شرکت پخش کشمش تیزابی به صورت عمده

عزیزانی که به دنبال خرید از شرکت تولید و بسته بندی کشمش تیزابی به صورت عمده هستند می توانند از مرکز پخش این کارخانه که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتری می رساند نیاز خود را تامین نمایند.

کشمش تیزابی گوگردی ⇓

کشمش تیزابی عمده

تولید کشمش تیزابی در ایران

کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی از جمله محصولاتی به شمار می‌رود که در کشورمان به میزان بسیار بالایی تولید می گردد و از آنجایی که این محصول کشمش صادراتی محسوب می شود لذا در تمام مناطقی که انگور و کشمش را تولید می کنند این محصول هم در دستور تولید قرار می دهند.

 

تولید کشمش تیزابی سخت نیست و کافیست انگور را پس از چیدن در مایع تیزاب داغ فرو برند آن هم به مدت چند ثانیه و سپس در مقابل آفتاب پهن کنند تا طی نهایتاً یک هفته شدت نور خورشید محصول را تبدیل به کشمش کند البته این کار را باغدار و کشاورز انجام می‌دهد نه کارخانه.

 

محصول که آماده شد باغدار می تواند همان را در انبار خود ذخیره کند که هر موقع شرایط فروش آن باشد عرضه آن را انجام دهد و هم می‌تواند بلافاصله به هر کارخانه کشمش که قصد خرید دارد بفروشد تا مرکز تولیدی کار فرآوری و بسته بندی را روی آن انجام داده و برای صادرات و فروش در بازار داخلی آن را عرضه کند.

 

لازم به ذکر است این محصول هم هسته دار آن موجود است هم بدون هسته آن، اما چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور مشتریان مایلند نمونه بدون هسته این محصول را مصرف کنند.

کشمش تیزابی بدون گوگرد که به آن خرمایی می گویند. ⇓

شرکت کشمش تیزابی

شرکت پخش عمده کشمش تیزابی

این مجموعه در تاکستان قزوین فعالیت دارد و این منطقه هم بهترین تولید کننده کشمش تیزابی در ایران می باشد و اگر به دنبال کیفیت و مرغوبیت بالا هستید این اطمینان به شما داده می شود که از محصولات همین منطقه باید نیازتان تامین گردد و به غیر از این شرکت، حدود ۲۰ شرکت دیگر هم در این شهر فعالیت دارند که می‌توانند نیازتان را تامین کنند.

 

اما به علت اینکه در حال حاضر شیوه فروش به مانند گذشته دیگر نیست انبار و دفتر فروش این مرکز که در تهرانپارس شهر تهران واقع شده بود بسته شده و دیگر فروش مستقیم از کارخانه انجام می گیرد آن هم توسط سایت های متعددی که این مرکز در اختیار دارد و شما می توانید در داخل و چه در خارج از کشورمان با این مرکز و این شرکت آشنا شوید و سفارش ثبت کنید.

 

به همین جهت خرید شما بدون واسطه و درب کارخانه برایتان محاسبه می‌شود و علاوه بر اینکه کشمش تازه به دستتان می رسد نرخ محصول هم رقابتی و مناسب با توجه به کیفیت خواهد بود.

 

اگر به دنبال این هستید که مرکز تولیدی یا کارخانه، شیطنتهایی در کیفیت کشمش تیزابی کرده و اصطلاحاً بار را دستکاری کند تا قیمت رقابتی تر به دستتان برسد این اطمینان به شما داده می‌شود که در این مرکز نیاز شما تامین نخواهد شد ولی اگر دنبال باری مرغوب و درخور هستید حتماً نمونه فیزیکی محصولات این شرکت را دریافت کرده و در کنار قیمت استعلام شده با سایر شرکتها مقایسه کنید و قطعا به نتایج خوبی خواهید رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما