لیست قیمت کشمش های بی دانه کارتون ۹ و ۱۰ کیلویی

برای دریافت لیست قیمت کشمش های بی دانه که مناسب برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی بوده و در کارتون های ۹ و ۱۰ کیلویی بسته بندی می شوند می توانید با جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش مجموعه کشمش آراد صحبت کنید.

قیمت کشمش 10 کیلویی

کشمش های کارتون ۹ و ۱۰ کیلویی

کارخانه های کشمش در ایران به صورت کلی نوع بسته بندی آنها کارتونی بوده که برای بازار داخلی عموماً ۹ کیلویی و بازار صادراتی ۱۰ کیلویی استفاده می‌کنند و به صورت کلی ۳ لایه و ۵ لایه می باشد که برای مسافت های دور از ۵ لایه و برای مسافت های نزدیک که عموماً داخل کشور می باشد از ۳ لایه استفاده می کنند.

لازم به ذکر است منطقه کاشمر و خلیل آباد استان خراسان که در زمینه تولید کشمش سبز فعالیت دارد نیز از کارتون های ۳ و ۵ کیلویی نیز بهره می برند. در ادامه این را نیز متذکر می شویم که کشمش های سلفونی که در بازار می بینید را شرکت‌های واسطه ای نظیر برتر و گلستان از کارخانه‌ خریداری و در بسته بندی های مخصوص شرکت خود پر می کنند.

انواع کشمش پس از دم گیری، شستشو و روغن زدن وارد بسته بندی هایی که وزن های متفاوتی دارند خواهد شد، پس از آن پلاستیکی با کیفیت در درون کارتون قرار گرفته کشمش به داخل آن ریخته شده و و با استفاده از دستگاه توزین، وزن دقیق کشمش محاسبه پلاستیک جمع شده و کارتون پلمپ خواهد شد.

قیمت کشمش بی دانه

لیست قیمت کشمش بی دانه

از این جهت گفته می شود کشمش بی دانه چون تولیدات این مرکز همگی بی دانه یا بی هسته هستند و به صورت کلی چون فعالیت اصلی مجموعه آراد صادرات کشمش است و برای صادرات فقط از محصولات بی دانه استفاده می گردد لذا از این منظر به این موضوع پرداخته ایم.

برای بحث قیمت نیز عموماً نرخ ها در سایت درج نمی گردد چون متاسفانه در شرایطی قرار داریم که قیمت ها نوسان می کند و ممکن است بالا یا پایین برود و با درج قیمت در سایت ممکن است مشتری دچار اشتباه شود اما شماره تماس مدیر فروش کارخانه را قرار داده ایم تا با ارتباط گرفتن با ایشان بتوانید علاوه بر استعلام به روز قیمت، ثبت سفارش و یا مشاوره نیز دریافت نمایید.

مجموعه کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و شما می توانید علاوه بر فروش در بازار داخلی برای صادرات نیز از این مجموعه کمک بگیرید. این مرکز در زمینه تولید انواع این محصولات از جمله کشمش طلایی، کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی و انواع محصولات فله ای که در کیسه و گونی بسته بندی و ارسال می گردند و نیز مویز سیاه و مویز قرمز اشاره نمود.

قیمت کشمش کیلویی

مجموعه تولیدی کشمش کیلویی آراد که شما در یکی از سایتهای آن قرار دارید تولید و بوجاری و بسته بندی انواع کشمش علی الخصوص پلویی را در قالب بسته بندی های کارتونی در شهر تاکستان استان قزوین انجام می دهد، ویژگی منحصر به فردی که در این مجموعه برای مشتریان مهیا است این است که این محصولات را به صورت از تولید به مصرف و بدون واسطه به دست مشتری می رساند و با احداث سایت های مختلف به جای بازاریاب حضوری از سراسر ایران مشتری داشته و درصد قابل توجهی از محصولات خود را به همین صورت به فروش می رساند.

چون متاسفانه حداقل طی چند سال اخیر نرخ انواع محصولات چه کشاورزی و چه غیرکشاورزی دائماً در حال افزایش و یا حتی گاهی کاهش است لذا بر آن شدیم که شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در صفحات این سایت قرار دهیم تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید، سوالات خود را پاسخ بگیرید و از طریق ایشان ثبت سفارش نمایید.

فروش انواع کشمش کیلویی به صورت حضوری آن هم با قیمت درب کارخانه موضوعی است که خیلی از مشتریان در سراسر ایران طالب آن بودند ولی این امکان برای شما مهیا نبود چون درصد قابل توجهی از عرضه کنندگانی که در فضای مجازی چه به صورت سایت و چه در اینستاگرام و سایر شبکه ها اقدام به فروش کشمش کیلویی می کنند همگی واسه و دلال هستند و از کارخانه بار را گرفته، میزانی سود روی آن اضافه کرده و به مشتری می فروشند ولی در این مجموعه اصرار به خرید حضوری مشتریان است تا اطمینان حاصل کنند که از واسطه خرید نمی کنند بلکه از منبع تولید این محصولات، خرید را انجام میدهند.

برای اطلاع از قیمت مویز افغان با ما در تماس باشید.

با وجود اینکه کشمش کیلویی برای بازار داخلی به صورت کارتونی قیمت داده می شود و در تاکستان و همین مجموعه هشت و نیم کیلو کشمش را با نیم کیلو وزن کارتون، ۹ کیلویی به مشتری نرخ می دهند اما امکان دادن قیمت کشمش کیلویی هم برای خریدار وجود دارد، علی الخصوص برای صادرات که وزن خالص کشمش را محاسبه می کنند مثلاً می گویند کشمش انگوری طلایی کیلویی ۱۲۰ هزار تومان و اگر در کارتون ۱۰ کیلویی خالص آن را برای مشتری حساب کنیم می شود هر کارتون یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان.

مدیر فروش این مجموعه تقریباً در تمام وقت پاسخگوی مشتریان از سراسر ایران و حتی خارج از کشور است و اگر امکان پاسخگویی نداشته باشند در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. البته شما در یکی از شبکه های اجتماعی نظیر روبیکا، بله، تلگرام و واتساپ هم می‌توانید ایشان را پیدا کنید که البته امکان دیدن کارهای متفاوتی از این مجموعه در اینستاگرام هم با یوزر @aradraisin هم وجود دارد و شما می توانید نمونه محصول های متفاوت را با کیفیت های متفاوت دیده و سپس ثبت سفارش کنید.

قیمت کشمش پلویی کارتونی

شهر تاکستان از توابع استان قزوین که این مجموعه در آنجا کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش کیلویی را در اختیار دارد به صورت کلی در زمینه تولید کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش طلایی فعالیت می کند و چند نوع مویز هم در اختیار دارد که کشمش ها به صورت بدون هسته و مویزها هسته دار می باشند. اما خروجی محصولات اشاره شده که برای بوجاری، شستشو و دم کنی به کارخانه آورده می شود در واقع همان کشمش پلویی است و برخلاف آنچه عموم می پندارند کشمش پلویی یک محصول نیست در واقع ۴ محصول را شامل می شود و تعریف کلی آن این است که به هر محصول بدون هسته و بدون دانه که سایز آن از ۱۰ میل کوچکتر و کمتر باشد پلویی می گویند حال این محصولات در چهار رنگ زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سیاه موجود بوده و هم برای بازار داخلی کاربرد دارد و هم جهت صادرات از آن استفاده می شود.

در حال حاضر که در اوایل تابستان ۱۴۰۲ هستیم کشمش پلویی آفتابی کارتونی در بالاترین کیفیت خود ۸۰۰ هزار تومان و با کیفیت درجه یک و مطابق با کیفیت کشمش هایی نظیر احسان و صراف ۷۶۰ هزارتومان درب کارخانه فاکتور می گردد. کشمش پلویی تیزابی در بالاترین کیفیت ۷۰۰ هزار تومان و کیفیت درجه یک ۶۵۰ هزار تومان فاکتور می‌ شود و کشمش خرمایی که در واقع همان پلویی قهوه ای تیره است در بالاترین کیفیت ۶۵۰ تومان با کیفیت سوپر و ۶۰۰ هزار تومان با کیفیت درجه یک فاکتور خواهد شد. 

اما توجه داشته باشید به علت نوسانات قیمت شماره تماس مدیر فروش در صفحات این سایت قرار داده شده تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید و قیمت روز را استعلام نمایید خیلی راحت می گویم خیلی روی نرخ هایی که بر روی سایت ها درج می گردد حساب نکنید چون هر آن، امکان افزایش و یا حتی کاهش نرخ محصولات وجود دارد.

بسته بندی کارخانه های کشمش کیلویی در ایران به صورت کارتونی است که برای بازار داخلی ۹ کیلویی استفاده می کنند و در تاکستان هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است اما به عنوان مثال در شهر ملایر ۸.۲ کشمش و ۸۰۰ گرم وزن کارتون می باشد و حتی گاهی کارتون ۸ کیلویی برای بازار داخلی عرضه می کنند. برای صادرات اما از  کارتون خالص استفاده می گردد یعنی ۵ یا ۱۰ کیلویی خالص که گاهی اوقات حتی از سه کیلویی خالص استفاده می شود و برای مشتریان خاصی این کار صورت می‌گیرد چون به صورت کلی دردسر پر کردن کشمش درون کارتون هایی با وزن پایین بسیار زیاد است.

برای اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

قیمت کشمش کارتونی

قیمت کشمش کارتونی در بالا پرداخت شد که لازم است بدانید تمامی این نرخ ها درب کارخانه ملاحظه می‌شود یعنی یا شما برای خرید به درب کارخانه می آیید و محصولات اشاره شده را با آن قیمت خریداری می کنید یا اینکه سفارش می دهید و بار برایتان با وانت یا نیسان و یا هر وسیله دیگری ارسال می گردد و طبیعتا هزینه بار و کرایه وسیله نقلیه با خریدار خواهد بود.

مجموعه تولیدی کشمش کارتونی آراد به مانند سایر کارخانه های کشمش در این شهر کار بوجاری و فرآوری محصولات هم این شهر را انجام می دهد و به ندرت پیش می‌ آید که بار را از مناطق دیگر خریده و در مرکز خود فرآوری این محصولات را انجام دهد. اما به عنوان مثال کشمش انگوری طلایی از آن دسته محصولاتی می باشد که به شدت برای صادرات مناسب است و مشتریان بسیار زیادی در آن طرف مرزها دارد اما چون تولیدات تاکستان به مانند تولیدات ملکان و بناب در مورد این کشمش نیست بار به صورت فله از مناطق اشاره شده خریداری و در کارخانه های این شهر و شهرهای دیگر، بوجاری و بسته بندی می گردد. 

اما کیفیت کشمش کیلویی تاکستان در انواع آفتابی، تیزابی و نوع های مختلفی که در اختیار دارد بسیار بالاست و اصلاً نیازی نیست که از مناطق دیگر خریداری شود در واقع برترین تولیدکننده محصولات آفتابی و تیزابی در کشورمان شهر تاکستان استان قزوین می باشد و مشتری اگر جنس باکیفیت می‌خواهد قطعاً به سمت تولیدات همین مناطق خواهد رفت نه مناطق دیگر تولید کننده این کشمش در ایران.

به صورت کلی تولیدات این مرکز همیشه در قالب ۳ کیفیت بالا، متوسط و پایین سورت و بسته بندی می گردد و جلوی مشتری قرار می‌گیرد تا ایشان باشد تا انتخاب کنند کدام یک از این محصولات به کارشان خواهد آمد. طبیعتاً هر کدام قیمت های خاص خود را دارند و با توجه به اینکه شرایط اقتصادی مردم در کشورمان طی سالیان گذشته افت کرده و خیلی از بنکداران و مراکز پخش به سمت خرید جنس با کیفیت پایین می روند و طبیعتا قیمت ارزان تر آن می تواند برای فروش بسیار مناسب باشد. هرچند برخی از بنکداران در ایران تحت هیچ عنوانی کیفیتی پایین تر از جنس اعلا و سوپر این مرکز نخواهند گرفت و مشتری خاص آن را دارند و تحت هیچ عنوان حاضر نیستند کیفیت عرضه خود را پایین بیاورند.

بر روی کارتون کشمش این مجموعه هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماسی نیست تا خریداران نتوانند به راحتی این مجموعه را پیدا کنند اما نکات مهمی وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

اول اینکه سیستم قیمت دهی این مرکز به ازای فروش تناژ با زیر تناژ به‌ عنوان‌ مثال ۳۰ یا ۴۰ کارتون متفاوت است و کسی که بخواهد در میزان و مقیاس تناژ بار بخرد قیمت کف کارخانه و پایین ترین میزان ممکن قیمت گذاری می شود و اگر کسی به دنبال خرید تعداد محدود کارتون باشد هر کارتون ۲۰۰۰۰ تومان گرانتر قیمت گذاری می شود و این برای خریدارتان به صرفه نخواهد بود که بخواهد شما را دور بزند.

موضوع دوم اگر هر بنکدار یا مرکز پخش در هر شهری حداقل فروش یک نیسان از انواع کشمش کیلویی در طول ماه داشته باشد ما به صورت خودکار به آن شخص نمایندگی می دهیم و تحت هیچ عنوانی به شخص دیگری در آن شهر بار نخواهیم فروخت و این موضوع به راحتی قابل اثبات است و شما می توانید با شماره شخص دیگری یا شماره دیگرتان که با این مجموعه در ارتباط هستید، ارتباط بگیرید و درخواست سفارش بار بدهید خواهید دید که در پاسخ به شما چه خواهند گفت.

 

قیمت کشمش تیزابی بی دانه

پایه و اساس کشمش های تاکستان بر روی انگور بی دانه سوار می شود یعنی میزان تولید کشمش بی دانه در این شهر بسیار بالاست و محصولات آفتابی، تیزابی و طلایی بر روی این نوع کشمش تولید می گردد. لازم به ذکر است انگور این منطقه در کشورمان هم بسیار معروف است اما به علت درصد قند بسیار بالا تا جایی که حتی دل آدم را میزند باعث می گردد حجم قابل توجهی از آن تبدیل به کشمش گردد و میزان بسیار کمی هم در قالب انگور در همان مهرماه به فروش می رسد.

یکی از محصولاتی که بر روی کشمش کارتونی بی دانه تولید می گردد کشمش تیزابی نام دارد، محصولی که به آن سلطانی هم می گویند و در قالب دو نمونه گوگردی و بدون گوگرد بوجاری و فرآوری شده و در کارتون های ۹ کیلویی برای بازار داخل و ۱۰ کیلویی خالص برای صادرات از آن استفاده می کنند. بهترین تولید کننده کشمش تیزابی در کشورمان منطقه تاکستان استان قزوین است، هم به جهت رنگ و ظاهر محصول و هم نوع انگور که درصد قند بسیار بالایی داشته و از طرفی کارخانه‌های این منطقه نیز نسبت به مراکز تولیدی سایر مناطق کشورمان حساسیت بالاتری نسبت به سورت و بسته بندی محصول خود دارند هر چند هستند کارخانه هایی که جنس بی کیفیت تولید کرده و حتی کشمش تاکستان را با تولیدات کم کیفیت سایر مناطق، مخلوط کرده و به دست مشتری می رسانند.

برای اطلاع از قیمت روز کشمش آفتابی با ما در تماس باشید.

باید اشاره کنیم که میزان تولید کشمش تیزابی در کشورمان بسیار بالاست تا حجم قابل توجهی از آن صادر نگردد باعث می‌گردد آخر فصل حجم زیادی از آن روی دست باغدار و یا حتی دلال باقی بماند. به عنوان مثال در حال حاضر که در تابستان ۱۴۰۲ هستیم و قیمت تا ۲ هفته پیش برای صادرات ۸۲ هزار تومان بود اما در حال حاضر به ۷۶ هزار تومان رسیده است با توجه به اینکه همیشه در تابستان با کمبود موجودی مواجه بودیم و حتی نرخ ها افزایش پیدا میکرد اما می‌ بینیم که قیمت این محصول کاهش داشته و این یعنی به علت قیمت های نامتعارف طول سال باعث گردیده صادرکنندگان و تاجران نتوانند آن را صادر کنند حالا که بار روی دست باغدار و دلال باقی مانده قیمت آن را پایین آورده اند.

البته این اتفاق را می‌توان به نزدیک شدن شروع فصل هم اشاره کرد، به هر حال در حال حاضر که در اواسط تیر ۱۴۰۲ هستیم و تا دو ماه و نیم دیگر بار جدید می آید و باعث می گردد این محصولات یعنی کشمش تیزابی رنگ و ظاهر ضعیف تری داشته باشد به همین جهت همگی دارندگان این نوع کشمش سعی می کنند هر گونه که هست آن را بفروشند تا اینکه بار جدید بیاید و کیفیت بالاتر آن باعث گردد مشتریان همه به سمت آن بار روند تا اینکه جنس سال گذشته را خریداری کنند.

خرید کشمش بی دانه کارتونی

وقتی می گوییم کشمش بی دانه کارتونی یعنی اینکه شما جنس کارخانه ای را باید بخرید، چرا که بار باغدار و کشاورز به صورت کیسه ای بسته بندی شده و به فروش می رسد و خرید کشمش بی دانه کارتونی تنها از طریق کارخانه امکان پذیر است که یکی از همان ها مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان استان قزوین است.

توجه داشته باشید بیش از ۲۰۰ کارخانه در کشورمان وجود دارد که تقریباً بسته بندی تمامی آنها به صورت کارتونی می باشد و بسته بندی های سلفونی که شما در بازار می بینید مربوط به شرکت‌ هایی است که بار را به صورت کارتونی از کارخانه های بوجاری کشمش خریداری و درون سلفون خود پر و آنها را در بازار عرضه می‌ کنند آن هم با وزنهای ۴۰۰ و یا ۸۰۰ گرمی.

زمانی توجیه داشت خط تولید سلفونی هم در کارخانه های کشمش وجود داشته باشد اما به علت اینکه میزان صادرات این محصول به شدت افت پیدا کرده لذا دیگر صرفه اقتصادی ندارد که این کار انجام گیرد و گرنه همگی به خوبی می‌دانند بسته بندی های سلفونی در وزن های پایین حاشیه سود بسیار مناسبی برای فروشنده خواهد داشت که این موضوع را حتی ما هم واقفیم و تا ۵ سال پیش قرار به انجام این کار بود اما همانطور که گفته شد به علت کاهش میزان صادرات، این اتفاق دیگر عملی نشد و الان تنها کاری که می توانیم برای خریداران فقط صادراتی انجام دهیم پر کردن کشمش در کارتون های با وزن پایین تر نظیر ۳ کیلویی می باشد.

این موضوع هم در نظر داشته باشید تقریباً تمامی کشمش های کارتونی که شما در بازار میبینید به صورت بدون دانه و بدون هسته می باشند و به ندرت پیش می آید که درون کارتون، جنس هسته دار هم بریزند چون عموما آنها برای مصارفی نظیر آبگیری مورد استفاده قرار گرفته و درون کیسه و گونی بسته بندی آنها صورت می‌گیرد.

مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از همان مجموعه هایی است که شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید خود را با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان هم در صفحات این سایت قرار داده شده انجام دهید و یا حضوری به کارخانه آمده و پس از مشاهده جنس به صورت رودررو خرید خود را انجام دهید یا اینکه با پرداخت میزان کمی به عنوان بیعانه سفارش خود را ثبت و منتظر شوید تا بار به دستتان برسد و پس از آن اقدام به تسویه خواهید نمود.

به صورت کلی تمامی کشمش کارتونی مجموعه، بدون دانه و بدون هسته هستند و به ندرت فروش کشمش هسته دار انجام می شود آن هم درون کیسه و گونی برای آن مسائلی که در بالا به آن پرداخته شد که فله‌ ای ممکن است باشد که دارای دم و شاخه و حتی بوجاری شده سنتی و دستی برای مشتریان از طریق باربری اتوبوس یا کامیونی در سراسر ایران ارسال خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش آبگیری با ما در تماس باشید.

قیمت کشمش ۹ کیلویی

برای استعلام قیمت کشمش ۹ کیلویی همانطور که در بالا گفته شد شما باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید، ایشان به صورت تلفنی همیشه پاسخگوی مشتریان خواهند بود حتی اگر موفق به تماس نشدید می توانید در یکی از شبکه های اجتماعی ایرانی یا خارجی برای ایشان پیغام بگذارید تا پاسخگوی شما باشند.

لازم به ذکر است منظور از کشمش ۹ کیلویی همان کارتون ۹ کیلویی می باشد که نیم کیلو وزن کارتون و هشت و نیم کیلو کشمش درون آن قرار دارد. البته در تاکستان استان قزوین این فرمول انجام می گیرد اما به عنوان مثال در شهر ملایر گاهی اوقات کارخانه ها از ۸ کیلو خالص کشمش استفاده می کنند و گاهی دیگر از ۸.۲ دهم کشمش درون کارتون بهره می گیرند و به این صورت قیمت خروجی بار را پایین می آورند تا برای مشتری اصطلاحاً بیشتر بصرفد. اما همان طوری که یکی از تولیدکنندگان قدیمی شهر تاکستان می گفت که ما کارتون نمی فروشیم بلکه وظیفه ما فروختن کشمش است این کار توجیه ندارد و به جای اینکه در این مجموعه از یقه کارتونی استفاده کرد که خود دارای وزن است کشمش درون آن قرار می دهیم و به این صورت هشت و نیم کیلو کشمش خالص به مشتری تقدیم می کنیم.

اما به عنوان مثال یکی از مراکز پخش جنوب کشور که مشتری مجموعه تولیدی کشمش آراد می باشد این کشمش ها را درون کارتون ۵ کیلویی می خواهد که برای ایشان به صورت اختصاصی این کار انجام گرفته تا به این صورت بتواند بیشتر بار بفروشد چون مطابق نظر این بنکدار مشتریان بیشتر مایلند وزن های پایین کشمش را خریداری کنند البته در جابجایی هم راحت تر است و امکان انعطاف بیشتری دارد.

شاید برای هر کارخانه تولید کننده ای بهتر بود که قیمت ها ثابت می ماند، سایتی وجود داشت که می‌ توانستیم قیمت ها در آن درج کنید و مشتری بتواند در آن حضور داشته و استعلام خود را خیلی راحت دریافت کند اما به واقع نوسان قیمت ها به گونه ای است که اصلاً امکان درج آن وجود ندارد یا حتی اگر داشته باشد فقط ۴۸ ساعت اعتبار دارد. به عنوان مثال قیمت کشمش تیزابی سوپر ۹ کیلویی تا همین هفته پیش که در حال حاضر در ۱۴ تیر ۱۴۰۲ هستیم ۷۵۰ هزار تومان بود اما الان به ۷۰۰ هزار تومان رسیده یا نمونه درجه یک آن ۷۰۰ هزار تومان بود که همان به  ۶۵۰ هزار تومان رسیده است و به همین دلیل هم هست که نرخ ها درج نمی گردد چون باعث اشتباه محاسباتی هم برای تولیدکننده و هم برای خریدار خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت مویز سیاه بی دانه با ما در تماس باشید.

خرید کشمش کارتونی

خرید کشمش کارتونی در این مجموعه می تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه باشد و پس از آن که نمونه بار را دیدید و آن را پسند کردید اقدام به تسویه کنید و بار خود را بارگیری کنید و هم اینکه به صورت غیرحضوری سفارش خود را ثبت می کنید و فقط هزینه وسیله نقلیه تا به انبارتان را به عنوان بیعانه پرداخت و مابقی زمانی که به درب انبارتان رسید تسویه خواهید نمود.

روال تسویه هم می تواند به صورت چکی باشد و هم نقدی که طبیعتاً برای مشتریان نقدی می توانیم اشانتیون های خوبی در نظر بگیریم، اما برای کسانی که امکان تسویه نقدی ندارند می توانیم چکی هم با مشتری کار کنیم. به این صورت که شماره  حساب ایشان را که حتی الامکان در یکی از بانکهای تجارت، صادرات، ملی و یا ملت باشد استعلام گرفته و پس از تایید بانک از نظر اعتبار، با ایشان کار خواهیم نمود که ۱۰ درصد کل حساب را ابتدا نقد و مابقی نهایتا ۲۰ روزه تاریخ چک خواهد بود که اگر برای زمان های بیشتر از یک ماه این تاریخ باشد میزانی به قیمت کشمش کارتونی اضافه خواهد شد که این قانون در زمان های مختلف، محاسبه افزایش نرخ ها نیز متفاوت خواهد بود.

کارتون های این مجموعه عاری از هرگونه شماره تماس و راه ارتباطی است اما به واقع این را در نظر داشته باشید مشتری اگر بخواهد ما را پیدا کند پیدا خواهد کرد اما مهمترین اصل و مهمترین نکته این است که رفتار حرفه ای انجام گیرد. به این صورت که اگر میزان خریدتان بالاست و این موضوع برای چند ماه به ما ثابت شود حتماً به شما در آن شهر نمایندگی خواهیم داد به این صورت که آن را به شخص دیگری نخواهیم فروخت، از طرفی مشتری که خریدش سی یا پنجاه کارتون باشد روال قیمت دهی در این مجموعه به این صورت است که هر کارتونی ۲۰ هزار تومان گرانتر قیمت داده خواهد شد به این صورت دیگر برایش نمیصرفد که از ما خریداری کند و قطعاً برای خرید دوباره پیش شما خواهد آمد.

موضوع رفتار حرفه‌ای موضوع دو طرفه است علاوه بر اینکه تولیدکننده باید رعایت کند خریدار هم باید این کار را انجام دهد به این صورت که برای این مجموعه یک بار پیش آمده که شخصی در تهران نمایندگی داده شده بود چندین مشتری حتی با این مجموعه تماس گرفتند اما همه آنها به ایشان وصل داده شد بعد از چند بار خرید، این بنکدار دیگر از این مجموعه خرید نکرد با وجود اینکه چندین مشتری از طرف همین مجموعه برایش معرفی شده بود و همین موضوع باعث گردیده که کمی محتاط تر در این موضوع اقدام گردد.

برای اطلاع از قیمت کشمش سبز پیکامی با ما در تماس باشید.

قیمت کشمش ۱۰ کیلویی

وقتی که می گوییم قیمت کشمش ۱۰ کیلویی یعنی محصول صادراتی است چون برای بازار داخل اصلاً از ۱۰ کیلو استفاده نمی شود اما برای بازار صادراتی از ۳، ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بهره برداری خواهد شد و در این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد که در شهر تاکستان استان قزوین است انواع کشمش صادراتی البته از نوع پلویی به وفور تولید شده و از همین منطقه و همین کارخانه هم به کشورهای مختلفی تا به‌ حال صادرات آنها انجام گردیده است.

کشمش های این منطقه بر انواع پلویی استوار هستند و برعکس تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی که به صورت کشیده و قلمی می باشند به اینگونه نیست و شکل و ظاهر آن ها به صورت گرد و بیضی شکل بوده و بدون هسته است و مشتریان بسیار بیشتری از نمونه های قلمی دارد.

کشمش کیلویی صادراتی این منطقه یا تیزابی هستند یا طلایی که تیزابی به دو نمونه گوگردی و بدون گوگرد تقسیم می شود پس به صورت کلی بر سه نوع محصول صادراتی تقسیم خواهد شد اما نکته مهم این است که هر کدام از این نوع ها کیفیت های متفاوتی دارد که برای مشتری و جلوی ایشان کیفیت ها قرار داده شده تا انتخاب کند که کدام یک از این محصولات به کارشان خواهد آمد.

در حال حاضر که در تابستان ۱۴۰۲ هستیم نمونه طلایی به اتمام رسیده و عملاً باید تا اوایل مهرماه صبر کنیم تا بار جدید وارد بازار شود و کارخانه ها اقدام به شستشو و فرآوری آن را داشته باشد. اما نمونه تیزابی در دو نوع گوگردی و بدون گوگرد و در قالب دو کیفیت سوپر و درجه یک به ترتیب ۷۶ و ۷۱ هزار تومان و ۷۰ و ۶۵ هزار تومان درب کارخانه در قالب کارتونهای ۹ کیلویی فاکتور می گردد که این محصولات بدون هسته و بدون دانه بوده و به هر میزانی که مشتری نیاز داشته باشد امکان تامین آن وجود دارد.

هرچند به صورت کلی وقت صادرات کشمش پاییز و زمستان است و کیفیت بار در نیمه اول فصل بالا بوده و قیمت آن رقابتی، امکان مانور فروش بیشتری برای خریدار وجود دارد به همین جهت شرکت های بازرگانی در نیمه اول فصل بیشتر خرید می کنند تا نیمه دوم فصل. لازم به ذکر است فصل کشمشی از اول مهر هر سال شروع شده و تا پایان شهریور سال آینده ادامه پیدا می کند.

برای اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش آفتابی با ما در تماس باشید.

خرید کشمش کارتونی ۹ کیلو

خرید کشمش کارتونی ۹ کیلو برای بنکداران و مراکز پخش انواع خشکبار در این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه صورت می گیرد و برعکس سایت های اینترنتی و یا پیج های اینستاگرامی که واسطه و دلال هستند این اتفاق در این مجموعه نخواهد افتاد و شما مستقیماً با کارخانه وارد معامله خواهید شد که این موضوع می‌تواند برای هر خریداری بسیار عالی باشد.

از طرفی اگر به این کارخانه حضوری تشریف بیاورید و نمونه جنس بگیرید و به کارخانه های دیگر رفته و به مقایسه قیمت بپردازید متوجه رقابتی بودن نرخ کشمش در این مجموعه خواهید شد. شاید قیمت مناسب مهمترین ویژگی این مجموعه نباشد بلکه رفتار حرفه‌ای است که این کارخانه را متمایز از سایر مراکز تولیدی در ایران کرده است به گونه ای که به عنوان مثال از مولوی و یکی از مراکز پخش مهم آن با این مجموعه تماس گرفته می‌ شود و می‌ گوید که ما سال ها با یکی از کارخانه های معروف تاکستان معامله می کردیم اما ایشان به اشخاص دیگری هم در مولوی جنس می‌فروختند (همان برند) و این رفتار باعث گردیده که ما خرید را از کارخانه های دیگر انجام دهیم.

اما به واقع چرا این اتفاق می افتد، چرا یک کارخانه یا تولید کننده نمی تواند به یک مشتری اعتماد کرده و همیشه به همان شخص فقط بار بفروشد مشتری که هر ماه حدود ۷ الی ۸ تن خرید داشته و از دست دادن آن طبیعتاً سود آن کارخانه را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

همیشه این مورد به مشتریان گفته می شود اگر قصد همکاری با این مجموعه را دارید در طول سال می توانید به امتحان کردن آن بپردازید این مجموعه این تضمین را به مشتری خواهد داد که اگر میزان فروش در طول یک ماه بالا باشد آن برندی را که به دستش رساند به صورت انحصاری به آن شخص خواهد فروخت و به شخص دیگری بار نخواهد داد (می توانید با امتحان کردن این مجموعه و تماس گرفتن با شماره های دیگر، اقدام به خرید بار در شهر خود داشته باشید اگر جواب مثبت به شما داده شد (در حقیقت به آن شماره) پس طبیعتاً این مجموعه هم رفتار حرفه‌ای ندارد ولی اگر جواب منفی داده شد دقیقا همان رفتاری است که ادعای آن را داریم). لازم به ذکر است که این مجموعه سه برند در اختیار دارد و می تواند هر کدام را به صورت انحصاری و اختصاصی برای یک شخص در یک شهر قائل شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما