تولید کشمش آبگیری ارزان قیمت در تاکستان و ملایر

کشمش آبگیری آفتاب خشک و سایه خشک در تاکستان قزوین و ملایر همدان در حجم بالایی تولید می شود و این مرکز این محصولات را با قیمت ارزان تر از بازار عرضه می کند. اگر به دنبال خرید این نوع کشمش هستید با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

کشمش آبگیری ارزان

به چه محصولی کشمش آبگیری می گویند؟

یکی دیگر از انواع کشمش هایی که در بازار ایران یافت می شود کشمش آبگیری نام دارد که این محصولات ممکن است آفتاب خشک یا سایه خشک بوده و در دو نمونه هسته دار و بی هسته در کشورمان تولید می گردد. البته حالت خاص دیگری نیز از این محصول وجود دارد که در واقع ضایعات کشمش تیزابی یا کشمش طلایی می باشد که حتی از آن برای صادرات نیز استفاده می کنند.

کشمش آبگیری را عموما در کیسه و گونی خریداری می کنند و برای مراکز پخش نیز امکان بسته‌بندی این محصولات در کارتون نیز وجود دارد که عموماً به صورت کارتون سفید خواهد بود. بهترین تولید کنندگان این محصول منطقه تاکستان قزوین، ملایر همدان و بوانات استان فارس می باشد.

محصول آبگیری ممکن است هم فرآوری شده در کارخانه باشد که بدون روغن، تیزاب، گوگرد و غوره خواهد بود و یا فرآوری نشده باشد یعنی در حقیقت کشمش باغدار که ممکن است دم و شاخه نیز در کنار آن موجود بوده و خاک نیز به گوشت کشمش چسبیده باشد که به این محصول اصطلاحا کشمش فله نیز گفته می شود.

کشمش آبگیری ارزان

خرید کشمش آبگیری با قیمت ارزان

از این جهت که شما در این مرکز مستقیماً با کارخانه کشمش وارد مذاکره خواهید شد لذا قیمت انواع این محصولات قطعاً ارزانتر از بازار خواهند بود اما اگر دیدید به عنوان مثال نرخ محصولات آبگیری در این مرکز ۱۸ هزار تومان بود و در بازار باز همین قیمت به شما می‌دهند این مورد را حتما در نظر داشته باشید که یا در محصول داده شده به شما محصولات دیگری غیر از کشمش قاطی کرده اند (مانند غوره و کشمش خرمایی) تا نرخ آن را پایین بیاورند یا محصولی که به شما می دهند از تولیدات مناطقی نظیر قوچان یا ارومیه و یا حتی بوانات می باشد که دارای میزان قند پایین است.

قصد ما این نیست که بگوییم این مرکز کشمش ارزان به شما می دهد اما قصد داریم این را بگوییم که کشمشی با کیفیت مطابق با قیمت متناسب با آن به مشتری تقدیم می کند. مشتری که بار ارزان بخواهد همیشه به دنبال ارزانی بیشتر است و طبیعتاً کیفیت برایش مهم نیست و نمی تواند یک مشتری دائم برای شما باشد اما خریداری که به دنبال محصول با کیفیت و مرغوب است این اطمینان را به شما می دهم که اگر کشمش مرغوب در ازای قیمت مناسب به او بدهید همیشه مشتری شما خواهد ماند.

خرید انواع کشمش نیز در این مرکز هم به صورت حضوری درب کارخانه و انبار فله ممکن است و هم به صورت غیرحضوری در هر جایی از ایران که هستید. ابتدا با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید فیلم و تصاویر مربوط به بار و قیمت را دریافت نمایید سپس ایشان به شما خواهند گفت که چطور می‌توانید نیازتان را تامین نمایید.

خشک شده انگور که به آن کشمش می گویند دارای مصارف بسیاری است که باعث گردیده ارزش خوراکی این محصول بسیار بالا باشد. یکی از این مصارف، جهت آبگیری می باشد و این پروسه شامل تولید الکل چه خوراکی و چه صنعتی، سرکه و شیره کشمش می باشد که میزان استفاده کشمش برای تولید الکل بسیار بیشتر از سایر مصارف اشاره شده می باشد. فرقی ندارد کشمش چه به صورت هسته دار و چه بی هسته برای تولید الکل از آن استفاده می کنند ولی اینکه در آن از مایع تیزاب یا گوگرد و یا روغن پارافین استفاده نشود بسیار مهم است به همین جهت مشتریان این نوع محصولات به دنبال خرید کشمشی هستند که آفتاب خشک یا سایه خشک باشد.

اما اگر قرار باشد مهم ترین آیتمی که یک کشمش باید داشته باشد تا برای مصارف آبگیری از آن استفاده کنند علاوه بر بحث آفتاب و سایه خشک بودن، میزان قند آن است یعنی شیرینی محصول باید بالا باشد تا بیشتر به سمت خرید آن بروند به همین جهت مشتریان این محصولات اکثرا به دنبال تولیدات تاکستان استان قزوین هستند چرا که بالاترین درصد قند انواع کشمش در ایران مربوط به همین منطقه در ایران می باشد و قیمت های کمی بالاتر کشمش آفتاب خشک و یا سایه خشک تاکستان نسبت به تولیدات سایر مناطق نیز دقیقا به همین جهت است. کشمش های این منطقه هم به صورت دانه دار است و هم بی دانه ولی به صورت کلی در قالب سه کشمش بی دانه، فخری و عسکری تقسیم بندی می شوند.

مناطق دیگری نظیر ملایر استان همدان هم در زمینه تولیدات اشاره شده فعالیت دارند اما چون از نظر قند و شیرینی محصول در سطح پایین تری قرار می گیرند لذا کمتر مشتریان به سمت خرید آن می روند. از طرفی چون به صورت کلی انگور در این منطقه زودتر از تاکستان چیده می شود آن هم به علت اینکه زودتر سرما به این منطقه از ایران می رسد لذا قند کشمش های این منطقه کامل نیست و در پاره ای اوقات حتی غوره که در واقع عمان انگور نرسیده محسوب می شود در میان کشمش های آن به وفور یافت می شود لذا از ارزش خرید پایین تری نیز برخوردار است. برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی ملایر با ما در تماس باشید.

اما اگر قرار باشد به کشمش آبگیری ارزان اشاره کنیم باید بگوییم متاسفانه از زمانی که نرخ کشمش ها علی الخصوص از سال ۱۴۰۰ به بعد رشد قابل توجهی کرد کلاهبرداری های متعددی در زمینه این کشمش هم بوجود آمد که از آن جمله می توان فروش کشمش خرمایی که در واقع همان تیزابی بدون گوگرد می باشد که آن هم در آفتاب خشک می شود و مخلوط کردن آن با غوره که ارزش قیمتی نصف نسبت به کشمش دارد می باشد و جالب آنکه برای صد کیلو دو دبه مخلوط شیره شکر و کشمش هم با آن مخلوط می کنند تا ترشی غوره اثر منفی روی قند محصول اشاره شده نداشته باشد و به همین راحتی در بازار با نام کشمش آفتابی شهد دار به فروش می رسانند. توجه داشته باشید قیمت محصول اشاره شده حدود ۳۵ درصد ارزان تر از محصول صد در صد آفتابی بدون هیچ ماده افزودنی می باشد.

جالب آنکه در این مجموعه برای تامین نیاز همه مشتریان، وقتی که با مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط می‌ گیرند در پاسخ این مورد هم بیان می شود که محصول اشاره شده هم تولید می‌ شود، یعنی کشمش خرمایی که در آفتاب خشک شده است و با آن غوره قاطی گردیده که در ادامه شیره شکر و کشمش هم به آن می‌ زنند تا قند محصول تا حد زیادی محفوظ باقی بماند. در حال حاضر که در اواسط شهریور ۱۴۰۲ هستیم قیمت محصول اشاره شده حدود ۴۵ هزار تومان و محصول ۱۰۰ درصد آفتابی و شسته نشده که بالاترین کیفیت ممکن را در بین تمامی کشمش‌ های آفتابی ایرانی از نظر میزان قند به خود اختصاص می‌ دهد کیلویی ۷۵ هزار تومان به فروش می‌ رسد و نمونه پشت لیزری آفتابی هم کیلویی ۶۷ هزار تومان درب کارخانه برای مشتری فاکتور می‌ گردد.

تحت هیچ عنوانی سیاست فروش این مجموعه تولید بار کم کیفیت نیست ولی اگر مشتری آن را طلب کند برایش آماده می‌ کنیم چون شما با یک مجموعه تولیدی و یک کارخانه وارد معامله می‌ شوید که امکان دست بردن در کیفیت را مطابق با خواست مشتری دارد که طبیعتاً قیمتی ارزان‌ تر هم به خود اختصاص می‌ دهد، علاوه بر محصولات اشاره شده که در بالا هم به آن پرداخته شد انواع فخری و عسکری به صورت هسته‌ دار و تمیز شده و تمیز نشده هم در این مجموعه فاکتور می‌ شود و برای مشتری ارسال می‌ گردد. لازم به ذکر است که برخی از مشتریان حتی از راه‌های دور مایل هستند که برای اولین خرید خود حضوری به کارخانه بیایند، توجه داشته باشید حداقل فروش در این مجموعه ۱۰۰ کیلو است که هم ممکن است بسته‌ بندی‌های کیسه ای ۲۰ تا ۴۰ کیلویی متغیر داشته باشد.

قیمت کشمش آبگیری ارزان در تاکستان و ملایر

باید توجه داشته باشید که قیمت کشمش آبگیری ملایر به صورت کلی چند هزار تومانی از بار تاکستان ارزان‌ تر است و یکی از علت‌ هایی که مشتریان گاهی اوقات به سمت تولیدات ملایر می‌ روند همین ارزان‌ تر بودن قیمت آن است وگرنه از نظر سیستم تولید و نوع کشمش عملاً دو منطقه اشاره شده هیچ تفاوتی با هم ندارند و هر کشمشی که در تاکستان قزوین تولید می‌ گردد عملاً در ملایر هم تولید می‌ شود. توجه داشته باشید سیستم قیمتی کشمش آفتابی در ایران متاثر از دو منطقه اشاره شده است بیش از نیمی از کشمش‌های ایران را ملایر و تاکستان تولید می‌ کنند پس به نوعی شروع فصل در دو شهر اشاره شده که از مهر هر سال شروع می‌شود تعیین کننده شروع نرخ کشمش آفتابی در سراسر ایران است، ممکن است به عنوان مثال یک محصول در ابتدای فصل در این دو شهر با قیمت ۵۰ هزار تومان شروع شود و تولیدات سایر مناطق ایران اگر قرابت محصولی داشته باشند و چون از نظر کیفی پایین‌ تر از آنها هستند به عنوان مثال با قیمت ۴۷ هزار تومان شروع خواهد کرد.

به موضوعی هم باید توجه داشته باشید اگر شما کشمش آبگیری بخواهید یا ممکن است برای مصارف شخصی باشد و یا اینکه کاسب باشید و قصد خرید و فروش آن را داشته باشید، برای مصارف شخصی به شدت تولیدات آفتابی چه به صورت پشت لیزری و چه شسته نشده به مشتریان توصیه می‌ گردد و آن نمونه خرمایی که در بالا به آن پرداخته شد که در واقع تیزابی بدون گوگرد است و در آفتاب خشک می‌ شود به صورت تمیز شده اگر به آن غوره اضافه نکنند محصولی است که می‌ تواند برای خرید و فروش عالی باشد چون قیمت رقابتی دارد و این تضمین هم به شما داده می‌ شود که هیچ مشکلی از نظر سلامتی برای شما و مشتریتان به وجود نخواهد آمد. برای اطلاع از قیمت مویز افغان با ما در تماس باشید.

متاسفانه آن حوادث ناگواری که برای مشتریان کشمش آبگیری و پس از مصرف الکل پیش می‌ آید به علت این است که شخصی که قصد تولید محصولات آبگیری را دارد ممکن است در میان آن الکل صنعتی مخلوط کند و یا اینکه میزان شکر بسیار بالایی به کشمش و محتوی آن درون دبه بزند و به این صورت بخواهد درصد الکل را بسیار بالا ببرد وگرنه استفاده از کشمش تیزابی به خودی خود هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد، اما گوگرد باعث می‌ شود بوی متعفن در انتهای کار ساطع شود و استفاده از روغن پارافین هم باعث می‌ گردد طعم محصول بسیار بد از آب در بیاید به همین جهت توصیه می‌شود حتی اگر مجبور به خرید محصول خرمایی شدید نوعی را بخرید که در آن از روغن پارافین خوراکی و گوگرد تحت هیچ عنوانی استفاده نشده باشد.

قیمت کشمش آبگیری ارزان در تاکستان و ملایر به صورت کلی تفاوت دارد ولی توجه داشته باشید که نیازتان از بار به چه صورت است، توضیحات در بالا داده شده است اگر جنس قند بالا که تولید باکیفیتی به شما بدهد بخواهید قطعاً باید از تاکستان استان قزوین تهیه کنید و هیچ منطقه‌ای در ایران حتی ملایر نمی‌ تواند باری در حد تاکستان به شما بدهد از طرفی برخی از مشتریان که با این مجموعه تماس می‌ گیرند می‌ گویند ما کشمش آفتابی سراغ داریم که قیمت آن ۴۰ هزار تومان است راست می‌گوید در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان این محصولات یافت می‌ شود که هم هسته‌ دار هستند و هم تیزابی را به جای آفتابی به مشتری می‌ فروشند در ضمن اگر همه این‌ ها هم باشد باز مشکلی نیست بزرگترین مشکل تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان میزان قند بسیار پایین تولیدات آنها است و تقریباً تمام کسانی که در زمینه انواع کشمش فعالیت می‌ کنند به خوبی این موضوع را می‌ دانند باید بدانید که هیچ ارزانی در کشمش ایران بی‌علت نیست.

متاسفانه در سال گذشته یعنی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ که در واقع شروع فصل همان مهر ۱۴۰۱ است قیمت کشمش آفتابی در تاکستان با نرخ ۴۵ هزار تومان کار خود را شروع کرد ولی در انتهای فصل که اکنون در آن هستیم یعنی اواسط شهریور ۱۴۰۲ قیمت آن به کیلویی بیش از ۷۵ هزار تومان رسید و این یعنی رشد تقریباً ۸۰ درصدی. باید بپذیریم درست است که همه چیز گران شده اما اینکه یک محصول ۱۰۰ صد در صد ایرانی به این نرخ برسد اصلاً پذیرفتنی نیست ولی متاسفانه به علت اینکه دلال‌ های کشمش طی چند سال اخیر بسیار وارد این حوزه شده اند چون حاشیه سود بسیار بالایی هم دارد با خرید محصولات در حجم بسیار بالا و فروختن آن در انتهای فصل چون می‌ دانند همیشه مشتری برای محصول اشاره شده وجود دارد آن هم با قیمتی که تقریباً خود تعیین می‌ کنند و حتی کارخانه‌ ها و خریداران در آن دخل و تصرفی ندارند به میزان سودهای بسیار چشمگیری می‌ رسند و این متاسفانه دردی است که سال‌ها دچارش شده‌ ایم و عدم نظارت دولت و سیستم اقتصادی آن متاسفانه کار را بدتر نیز کرده است شغلی که به تازگی برخی از کارخانه‌ ها هم به آن رو آورده اند چرا که حاشیه سود بسیار بالایی دارد بدون آنکه خط تولید خود را روشن کنند یا هزینه کارگر و آب و برق و گاز بدهند.

تولید کشمش آبگیری در تاکستان و ملایر

تولید کشمش آبگیری در تاکستان و ملایر در حجم بسیار زیادی انجام می گیرد و مشتریان این نوع کشمش به خوبی به این موضوع واقفند و به همین جهت اولویت خرید آنها اول تاکستان قزوین است و سپس ملایر و در حال حاضر که در اواسط شهریور ۱۴۰۲ هستیم عملا موجودی انواع این کشمش رو به صفر است و همگی به نوعی منتظر شروع فصل جدید هستیم. چون برای تولید مصارف آبگیری عموما از کشمش آفتابی استفاده می شود لذا با توجه به این مورد که امسال و با شروع فصل جدید اکثر باغداران و کشاورزان رو به تولید محصول آفتابی آورده اند لذا مشکلی با کمبود موجودی بخصوص بعد از سال نوی ۱۴۰۳ مواجه نخواهیم شد موضوعی که هر ساله با آن درگیر هستیم این است که بعد از هر عید دلالها وارد بازار کشمش آفتابی می شوند و حجم قابل توجهی از آن را خریداری کرده و دپو می کنند و بعد از چند ماه و یا شاید چند هفته با سود قابل توجهی به فروش می رسانند. برای اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

به علت اینکه کشمش آبگیری مشتریان زیادی دارد لذا خیلی از باغداران وقتی محصول آفتابی خود را پس از پهن کردن از روی زمین جمع می کنند چون ممکن است ضایعاتی طی این پروسه بوجود بیاید آن را برای مصارف اشاره شده به فروش می رسانند از طرفی همین موضوع برای کارخانه ها هم پیش می آید آنها محصولی بر روی خط با نام کشمش پشت لیزری چه به صورت آفتابی و چه خرمایی تولید می کنند که مناسب همین کار است و در همین مجموعه تعداد قابل توجهی مشتری برای همین محصولات در اختیار داریم که از سرتاسر ایران اقدام به خرید کشمش اشاره شده دارند و به صورت بسته بندی کیسه ای از طریق باربری اتوبوسی و یا کامیونی در شهر خود دریافت می کنند.

مجموعه تولیدی کشمش آراد به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در ایران و شهر تاکستان هر دو محصول اشاره شده در بالا را در اختیار دارد و برای مشتریان خود ار سراسر ایران ارسال می کند. محصولاتی که هم به صورت هسته دار موجود هستند و هم بدون هسته و اگر قصد خرید این محصول را دارید باید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید و فیلم یا عکس واقعی کشمش اشاره شده را در یکی از شبکه‌ های اجتماعی از ایشان دریافت نمایید. لازم به ذکر است باری که برای مشتری ارسال می‌گردد دقیقاً مطابق با همان فیلم یا عکس خواهد بود ولی توجه داشته باشید تلرانس ۱۰ درصد در کیفیت یک کشمش کاملاً طبیعی است یعنی افزایش یا کاهش کیفیت به اندازه ۱۰ درصد حتی برای صادرات هم صدق می‌ کند چه برسد برای بازار داخلی اما اگر میزان تفاوت کیفیت بیشتر از آن میزان بود طبیعتاً این مورد قابل قبول نیست.

توجه داشته باشید که خود تولیدکننده آن موارد آبگیری که در بالا به آن اشاره شد را تولید نمی کند و وظیفه آن تولید، فرآوری و بسته‌ بندی انواع کشمش می‌ باشد که یکی از آنها محصولات آفتاب خشک، سایه خشک و پشت لیزری بوده که در کنار محصولات فله‌ ای باغدار برای مصارف آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرد، یعنی شما وقتی که با این مجموعه ارتباط می‌ گیرید عملاً اطلاعات تخصصی در مورد الکل، سرکه و یا شیره کشمش دریافت نخواهید کرد چون وظیفه این مجموعه فروش کشمش، بازاریابی و صادرات آن می‌ باشد نه تولید موارد اشاره شده، به همین جهت تخصصی در زمینه موارد فوق نخواهد داشت اما از این جهت که محصول را بدون روغن و گوگرد و تیزاب یا اینکه صد در صد بدون غوره و آفتاب خشک به مشتری تحویل دهد تضمین داده و در ادامه چون قند کشمش‌ های تاکستان تضمین شده است از این بابت هم به مشتری اطمینان می‌ دهیم که جنسی را که خریداری می‌ کنید بالاترین کیفیت ممکن را در کشورمان به خود اختصاص خواهد داد.

اگر شما کشمش را برای موارد آبگیری بخواهید توصیه می‌ کنیم از مناطق مختلف تولید کننده این نوع کشمش‌ها، خرید خود را حداقل در میزان پایینی انجام دهید به عنوان مثال از بوانات استان فارس یا کاشمر استان خراسان و یا همین تاکستان یا ملایر نمونه بخرید و به مقایسه آن بپردازید خروجی کار هر چه بود از نظر کیفیت و قیمت این امکان را به شما می‌ دهد که بهترین تصمیم را بگیرید. بارها مشتریانی داشتیم که از بوانات به عنوان مثال بار خریده اند اما آن رضایت مدنظر را نداشتند به همین جهت دوباره به سمت تاکستان آمده و بار را از اینجا خریداری کرده اند و یا موضوع جالب‌ تر اینکه، این مجموعه از مناطقی نظیر کیش، قشم، اهواز بندرعباس هم مشتری دارد اگر بار بوانات برای مصارف آبگیری عالی بود قطعاً به علت نزدیکی مسافت ترجیح می‌ دادند که از آنجا بار خریداری کنند تا از تاکستان که حدود ۱۰۰۰ کیلومتر دورتر از استان فارس می‌ باشد و طبیعتاً هزینه باربری به آن خواهد خورد.

خرید کشمش آبگیری با قیمت ارزان

این امکان برای شما در این مجموعه فراهم است که به صورت مستقیم و بدون واسطه از مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین قرار دارد اقدام به خرید کشمش آبگیری با قیمت ارزان داشته باشید، اینکه می‌ گوییم ارزان به این معنی نیست که به هیچ عنوانی قیمتی پایین‌ تر از آن یافت نمی‌ شود بلکه با توجه به کیفیت، ارزان محسوب می‌ شود چون طبیعتاً هر چقدر در کیفیت بار دست ببریم قیمت آن پایین‌ تر هم می‌آید و این اطمینان را به شما می‌ دهیم که در حال حاضر که در اواسط شهریور ۱۴۰۲ هستیم حتی می‌ توانیم کشمش بی دانه به صورت کاملاً تمیز شده را با قیمت ۴۵ هزار تومان تقدیمتان کنیم در صورتی که در بازار همین محصول کیلویی ۵۵ هزار تومان دست مشتری می‌ رسد بماند که در کاشمر بارهایی با قیمت ۴۰ هزار تومان هم موجود است ولی در نظر داشته باشید میزان قند کشمش اشاره شده نصف تاکستان قزوین می‌ باشد و به همین جهت صرفه تولید برای کسانی که به دنبال مصارف آبگیری هستند نخواهد داشت چون بزرگترین آیتم مورد بحث در کشمش آبگیری میزان قند و شیرینی آن است. برای اطلاع از قیمت مویز سیاه بی دانه با ما در تماس باشید.

امکان خرید چکی و اعتباری برای مشتریانی که به دنبال تهیه کشمش کارتونی هستند در این مجموعه وجود دارد آن هم از ۱۰۰ کارتون به بالا اما برای مشتریان کشمش کیسه‌ ای یا فله‌ ای که برای مصارف آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرد تحت هیچ عنوان چکی یا اعتباری، هیچ کارخانه‌ ای بار نمی‌ فروشد و بلکه کاملاً نقدی باید محصول اشاره شده عرضه گردد توجه داشته باشید با توجه به اینکه فصل جدید کمتر از یک ماه دیگر شروع می‌ شود قیمت انواع کشمش آفتابی کاهشی خواهد بود پیش بینی می‌ کنیم در حال حاضر که قیمت محصولات اشاره شده به صورت بی دانه تمیزشده و شسته نشده که دارای پکتین است به کیلویی ۷۵ هزار تومان می‌ رسد حدود ۱۵ درصد کاهش قیمت برای اول فصل پیش بینی می‌ شود امید است که این پیش‌ بینی درست از آب در بیاید و چون میزان تولید کشمش آفتابی در انواع آن برای سال در پیش رو بالاست امید داریم که در ادامه نرخ‌ ها رشد‌های نجومی نکند اتفاقی که متاسفانه دلال‌ ها در آن نقش دارند و از این موضوع فقط مصرف کننده ضرر می‌ بیند حتی کارخانه‌ هایی که فقط به دنبال تولید و دنبال فروش محصولات خود هستند از این قضیه متضرر می‌ شوند، به مثالی که در پایین زده می‌ شود توجه کامل داشته باشید.

متاسفانه بارها و به کرات پیش آمده که شرکت‌ های معتبر ایرانی یا خارجی فرقی ندارد سفارش انواع کشمش پلویی را دارند که برای بازار داخل پلویی سیاه و بازار صادراتی پلویی قهوه‌ای و پلویی زرد می‌ باشد وقتی که استعلام قیمت می‌ گیرند با وجودی که به آنها گفته می‌ شود نرخ‌ها فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد اما اگر تاجر باشید و کارکرده، می‌ دانید که برای برآورد یک نرخ و بررسی قیمت‌ های تا به مقصد، گمرک و کلی موارد دیگر شاید حدود ۵ الی ۷ روز زمان لازم باشد و متاسفانه طی همین چند روز محصول مورد نظر با افزایش قیمت مواجه شد و وقتی که خریدار نرخ جدید را متوجه گردید سفارش را لغو کرد. برای بازار داخل هم این موضوع بارها پیش آمده که یک بنکدار یا حتی یک شرکت بسته‌ بندی با این مجموعه تماس گرفته چون زمانی که بیعانه واریز می‌ گردد سفارش ثبت می‌گردد، واریز بیعانه با چند روز تاخیر انجام گرفته یا حتی داده خرید با چند روز تاخیر ایمیل شده و وقتی که بیعانه دریافت یا ایمیل را دریافت کردیم با افزایش قیمت مواجه شده‌ ایم حتی در این مواقع ما مشکلی بابت اینکه با سود صفر بار را بفروشیم نخواهیم داشت اما اینکه از جیب بدهیم، امکان‌ پذیر نیست و متاسفانه این اتفاق باعث گردیده که ما مشتریان خوبی از دست بدهیم و این موضوع برای تمامی کارخانه‌ ها ممکن است پیش بیاید البته به غیر از آن کارخانه‌ هایی که کار دلالی می‌ کنند و این افزایش قیمت‌ ها چون بار فله در انبار خود نگهداری می‌ کنند هیچ اتفاقی برای آنها رخ نخواهد داد و سودشان تضمینی است.

به علت رشد بیش از حد کشمش آفتابی حداقل در سال گذشته همین موضوع هم باعث گردید که برخی از مشتریان کشمش آبگیری به دنبال خرید محصولی بگردند که در بالا هم به آن پرداخته شد یعنی خرمایی که به آن شیره شکر می‌ زنند که ممکن است درون آن غوره باشد یا نباشد که طبیعتاً آن محصولی که در آن غوره مخلوط شده قیمتی پایین‌ تر و بدون غوره قیمتی بالاتر خواهد داشت ولی به صورت کلی چون صرفه اقتصادی دارد می‌ صرفد برای خریدار که به جای اینکه ۷۵ هزار تومان پول کشمش آفتابی بدهد، با قیمتی حدود ۲۵ هزار تومان ارزان‌ تر محصولی خریداری می کند که شاید عیارش از کشمش اشاره شده پایین‌ تر باشد اما حداقل صرفه اقتصادی دارد و خیلی از مشتریان به دنبال همین میزان سود بیشتر هستند.

انواع کشمش آبگیری با قیمت مناسب

در این مجموعه می‌ توانید انواع کشمش آبگیری با قیمت مناسب خریداری کنید در واقع انواع مختلفی از این محصول در مجموعه تولیدی کشمش آراد موجود است که اگر مایل باشید و با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط در یکی از شبکه‌ های اجتماعی بگیرید فیلم و عکس مربوط به آنها را دریافت خواهید کرد و پس از تایید بار و دریافت لیست قیمت می‌ توانید اقدام به ثبت سفارش داشته باشید. اما در حال حاضر که در اواسط شهریور ۱۴۰۲ هستیم عملاً موجودی بار به صفر رسیده و به نوعی همه منتظر شروع فصل جدید هستند فصلی که کمتر از یک ماه دیگر شروع می‌ شود یا حداقل بارهای مناسب با قوام قندی کامل وارد بازار می‌ گردد وگرنه در حال حاضر هم بار جدید موجود است اما به واقع کشمش نرسیده است یا غوره می باشد که به آن شیره زده اند از درون ترش ولی از بیرون به علت آغشته شدن شیره، شیرین به نظر می‌ رسند، توصیه می‌ شود اگر قصد خرید بار جدید را دارید حداقل تا هفته دوم مهرماه صبر کنید.

علاوه بر شهر تاکستان استان قزوین منطقه شال، نرجه و اسفرورین هم به علت تولیدات مشابه با شهر تاکستان از مشتریان خاص خود برخوردار هستند و چون این محصولات هم به صورت فرآوری نشده به فروش می‌ رسند و هم فرآوری شده، امکان اینکه شما از باغدار هم این بارها را خریداری کنید وجود دارد اما به ندرت پیش می‌ آید که یک باغدار یا کشاورز مستقیماً اقدام به فروش محصول خود داشته باشد چرا که این قشر پول نقد می‌ خواهد و پول نقد را فقط کارخانه می‌ تواند به آنها بدهد نه مشتری که اصلاً آن را ندیده و یا نمی‌ شناسد، به همین جهت شما باید از کارخانه‌ ها بار را خریداری کنید چون نه وقت این را دارند که در میان بار خود غوره قاطی کنند یا شیره شکر بزنند و نه اینکه جنس کم کیفیت خریداری می‌ کنند. به صورت کلی تمامی کارخانه داران حداقل در شهر تاکستان بار متوسط رو به بالا از باغدار خریداری می‌ کنند تا خروجی بار، کیفیت مناسبی داشته باشد اما در مجموعه تولیدی کشمش آراد همیشه سعی شده از باغدارانی کشمش فله خریداری شود که سال‌ ها با آنها همکاری داریم به نوعی آنها را می‌شناسیم، بی تعارف باید اشاره کنیم ما در میان باغداران و کشاورزان هم فرد کلاهبردار داریم کسی که در میان بارش و در میان کیسه‌ ها به عنوان مثال لوله بخاری قرار داده و درون آن را پر از خس و خاشاک می‌ کند و سپس لوله را برداشته و درون کیسه را می‌ بندد، این اتفاق بارها برای خیلی از کارخانه داران پیش آمده اما چون ما با اشخاص منتخبی کار می‌ کنیم هیچ وقت پیش نیامده که از کشاورزی اصطلاحا رکب بخوریم چون آنها هم ما را شناخته و می‌ دانند که پول نقد به آنها می‌ دهیم یا حداقل در مدت زمان بسیار کمی چک به آنها داده که می‌ دانند پولشان نقد خواهد شد.

از طرفی اگر کارخانه‌ ای تعصب روی برند خود داشته باشد به راحتی آن را با دادن جنس نامرغوب از دست نمی‌ دهد و خراب نمی‌ کند یکی از اتفاق‌ هایی که حداقل طی چند سال اخیر در بین کارخانه‌ های کشمش در ایران افتاده این است که خیلی از کارخانه‌ ها تعصب روی برند خود را از دست داده اند و حاضرند با دادن هرگونه باری فقط در بازار بمانند این اشتباه است شما می‌ توانید با دادن کیفیت‌ های متفاوت و مختلف جلوی مشتری حق انتخاب به ایشان بدهید یعنی بگویید جنس شماره ۱ به عنوان مثال ۵۰ هزار تومان قیمت دارد جنس شماره ۲، ۵۵ هزار تومان و جنس شماره ۳،  ۶۰ هزار تومان اما نمی‌ توانید جنس کم کیفیت را با نام بار باکیفیت در بازار به فروش برسانید. برای اطلاع از قیمت روز کشمش آفتابی با ما در تماس باشید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که کشمش فله‌ ای یا کیسه‌ ای که برای آبگیری مورد استفاده قرار می‌ گیرند به ندرت برای یک پارت خرید به میزانی می‌ رسند که به عنوان مثال با یک نیسان یا وانت ارسال گردد، مشتریان عموماً ۲۰۰ کیلو، ۳۰۰ کیلو یا ۵۰۰ کیلو خریداری می‌ کنند که خیلی صرفه ندارد با وانت ارسال گردد به همین جهت با اتوبوس‌ های متعددی ما همکاری داریم که برای مقاصد متفاوت و مختلفی ارسال می‌ گردد. از طرفی چون هزینه انبارداری در مقصد و مبدا پرداخت نخواهید داد و فقط هزینه ارسال بار را به راننده اتوبوس می‌ دهید صرفه اقتصادی بسیار بیشتری دارد به عنوان مثال برای ۲۰۰ کیلو بار به مقصد چالوس اگر با باربری کامیونی این بار ارسال گردد ۷۰۰ هزار تومان از شما کرایه می‌ گیرند در صورتی که همین بار را اگر با اتوبوس بفرستیم ۴۰۰ هزار تومان می‌ گیرند و این یعنی ۳۰۰ هزار تومان سود برای شما.

انواع کشمش آبگیری فله در تاکستان و ملایر

لازم به ذکر است که بدانید کشمش فله به محصولی گفته می‌ شود که درون کیسه و گونی بسته‌ بندی می‌ گردد و هنوز فرآوری نشده است یعنی در واقع همان کشمشی می‌ باشد که باغدار و کشاورز پس از خشک کردن انگور آن را به دست آورده و یا از روی زمین جمع می‌ کند و یا از روی داربست، به همان صورت درون گونی و کیسه ریخته که دارای دم، شاخه، سنگریزه و هر ضایعات دیگری ممکن است باشد این محصولات اگر به صورت آفتاب خشک و یا سایه خشک باشند جهت مصارف آبگیری هم کاربرد بسیاری دارند و حتی خیلی از باغداران دقیقاً بار خود را برای همین منظور در انبار خود ذخیره می‌ کنند. لازم به ذکر است در شهر تاکستان قزوین خیلی از دلال‌ های کشمش خود باغدارند و چون می‌دانند ارزش بار اشاره شده در کشورمان بسیار بالاست و همیشه برای آن مشتری وجود دارد در انبار خود ذخیره کرده و زمانی که نرخ آن بالا رفت با قیمت بالاتر به فروش می‌ رسانند به جای آنکه همان ابتدای فصل آن را با قیمت کمتر عرضه کنند.

اما کشمش آبگیری ممکن است حالت‌ های مختلفی داشته باشد علاوه بر موردی که در بالا به آن اشاره شد ممکن است فرآوری شده در کارخانه باشد که عموماً به آن پشت لیزری گفته می‌ شود که کشمشی است که لیزر دستگاه که کار سورت بندی کشمش‌ ها را بر حسب درجه انجام می‌ دهد آن را با عنوان کشمشی که درجه یک و اعلا نیست به کنار می‌ زند، ممکن است محصول اشاره شده آفتابی یا تیزابی باشد محصول اشاره شده هم در کارتون بسته‌ بندی شده و در بازار عرضه می‌شود و هم در گونی و کیسه اما توجه داشته باشید اگر بخواهید در کارتون محصولات اشاره شده را خریداری کنید کیلویی ۱۵۰۰ تومان افزایش قیمت به آن خواهد خورد چون کارتون‌ ها به صورت ۱۰ کیلویی پر می شوند و قیمت یک کارتون سفید ۵ لایه در حال حاضر ۱۵ هزار تومان می‌ باشد.

مورد مهم دیگر این است که علاوه بر مواردی که در بالا به آن اشاره شد ما محصولات آبگیری دیگری هم داریم که می‌ توان به کشمش حلوایی اشاره کرد، کشمش حلوایی در واقع همان چرخکرده پوست کشمش و دم کشمش می‌ باشد که در خط تولید کارخانه به عنوان ضایعات تولید شده و به درون مخزنی می‌ رود و وقتی که مخزن پر شد دستگاه آلارم داده و مخزن را خالی می‌ کنند. محصول اشاره شده قیمت بسیار پایین‌ تری دارد نسبت به مواردی که در بالا به آن پرداختیم ولی طبیعتاً عیار پایین‌ تری هم خواهد داشت که در حال حاضر که در اواسط شهریور ۱۴۰۲ هستیم قیمت هر کیلویی آن ۲۰ هزار تومان می‌ باشد، حال دلال‌ های کشمش محصول اشاره شده را خریداری به آن مخلوط شیره شکر و شیره کشمش می‌ زنند و کیلویی ۳۵ هزار تومان در بازار آن را عرضه می‌ کنند و به این صورت حاشیه سود بالایی نصیبشان می‌ شود اما باید در نظر داشته باشید میزان تولید محصول حلوایی در خط تولید کارخانه بسیار کم است شاید حجم بسیار زیادی داشته باشد اما وزن خروجی آن کم است به عنوان مثال به طور میانگین در کارخانه‌ های کشمش ماهیانه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلو ممکن است از محصول اشاره شده تولید گردد البته این را هم می‌ گوییم متاسفانه باز هم خیلی از کارخانه داران فقط دم کشمش را رنده می‌ کنند و با نام کشمش حلوایی می‌ فروشند اما باید توجه داشته باشید محصول حلوایی چرخ کرده پوست و دم کشمش است نه فقط دم کشمش.

هر سه حالت گفته شده در بالا در این مجموعه امکان تامین آن وجود دارد و شما می‌ توانید به صورت بدون واسطه و مستقیماً از کارخانه خرید آنها را انجام دهید چه به صورت حضوری اگر با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید و برای انجام این کار هماهنگی داشته باشید این کار صورت می‌گیرد و هم به صورت غیرحضوری و تنها با یک تماس ثبت سفارش می‌ کنید و بار برایتان در هر شهری از ایران که باشید ارسال می‌ شود. برای اطلاع از فروش مویز سرخ هسته دار با ما در تماس باشید.

به انواع کشمش آبگیری فله در تاکستان و ملایر اشاره کردیم و شما اگر مطالبی که در بالا به آن پرداخته شد را کاملاً مطالعه کنید نه تنها هیچ ضرری در معامله خود با هر مجموعه داری نصیبتان نخواهد شد بلکه می‌ توانید با چشم بازتر اقدام به خرید داشته باشید و اطلاعات خود را به این صورت کامل کنید، مواردی که در مجموعه تولیدی کشمش آراد چه در شبکه‌ های اجتماعی و چه در سایت‌ های این شرکت گفته می‌ شود را شاید هیچ کس به شما نگوید اما رایگان در این ‌راه های ارتباطی به مشتری می‌ گوییم تا با دید باز اقدام به خرید داشته باشد اینکه بخواهید از این مجموعه خرید کنید یا نکنید کاملا به خودتان بستگی دارد توصیه می‌ کنیم بگردید و شخصی را پیدا کنید که بتوانید همیشه و با خیال راحت با ایشان کار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما