شرکت فروش کشمش سبز قلمی

شما در این سایت و شرکت می توانید به صورت مستقیم کشمش سبز قلمی را پس از ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی خریداری نمایید و محصول را یا به صورت حضوری درب انبار و یا غیر حضوری تحویل بگیرید.

محصول سبز قلمی که دارای کیفیت سوپر نیست. ⇓

کشمش سبز قلمی

تولید کشمش سبز قلمی در کشورمان

اگر قرار باشد کل کشمش های ایران را به دو دسته اصلی تقسیم کنیم باید بگوییم یا آنها به صورت قلمی و کشیده هستند و یا به صورت پلویی و گرد که محصولات اول در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان تولید می شوند و البته نمونه مویز آنها هم در استان فارس هم تولید می‌ گردد و نمونه کشمش پلویی هم در شهرهایی نظیر تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی.

 

صحبت این مجموعه راجع به محصولات کشیده و قلمی است، در واقع همان هایی که به کشمش سبز و کشمش طلایی قلمی مشهور هستند و هم جهت فروش در بازار داخل کاربرد دارند و هم جهت صادرات بسیار محصولی مناسب می باشند.

 

انگور این محصولات را ابتدا به مایع تیزاب آغشته می کنند و سپس از بارگاه و داربست آویزان و یا بر روی توری های سیمی پهن کرده تا نور آفتاب و یا سایه (اگر مکانش مسقف باشد.) کار خشک کردن آنها را انجام دهد و پس از اینکه محصول خشک شد تصمیم می گیرند که به آن چه میزان گوگرد بزنند.

 

اگر میزان گوگردزنی بالا باشد محصول تبدیل به کشمش دیگری می شود که نام آن همان زرد قلمی است و اگر میزان آن پایین و کم باشد در واقع کشمش سبز تولید شده است که ما در کشورمان آن را با نام آجیلی هم می شناسیم.

محصول طلایی قلمی که میزان گوگردزنی در آن بالاست. ⇓

شرکت کشمش سبز

فروش محصول سبز درب کارخانه

کشمش سبز ممکن است به دو صورت فروش برود یا اینکه در همان کارخانه‌ های شهرهای اشاره شده در استان خراسان رضوی عرضه آنها انجام می گیرد و یا اینکه حتی در سایر کارخانه‌ های ایران این کار صورت خواهد گرفت که می توان به مراکز تولیدی تاکستان قزوین و ملایر همدان اشاره نمود.

 

به این صورت که این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش دارد و برای خریداران اختصاصی خود اگر نیاز به محصول سبزرنگ داشتند آنها را با همان نرخی که آن کارخانه ها به مشتری قیمت می‌دهند فاکتور خواهد کرد.

 

کشمش سبز و زرد قلمی به صورت کلی در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی عرضه خواهند شد که برای فروش در بازار داخل و چه امر صادرات، وزن کارتون ها هم به ترتیب ۲۵۰ و ۵۰۰ گرم می باشد و با احتساب همین وزن به اوزانی که در بالا اشاره شد خواهد رسید.

 

موضوع مهمی که در مورد کشمش سبز و زرد قلمی وجود دارد این است که متاسفانه به علت ناکارآمدی مسئولینی که وظیفه حفظ و نگهداری و بالابردن ارزش صادراتی این محصولات را دارند، به نوعی اهمال می کنند و همین موضوع باعث گردیده کشوری مانند افغانستان نهال های این منطقه را در حجم وسیع خریداری و در در خاک خود می رویانند و یا حتی دو محصول اشاره شده را به صورت فله از باغداران خریداری کرده و در بسته بندی های مربوط به کشور خود در بازار جهانی عرضه می‌کنند که اگر شخص دلسوزی بالاسر این جریانات وجود داشت قطعاً این داستان ها اتفاق نمی‌ افتاد و دلمان هم نمی سوخت اما گویا این داستان همچنان دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما