شرکت کشمش ملایر + تولید انواع کشمش و فروش

یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش علی الخصوص پلویی، منطقه ملایر استان همدان می‌ باشد که شرکت‌ های تولید و بسته‌ بندی در این منطقه کار فروش و قیمت گذاری را روی محصولات خود انجام می‌ دهند و نیز می‌ توانید کشمش ملایر را از مجموعه تولیدی کشمش آراد نیز خریداری نمایید.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی ملایر با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش ملایر

کشمش ملایر با کشمش تاکستان تفاوتی ندارد و تقریباً هر محصولی که در تاکستان استان قزوین به عنوان دیگر تولیدکننده بزرگ کشورمان تولید می شود در ملایر هم دقیقاً همان‌ ها را داریم اما با یک تفاوت بزرگ و عمده که البته قابل ذکر است و کیفیت پایین‌ تر تولیدات ملایر نسبت به تاکستان استان قزوین می باشد. در واقع کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش انگوری طلایی و کشمش تیزابی خرمایی و حتی محصولات فله‌ ای آفتاب خشک یا سایه خشک تولید ملایر از نظر کیفیت و مرغوبیت در رده پایینتری نسبت به تولیدات تاکستان قرار می‌ گیرد.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

علت پایین‌ تر بودن کیفیت تولیدات ملایر نسبت به تاکستان این است که زودتر از تاکستان انگور چیده می‌ شود و این زودتر چیده شدن به علت ورود زودتر سرما به این ناحیه می‌ باشد و در تاکستان تقریباً دیرترین منطقه‌ای در ایران است که انگور چیده شده تا برای تولید کشمش آماده گردد و همین موضوع باعث می‌ گردد انگور کاملاً قوام یافته و در بالاترین میزان درصد قند خود باشد از این رو تولیدات تاکستان بسیار خوش طعم‌ تر با ظاهری بهتر نسبت به تولیدات ملایر قرار می‌ گیرد.

برای اطلاع از قیمت کشمش سبز پیکامی با ما در تماس باشید.

به صورت کلی اگر قرار باشد انواع کشمش را به دو دسته تقسیم کنیم باید بگوییم یا آنها دانه‌ دار هستند یا بی دانه که میزان تولید نمونه بی دانه بسیار بیشتر از نمونه دانه دار است اما به عنوان مثال از کشمش فخری یا عسکری دانه‌ دار برای تولید موارد آبگیری بسیار استفاده می‌ شود یا حتی مویز شانی که مصرف تازه خوری دارد و برای سلامتی بسیار مفید است. به صورت کلی توجه داشته باشید آن نوع کشمشی که وارد کارخانه می‌ شود و برای بوجاری و فرآوری وارد خط تولید می‌ گردد باید از نمونه بدون هسته یا بی دانه باشد تا خروجی آن در قالب بسته‌ بندی کارتونی به دست مصرف کننده چه جز و چه عمده برسد.

محصول انگوری طلایی که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

کشمش ملایر

تولید انواع کشمش در کارخانه آراد

به صورت کلی مشتری کشمش به دو دسته تقسیم می‌ شود یا این محصولات را برای تازه خوری یا پخت در کنار غذا می‌ خواهند و یا برای موارد آبگیری. نمونه آبگیری باید یا آفتاب خشک باشد یا سایه خشک و اصطلاحا از مواد نگهدارنده بر روی آن استفاده نشده باشد و حتی الامکان بوجاری شده در کارخانه نباشد و کارخانه‌ های کشمش برای تامین طیف گسترده مصرف کنندگان باید از هر دو محصول را در اختیار داشته باشند هرچند به عنوان مثال کشمش سبز یا زرد قلمی در این کارخانه موجود نیست چون محصول انحصاری منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می‌ باشد.

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم که شما در یکی از سایت‌ های آن قرار دارید و این مقاله را می‌ خوانید یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در ایران و شهر تاکستان استان قزوین می‌ باشد که علاوه بر دارا بودن تولیدات تاکستان برای مشتریان خود، کشمش ملایری هم آماده کرده و در قالب بسته‌ بندی شرکت خود برای مشتری ارسال می‌ کند که این موضوع هم برای صادرات پیش آمده و هم جهت فروش در بازار داخل، هرچند میزانش کم است.

برای استعلام قیمت و روش خرید کشمش آبگیری با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

نکته مهم در مورد این کارخانه این است که شما به صورت مستقیم با شخص اول فروش این مجموعه ارتباط می‌ گیرید چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری درب کارخانه یعنی ویژگی که باعث می‌ گردد این مجموعه با سایر مجموعه‌ هایی که در فضای مجازی کار می‌ کنند در رتبه بالاتری قرار بگیرد پاسخگویی مدیر فروش همین کارخان است چه در بحث قیمت گذاری و چه در بحث سوالات مشتریان که علی الخصوص برای صادرات بسیار زیاد می‌ باشد چون پاسخی که به دست مشتری می‌ رسد نظر نهایی کارخانه است مگر در مواردی خاص که نیازمند جلسه هیئت مدیره می‌ باشد و با این اوصاف انواع کشمش پلویی در رنگ‌ های زرد، قهوه‌ ای روشن، قهوه‌ ای تیره و سیاه به صورت بدون هسته می‌ باشد آن هم در قالب بسته‌ بندی کارتون و انواع کشمش فله‌ ای آفتاب خشک یا سایه خشک برای موارد آبگیری و نیز شیره کشمش در اختیار داشته و برای مشتریان عرضه آن را انجام می‌ دهد.

محصول فله ای آفتاب خشک مناسب برای موارد آبگیری ⇓

تولید انواع کشمش در کارخانه آراد

فروش مستقیم کشمش

شماره تماسی که در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده است مربوط به شخص جناب مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش کارخانه می‌ باشد شما باید استعلام قیمت هر محصولی را که نیاز داشته باشید به روز از ایشان بگیرید چون متاسفانه نرخ‌ ها ممکن است بعد یک روز، افزایشی باشد. به عنوان مثال در حال حاضر که در ششم اسفند ۱۴۰۲ هستیم کشمش پلویی آفتابی هر کارتون ۳۰ هزار تومان رشد قیمت داشته است در صورتی که دیروز قیمت همین محصول یک میلیون و هفتاد هزار تومان بود اما امروز با وجود تعطیل بودن، متاسفانه نرخ این کشمش به یک میلیون و صد هزار تومان رسیده است.

شما می‌ توانید به صورت مستقیم درب کارخانه هم ثبت سفارش کنید البته باید ابتدا با شخص جناب آقای عینی ارتباط گرفته و سپس جهت هماهنگی برای خرید حضوری کار رزرو را انجام دهید که می‌ توانید حتی اگر شرکت بازرگانی هستید مشتری خود را به خط تولید بیاورید و متوجه خواهید شد که چه وسواس بالایی در خط تولید این کارخانه مشاهده خواهید کرد، چه کف کارخانه که از نظر بهداشتی بسیار مهم است و چه خط تولید و این یک ملاک بسیار مهم برای مشتریانی است که جنس مرغوب و باکیفیت طلب می‌ کنند چون در همین تاکستان هستند برندهای بسیار مشهوری که متاسفانه حتی خود ما در خط تولید آنها موش از نزدیک دیده‌ ایم.

برای اطلاع از فروش کشمش در مشهد با ما تماس بگیرید.

باید توجه داشته باشید که کشمش تاکستان با وجود اینکه یک رتبه از نظر کیفیت بالاتر از تولیدات ملایر است قیمت آن نیز کمی گران‌ تر است و مشتری اگر به دنبال خرید جنس ارزان‌ تر باشد کشمش ملایری می‌ توانیم برایش آماده و تحویلش دهیم و و بسته‌ بندی خاصی برای این نوع کشمش‌ ها در نظر داریم و اگر مشتری این نوع کشمش را طلب کرد در این کارتون‌ ها کار انجام می‌ گیرد.

محصول تیزابی گوگردی ⇓

فروش مستقیم کشمش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما