تولید انواع کشمش بی هسته صادراتی ۵ و ۱۰ کیلویی

تولید انواع کشمش صادراتی بی هسته یا بی دانه که در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی بسته بندی و از بهترین تولیدات تاکستان، ملایر و ملکان در این مرکز که خود تولیدکننده این محصولات می باشد انجام می گیرد و مشتریان می توانند تحویل درب کارخانه انواع کشمش را خریداری نمایند.

کشمش صادراتی 5 کیلویی

انواع کشمش صادراتی در این مرکز

کشورمان در زمینه تولید کشمش از بهترین ها در دنیا می باشد و محصولات خود را به کشورهای همسایه در حجم بالایی صادر می‌کند اما تمام محصولاتی که در ایران تولید می شوند قطعاً مناسب برای صادرات نیستند و کشمش صادراتی باید یک سری ویژگی هایی داشته باشد.

 

یکی از این ویژگی ها بی هسته یا بی دانه بودن محصول است. در ضمن محصول صادراتی باید مدت انقضای بالایی داشته تا خریدار حتی بتواند آن را در سردخانه نگهداری کنند و در انتها محصول صادراتی باید در حجم بالایی در کشورمان تولید گردد تا نگرانی از بابت تمام شدن کشمش مورد نظر در پی سفارش مشتری شما نباید وجود داشته باشد.

 

حال مناطقی مانند تاکستان قزوین، ملایر همدان، بناب ملکان استان آذربایجان شرقی، کاشمر استان خراسان و بوانات استان فارس از بیشترین میزان تولید کشمش در کشورمان برخوردار هستند که از میان آنها می ‌توان به سه محصول اصلی برای صادرات اشاره نمود که در پایین به آن اشاره خواهیم نمود:

 

  1. کشمش تیزابی گوگردی و بدون گوگرد که در این حالت به آن کشمش خرمایی می گویند. (در حقیقت این دو محصول به حساب می آید)
  2. کشمش انگوری طلایی که زرد رنگ است و به آن پلویی نیز می گویند.
  3. و کشمش سبز و زرد قلمی استان خراسان

کشمش صادراتی 10 کیلویی

صادرات کشمش ۵ و ۱۰ کیلویی

تمام محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شده در این مرکز تولید و بسته بندی می گردد و می تواند به مشتریان درب کارخانه قیمت دهد هر چند برای برخی از مشتریانی که بیعانه پرداخت می‌کنند بار برایشان ارسال شده و قبل از مرز می توانند تحویل بگیرند و کارهای گمرکی آن را انجام و از مرز رد کنند.

 

بسته بندی این محصولات در این مرکز کارتونی بوده که با بهترین کیفیت ممکن نیز این کار انجام می‌گیرد یعنی پنج لایه است و از بهترین نوع جنس آن که کره‌ای بوده استفاده می شود. در انتهای بسته بندی نیز شیرینک نیز انجام می گیرد که این باعث می شود کارتون در طی مسیر ترانزیت از هم نپاشد. لازم به ذکر است بر روی کارتون هایی که این مجموعه به شما تحویل می دهد هیچ شماره تماس یا راه ارتباطی و آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد و این می تواند برای شما بسیار عالی باشد.

 

این مرکز برای بحث صادرات به صورت کلی از دو نوع وزن استفاده می‌ کند که یکی ۵ و دیگری ۱۰ کیلویی است و به صورت خالص این کار انجام شده یعنی با وزن کارتون اولی ۵۲۵۰ گرم و دومی ۱۰۵۰۰ گرم خواهد بود و نوع بسته بندی این دو تفاوت قیمتی در حدود ۳۰۰ تومان برای مشتری خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما