قیمت کشمش امروز تاکستان

جهت استعلام قیمت امروز کشمش تاکستان مشتریان می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفته و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت محصول یا به صورت حضوری و یا غیر حضوری و سفارش اینترنتی خرید خود را انجام دهند.

 

محصول تیزابی درجه یک تاکستان ⇓

قیمت امروز کشمش

تولید انواع کشمش در تاکستان

تاکستان قزوین به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در ایران شناخته می‌شود و در کنار ملایر همدان درصد بسیار زیادی از نیاز مردم به این محصول را در ایران تامین می کند و وجود درخت های تاک یا همان انگور در این شهر باعث شده که نام آن تاکستان باشد.

 

ابتدا لازم است این مورد عنوان گردد که دو منطقه اشاره شده در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر دارد و این محصولات به صورت بی دانه و بی هسته در رنگهای مختلفی تولید می شود که لازم است رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ اشاره گردد.

 

اما از دیرباز رسم بر این بوده که اگر مشتری محصول باکیفیت و مرغوب می‌خواهد باید از محصولات تاکستان خرید خود را انجام دهد و اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیتی متوسط و قیمتی ارزان‌ تر است تولیدات ملایر به کارش خواهد آمد.

 

بسته بندی کشمش در شهرهای ملایر و تاکستان به صورت کارتونی بوده که یا سه لایه است یا پنج لایه و در اوزان ۵، ۹ و ۱۰ کیلویی بسته بندی آن ها صورت می گیرد که یا از آن برای صادرات استفاده می کنند و یا فروش در بازار داخل.

محصول آفتاب خشک فله ای تاکستان 

قیمت کشمش تاکستان

قیمت انواع کشمش در پاییز ۱۴۰۰

متاسفانه در زمانی که در آن قرار داریم یعنی اواخر آبان ۱۴۰۰ قیمت انواع کشمش رشد بسیار زیادی داشته و بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد نرخ آنها بالاتر رفته و عملاً به جایی رسیده که درصد قابل توجهی از مشتریان این محصولات آن را از سفره غذایی خود حذف کرده اند.

 

به عنوان مثال باید به قیمت کشمش پلویی آفتابی اشاره نمود که در حال حاضر هر کارتون ۹ کیلویی ۳۷۵ هزار تومان، کشمش تیزابی ۳۷۵ هزار تومان، کشمش خرمایی ۳۳۵ هزار تومان و کشمش طلایی که برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد کیلویی ۶۵۰۰۰ تومان فاکتور می گردد.

 

این افزایش قیمت وحشتناک در بین این محصولات باعث شده که صادرات آنها مختل شود به گونه‌ای که تقریبا دو ماه از شروع فصل می‌گذرد هیچ باری از شهر تاکستان برای صادرات بارگیری و ترانزیت نشده است و تمام اینها بدون شک به بی عرضگی مسئولین امر برمی‌گردد که هیچگونه نظارت و بازرسی از قیمت های اعلام شده از طرف دلالها و کشاورزان ندارند.

 

علاوه بر محصولات کارتون شده و بسته بندی که اصطلاحاً تولید کارخانه محسوب می شوند امکان فروش کشمش فله هم وجود دارد که در کیسه و گونی بسته بندی می شود و بین ۲۰ و ۴۰ کیلو وزن آن خواهد بود که این محصولات عموماً به صورت آفتاب خشک یا سایه خشک هستند و برای استعلام قیمت آن ها نیاز است که حتماً با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما