کارخانه تولید کشمش تیزابی صادراتی

شما در این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه با کارخانه تولید انواع کشمش صادراتی از جمله کشمش تیزابی وارد معامله خواهید شد و این محصولات را با بهترین کیفیت درب کارخانه در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی تحویل خواهید گرفت.

کارخانه کشمش تیزابی

تولید کشمش صادراتی مرغوب

مجموعه تولیدی کشمش آراد دارای کارخانه کشمش در منطقه تاکستان است و انواع کشمش را هم برای صادرات و هم جهت فروش در بازار داخل فرآوری و بسته‌ بندی می‌کند. به این صورت تاجران و شرکتهای بازرگانی که قصد خرید این محصولات را برای مقاصد بالا در نظر داشته باشد می‌تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه با این واحد تولیدی ارتباط بگیرند.

 

کشمش صادراتی یکسری حساسیت هایی دارد که در زمینه نوع بسته بندی، کیفیت خود محصول و حتی رفتار تولیدکننده این موارد بسیار مهم تلقی می شود، پس شما اگر قصد صادرات کشمش داشته باشید باید این موارد را در نظر بگیرید و با مرکزی همکاری کنید که بتواند موارد بالا را در بهترین وضعیت خود انجام دهد.

 

این مرکز به صورت کلی ۳ محصول صادراتی را تولید می کند که باید به کشمش تیزابی، کشمش تیزابی بدون گوگرد که در واقع همان کشمش خرمایی می باشد و کشمش طلایی اشاره نمود و سابقه صادرات هر سه این محصولات را به کشورهای همسایه و هم کشورهایی نظیر آلمان و انگلیس، در کارنامه خود دارد.

تولید کشمش تیزابی

کارخانه بسته بندی کشمش تیزابی

یکی از محصولاتی که در بالا نام آن آورده شد کشمش تیزابی است و این محصول در دو حالت گوگرد زده و گوگرد نزده در ایران تولید می گردد که هر دوی این محصولات هم در بازار داخلی به فروش می‌رود و هم جهت صادرات.

 

منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، قوچان استان خراسان و بناب استان آذربایجان شرقی از تولید کنندگان اصلی این محصول در ایران به شمار می‌روند و باید این مورد را با اطمینان ذکر کرد که منطقه تاکستان بهترین و مرغوب ترین کیفیت این محصول را در کشورمان تولید می‌کند.

 

لازم به ذکر است که کشمش تیزابی باید بی دانه و بی هسته باشد تا بتوان آن را صادر نمود و هر چقدر رنگ آن روشن تر باشد قیمت آن بالاتر و متعاقباً هر چقدر رنگ آن تیره تر باشد قیمت آن پایین تر خواهد بود.

 

بسته بندی این محصولات در کارخانه های ایران عموماً برای صادرات ۱۰ کیلویی خالص است که امکان ۵ کیلویی کردن آنها هم وجود دارد. مشتری و خریدار این امکان را دارد که با هماهنگی کردن با مدیر فروش کارخانه نسبت به درج اطلاعات شرکت و یا شخص خود نظیر برند، شماره تماس، آدرس و هر چیز دیگر بر روی کارتون اقدام نمایند که به این صورت دیگر از مشتری خود دور نخواهد خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما