولید به مصرف از کارخانه صورت می گیرد و مشتریانی که قصد خرید مستقیم این نوع کشمش صادراتی را دارند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

                                                                                کشمش گلدن تولید ملکان

فروش کشمش صادرات

کشمش گلدن در ایران

ایران یکی از تولید کنندگان اصلی کشمش گلدن که به آن کشمش کالیفرنیا، کشمش انگوری و کشمش پلویی طلایی نیز گفته می‌شود در دنیا محسوب می‌گردد که لازم به ذکر است یکی از بهترین کیفیت های موجود در بازار دنیا نیز مربوط به تولیدات ایران بخصوص منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی می باشد.

 

علاوه بر مناطقی که در بالا به آن اشاره شد منطقه ملایر استان همدان نیز در زمینه تولید این محصول یعنی کشمش طلایی فعالیت دارد اما از آنجایی که کیفیت تولیدی این منطقه به خاطر نوع فرآوری متفاوت پایین تر است لذا برای کشورهایی که از نظر اقتصادی ضعیف تر هستند مناسب می باشد که می‌توان به عراق و سوریه اشاره نمود.

 

نوع فرآوری این محصول و تولید آن به دو صورت است منطقه آذربایجان پس از اینکه انگور را خشک نمودن از بارگاه آن را آویزان کرده و زیر آن گوگرد آتش می‌زنند تا دود آن محصول را زرد و طلایی کند اما در استان همدان به این صورت است که در درون سبد و گونی به آن گوگرد می زنند و به همین جهت کیفیت خروجی بار به علت در هم آمیختن رنگ های مختلف پایین تر بوده و قیمت آن نیز ارزانتر می باشد.

                                                                                کشمش گلدن تولید ملایر

صادرات کشمش گلدن

فروش انواع کشمش برای صادرات

علاوه بر کشمش گلدن ملکان که در این مرکز و در کارخانه تاکستان تولید و بسته بندی می گردد کشمش های صادراتی دیگر نظیر کشمش تیزابی و کشمش خرمایی نیز با بهترین کیفیت موجود در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص و شیرینک شده امکان تامین و فروش آن برای صادرات وجود دارد.

 

توجه داشته باشید که برای صادرات محصول شما باید چند ویژگی داشته باشد که می توان به بی دانه یا بی هسته بودن، میزان موجودی بالا در طول سال، کیفیت مناسب محصول و بسته بندی اشاره نمود که مورد آخر را می‌توانید در کارخانه نیز بازدید کنید تا به این مورد برسید.

 

از طرفی سعی شده علاوه بر اینکه کیفیت محصول را در این مرکز به نوعی تضمین کنیم (شما با دیدن نمونه و استعلام قیمت از این کارخانه با کارخانه‌های دیگر حالا در هر منطقه از ایران که باشند می توانید به این موضوع پی ببرید)، رفتار حرفه ای تجارت را که متاسفانه خیلی ها در نظر نمی گیرند نیز در در طی قرارداد اعمال کنیم و به این باور شما را برسانیم که اگر شما سود کنید و از قرارداد خوشحال باشید، ما هم سود خواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما