پخش کشمش تیزابی عمده با نازلترین قیمت

پخش کشمش تیزابی سلطانی به صورت عمده و جزئی با نازلترین قیمت و البته با کیفیت اعلا در این مرکز از تولیدات تاکستان قزوین به صورت مستقیم از کارخانه انجام می شود و مشتریان می توانند خرید حضوری و غیر حضوری داشته باشند.

کشمش تیزابی عمده

کشمش تیزابی با کیفیت اعلا

کشمش تیزابی از جمله محصولی می باشد که علاوه بر اینکه در بازار داخلی بسیار پرفروش است جهت صادرات نیز بسیار از آن استفاده می کنند و منطقه تاکستان، شال، اسفرورین و نرجه استان قزوین بهترین تولید کننده این نوع کشمش در ایران شناخته می شود.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین، کارخانه کشمش دارد و به همین جهت از تولیدات همین منطقه برای فرآوری و بسته بندی استفاده می کنند که شما در این مرکز می توانید به صورت مستقیم و از تولید به مصرف محصول مورد نظر خود را درب کارخانه و یا درب انبار خودتان خریداری نمایید.

 

شاید این مرکز معدود کارخانه ای در ایران باشد که کمترین میزان سفارش مشتریان را هم امکان ارسال داشته تا جایی که حداقل ۱۰ کارتون هم برای مشتریان خود از سراسر ایران عرضه می کند موردی که خیلی از کارخانه ها آن را انجام نمی دهند و زیر ۱۰۰ کارتون محصولات خود را به فروش نمی رسانند.

 

کشمش تیزابی تاکستان به صورت بی دانه و بی هسته است و دارای رنگی کهربایی روشن بوده و در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی برای صادرات و ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون بسته بندی و به فروش می رسند.

قیمت کشمش تیزابی

پخش کشمش با نازلترین قیمت

اینکه گفته می‌شود نازلترین قیمت به معنای از دست دادن کیفیت محصول نیست، متاسفانه خیلی از عرضه کنندگان و کارخانه‌ هایی می‌شناسیم به عنوان مثال در کشمش تیزابی کارتونی خود، محصول سال قبل و محصول امسال را با هم به کوره برده تا شکرک ها از بین رفته و بار اصطلاحاً یکدست شود در صورتی که بار سال گذشته حدود ۱۵ درصد ارزان تر از بار امسالی خواهد بود.

 

علاوه بر منطقه تاکستان که در بالا به آن پرداخته شد مناطقی همچون قوچان، ملایر و بناب استان آذربایجان شرقی هم از تولید کنندگان این محصول می باشند اما چون کیفیت خروجی این مناطق نسبت به تاکستان پایین تر است لذا قیمتی پایین‌ تر هم خواهند داشت.

 

لازم به ذکر است در ایران دو نوع کشمش تیزابی تولید می گردد که یکی همان محصولی است که در بالا به آن پرداختیم و دیگری زمانی است که وقتی به کشمش تیزاب زدند و آن را در مقابل آفتاب پهن کردند تا طی نهایتاً یک هفته تبدیل به محصول تیزابی شود دیگر به آن گوگرد نزند که در این صورت تبدیل به کشمش خرمایی خواهد شد که این محصول هم در بازار داخل و هم برای صادرات مشتریان خاص خود را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما