عرضه ضایعات کشمش بی دانه به صورت فله ای

عرضه و پخش ضایعات کشمش بی دانه یا بی هسته که به آن کشمش سرکه ای یا پشت لیزر هم گفته می شود به صورت فله ای و در کیسه و نیز کارتون شده در مجموعه تولیدی کشمش آراد انجام می شود و مشتریان می توانند از بهترین کیفیت این نوع بارها استفاده کنند.

عرضه ضایعات کشمش

ضایعات کشمش یا کشمش سرکه ای

در بین میوه ها انگور جایگاه ویژه ای دارد و محصولات متفاوتی از آن تولید می گردد. به جرات می توان گفت مهمترین میوه‌ای که فرآورده های متنوعی دارد همین انگور است که علاوه بر آنکه خود انگور مشتقات مختلفی دارد اما یکی از مهم‌ترین آن یعنی کشمش نیز به دسته های مختلفی تقسیم می گردد.

 

انگور را به طرق مختلف خشک می کنند، یا ممکن است در آفتاب پهن کنند تا آرام خشک شود، یا در سایه، یا این که ابتدا به مایع تیزابی آغشته و سپس در مقابل آفتاب پهن کنند و در انتها ممکن است به کمک دستگاه هایی مانند مایکروفر کشمش را از انگور به دست بیاورند.

 

حال که کشمش آماده شد آن را برای فرآوری و شستشو و نیز بسته بندی بر روی خط تولید کارخانه می‌ریزند، کشمش درجه یک در حالات مختلفی به دست می آید یکی از محصولات مهم آن در کارخانه ضایعات کشمش یا همان کشمش پشت لیزری می باشد که دستگاه سورتینگ خط تولید که عموما لیزری است محصولاتی را که کیفیت درجه یک نیستند یا به نوعی درجه دو و درجه سه محسوب می‌شوند را به کنار می‌زند که به محصول حاصل همان ضایعات گفته می شود.

ضایعات کشمش فله

عرضه ضایعات کشمش به صورت عمده و جزئی

ضایعات کشمش عموماً به چهار دسته تقسیم می شود:

یا کاملا کشمش آفتاب خشک است و یا اینکه مخلوطی از انواع کشمش تیزابی، گوگردی و آفتابی می باشد که در کارخانه توسط دستگاه سورتینگ به کنار زده می شود. اما دو حالت دیگر نیز می ماند و  و آن دو به این صورت است که زمانی که باغدار کشمش را از انگور به دست آورد طبیعتاً در طی این پروسه محصولاتی از بین خواهند رفت که به صورت فرآوری نشده می باشد یعنی دارای دم، شاخه و خاک است که باز هم ممکن است آفتاب خشک و یا این که مخلوطی از انواع کشمش باشد. با توضیحاتی که داده شد مشخص شد که ۴ نوع ضایعات در بازار ایران موجود است.

 

محصولاتی که فرآوری نشده اند که باغداران آنها را تولید می کنند در کیسه و گونی عرضه می گردد اما محصولات ضایعات فرآوری شده هم ممکن است در کارتون عرضه شوند و هم در کیسه که حداقل ارسال و بسته بندی این محصولات ۴۰ کیلویی می باشد.

 

به عنوان مثال یکی از مشتریان این مجموعه که قنادی دارد هر ماه ۲۰۰ کیلو کشمش پشت لیزری آفتابی در کارتون خریداری می کند، هم جهت استفاده در صنعت کیک و کلوچه خودش و هم اینکه به همان صورت به فروش می‌رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما