کارخانه تولید کشمش پلویی جهت صادرات

شما در این مرکز به صورت مستقیم با کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش از جمله کشمش پلویی که مناسب ترین محصول جهت صادرات می باشد وارد مذاکره خواهید شد و تمامی این محصولات به شما درب کارخانه قیمت داده خواهد شد.

کارخانه صادرات کشمش

کارخانه های کشمش در ایران

در ایران کارخانه های کشمش صفر تا صد تولید کشمش را انجام نمی دهند بلکه ۵۰ درصد کار دست کارخانه ها بوده و ۵۰ درصد دیگر دست باغدار و کشاورز است به این صورت که کشاورز در اواسط شهریورماه انگور را می چیند و آن را تبدیل به کشمش می کند و برای فروش به صورت کیسه ای به کارخانه می آورد.

 

اما در کشورهای پیشرفته از جمله آمریکا و ترکیه درصد زیادی از کارخانه های کشمش صفر تا صد این محصول را خود انجام می دهند یعنی به کمک دستگاه های بزرگی مانند مایکروفر انگور را درون آن قرار داده و پروسه خشک شدن انگور و تبدیل آن به کشمش به صورت صنعتی انجام می گیرد.

 

تولید کشمش به این صورت فواید بسیاری دارد از جمله اینکه میزان افت بار یا ضایعات کشمش که تولید می شود به کمترین میزان خود می رسد و از طرفی با کمترین میزان آلودگی محیطی بر روی دیواره کشمش چسبیده خواهد شد و این برای مراکزی که به دنبال تولید بار باکیفیت هستند می تواند بسیار عالی باشد.

 

البته در کشورمان حداقل ما نشنیده ایم که مرکزی با استفاده از این دستگاه ها انگور را تبدیل به کشمش کنند. متاسفانه کم کاری مسئولین امر در این مورد را می‌رساند که کمترین اهمیتی به این محصول ارزشمند نمی دهند.

صادرات کشمش پلویی

کشمش پلویی محصولی مناسب برای صادرات

کشمش پلویی بهترین محصول صادراتی کشورمان می باشد که البته حالت های مختلفی دارد که در پایین خواهیم پرداخت اما مورد مهمی که وجود دارد این است که تمامی آنها باید بی هسته و بی دانه باشد.

  1. کشمش پلویی زرد که در واقع همان کشمش انگوری طلایی می باشد.
  2. کشمش پلویی قهوه ای روشن که در واقع همان کشمش تیزابی می باشد.
  3. کشمش پلویی قهوه ای تیره که در واقع همان کشمش تیزابی بدون گوگرد بوده و به آن کشمش خرمایی می گویند.
  4. و کشمش پلویی قرمز رنگ که در واقع همان کشمش آفتابی پلویی می باشد.

 

محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان بوده و درصد بسیار زیادی از این محصولات از همین دو منطقه تامین می گردد.

 

تمام محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد را در مجموعه کشمش آراد می توانید خریداری نمایید آن هم با بهترین گرید ممکن. کافیست نمونه و قیمت بار را از مدیر فروش دریافت نمایید و آن را با تولیدات سایر کارخانه‌ها مقایسه کنید تا متوجه شوید که خرید از کدام مرکز برایتان به صرفه خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما