خرید و قیمت کشمش پلویی درجه یک عمده و جزئی

انواع کشمش پلویی درجه یک در مجموعه تولیدی کشمش آراد به صورت عمده و جزئی عرضه می گردد و شما می توانید پس از استعلام قیمت آنها، اقدام به خرید به صورت حضوری و یا غیر حضوری داشته باشید.

کشمش پلویی؟

به هر نوع کشمشی که گرد باشد و بدون هسته و سایز آن در خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ لیزر یا هر گونه سورتینگ دیگری زیر ۱۰ میل مرتب شود به آن کشمش پلویی می گویند.

از تولیدکنندگان عمده و اصلی این محصول که در واقع چند محصول در دل آن قرار دارد می توان به تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان اشاره نمود که بیشترین میزان خرید و فروش آنها در کشورمان، مربوط به همین دو منطقه است.

کشمش پلویی؟

مشخصات کشمش پلویی

یک سری مشخصات در بالا به آن پرداخته شد اما مورد مهمی که در مورد کشمش پلویی وجود دارد این است که چهار رنگ مختلف از این محصول تولید می شود که هر کدام بازار هدف و فروش مخصوص به خود را دارد.

به صورت کلی کشمش پلویی باید:

  • یا سرخ و سیاه رنگ باشد که به آن آفتابی می گویند.
  • یا قهوه ای روشن باشد که به آن تیزابی طلایی می گویند.
  • یا قهوه ای تیره باشد که به آن خرمایی می گویند.
  • و یا زرد و طلایی رنگ باشد که به آن انگوری می گویند.

مشخصات کشمش پلویی

قیمت کشمش پلویی درجه یک

مجموعه تولیدی کشمش آراد آن چهار محصولی را که در بالا به آن پرداخته شد را در قالب دو کیفیت سوپر و درجه یک تولید می کند و شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر بازرگانی شرکت جناب آقای مصطفی عینی اقدام به دریافت فیلم، عکس و قیمت آن در یکی از شبکه‌های اجتماعی نمایید.

اما اگر قرار باشد قیمت یکی از آنها را در دی ماه ۱۴۰۱ بیان کنیم می توانیم کشمش پلویی سرخ یا سیاه رنگ را بیان کنیم که در کارتون های ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم کیلو خالص با کیفیت سوپر، کارتونی ۵۵۰ هزار تومان فاکتور می‌شود که اگر بخواهید درجه یک آن را تحویل بگیرید ۵۳۵ هزار تومان برای مشتری فاکتور خواهد گردید.

قیمت کشمش پلویی درجه یک

خرید مستقیم از کارخانه کشمش

برعکس ۹۹ درصد سایت های اینترنتی و آنهایی که سایت شخصی دارند خرید شما در این مجموعه به صورت مستقیم از کارخانه خواهد بود و واسطه و دلالی این وسط وجود نخواهد داشت.

به همین جهت این اطمینان را می دهیم که مشتری می تواند در کارخانه حضوری و پس از بازدید بار اقدام به خرید داشته باشد و هیچ دلالی و واسطه ای حاضر نیست مشتری خود را به کارخانه بیاورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما