قیمت کشمش سبز پیکامی + پخش عمده کارخانه

کشمش سبز پیکامی یکی از آن دست محصولات انحصاری کشورمان می باشد که در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان تولید می شود و پخش عمده کارخانه در این سایت به صورت مستقیم از مرکز تولیدی صورت می پذیرد.

کشمش سبز پیکامی؟

از دیرباز کشمش سبز پیکامی را برای استفاده در آجیل مصرف می‌کردند و محصول اشاره شده به صورت انحصاری و با شرایط تولید خاصی در مناطق اشاره شده استان خراسان رضوی تولید می شود.

انگور اشاره شده را در بارگاه پس از آغشته کردن به تیزاب آویزان می‌ کنند و همین آویزان کردن و خروج آهسته آب و رطوبت انگور باعث می شود شکل ظاهری این کشمش به صورت کشیده و پیکامی شود.

کشمش سبز پیکامی؟

مشخصات کشمش سبز

حتی اگر در زمینه کشمش کار نکرده باشید بارها کشمش سبز را از نزدیک دیده اید و یا آن را مصرف کردید هر چند در حال حاضر مصرف آن مانند گذشته نیست چون قیمت این محصول بسیار گران تر از گذشته شده و در بهترین کیفیت خود به کیلویی ۱۵۰ هزار تومان هم می رسد.

ظاهر این کشمش کشیده است و البته قلمی و چون محصول دیگری نیز ما با همین مشخصات داریم و نام آن کشمش زرد قلمی است که به علت میزان گوگردزنی بالا زردرنگ می شود طیف متفاوتی از رنگ سبز تا به رنگ زرد در این محصول دیده می شود و در بازار عرضه می گردد.

مشخصات کشمش سبز

قیمت کشمش سبز کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین است و به صورت تخصصی بر روی انواع کشمش پلویی کار می کند اما برای مشتریان خود چه برای بازار داخل و چه امر صادرات کشمش سبز را نیز به فروش می رساند.

روال کار ساده است بار به صورت فله از بارگاه داران و باغداران مناطق اشاره شده در استان خراسان خریداری و در کارخانه تاکستان کارهای بوجاری روی آن صورت می گیرد و پخش عمده آن انجام می شود در حال حاضر قیمت کشمش سبز از بازه ۶۰ هزار تومان الی ۸۰ هزار تومان می باشد.

قیمت کشمش سبز کارخانه

خرید کشمش در بسته بندی های دلخواه مشتری

علاوه بر اینکه مشتری می تواند وزن بسته‌بندی را تعیین کند بلکه امکان پر کردن کشمش در کارتون هایی که منقش به طرح خریدار می باشند نیز ممکن است که این موضوع فقط برای مشتریان حجم بالا صورت می گیرد نه اینکه خریدار قصد خرید مثلا یک تن کشمش داشته باشد.

از طرفی شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده است تا بتوانید سوالات احتمالی که برای خرید پیش می آید را از ایشان بپرسید که قیمت کشمش سبز یکی از آنهاست، محصولی که در کارتون های ۳، ۵ و یا حتی ۱۰ کیلویی برای صادرات و بازار داخل مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما