مرکز فروش کشمش سبز درجه یک

مرکز فروش کشمش سبز و زرد درجه یک از تولیدات کاشمر استان خراسان رضوی در این سایت قرار دارد و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه دارند می توانند بهترین کیفیت و قیمت ممکن را از همین جا تهیه کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کشمش سبز

کشمش سبز و زرد پیکامی

یکی از کشمش های تولید کشورمان در مناطق استان خراسان رضوی و مناطقی همچون کاشمر و خلیل آباد که در حجم وسیعی تولید می‌گردد کشمش سبز و زرد قلمی می باشد که به آن کشمش پیکامی هم گفته می‌شود و این محصول را هم جهت فروش در بازار داخلی و هم جهت صادرات بسیار از آن بهره می برند.

 

وقتی که انگور این محصول را در اوایل شهریورماه چیدند آن را به مایع تیزاب آغشته می کنند و از سیم های مفتولی در فضای بسیار بزرگ آنها را آویزان کرده و پس از نهایتا یک هفته انگور تیزاب خورده تبدیل به کشمش خواهد شد. حال مرحله ای است که باید تصمیم بگیرند چه میزان به آن گوگرد بزنند که اگر میزان آن کم باشد تبدیل به کشمش سبز خواهد شد و اگر میزان گوگردزنی بالا باشد تبدیل به کشمش زرد قلمی می شود.

 

این محصولات اختصاصی و منحصراً تولید دو منطقه اشاره شده در ایران است و تقریباً هیچ جایی در دنیا نیست که در این حجم و با این کیفیت آن را تولید کنند، اما چون حمایت مسئولان که در مورد تمام محصولات ایرانی هم صدق می کند صفر است لذا تاجران افغان به خود اجازه می‌دهند که در مناطق اشاره شده این محصولات را در حجم بالایی خریداری کرده و با نام برند خود از مبدا افغانستان صادر کنند.

فروش کشمش درجه یک

فروش کشمش سبز اعلا

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و اگر مشتری ایشان، کشمش سبز و کشمش طلایی پیکامی بخواهد طبیعتاً باید برایشان تامین کنند و به این صورت عمل خواهد کرد که کشمش را به صورت فرآوری شده و بدون کارتون با قیمت پایین‌ تری که به تاجران می‌دهند از کارخانه‌ های دو منطقه اشار شده خریداری کرده و در کارخانه خود، بسته بندی آنها را در کارتون مربوط به خودشان انجام می‌دهند و این صورت نیاز مشتری خود را تامین می‌کنند.

 

این کار را تمام کارخانه های دیگری که عموما در ملایر و تاکستان هم هستند انجام می دهند، چون دستگاه هایی که در مناطق ملایر و تاکستان قرار دارند برای تولید کشمش پلویی (زرد، قرمز و قهوه ای) مناسب است و فرآوری محصولات سبز و زرد قلمی نیاز به دستگاه‌های مخصوص به خود را دارد.

 

به این صورت با همان قیمتی که کارخانه‌های کشمش کاشمر و خلیل آباد به مشتری خود و به تاجر قیمت می‌دهند این مرکز نیز به مشتریان جدید و یا قدیم با همان قیمت محصول را به فروش می‌رساند و طبیعتاً مانند تمام تولیدات این مرکز از کیفیتی درجه یک برخوردار خواهند بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما