مرکز فروش کشمش تیزابی پلویی صادراتی

مشتری در این مرکز می تواند اقدام به خرید انواع کشمش صادراتی از جمله کشمش تیزابی پلویی از بهترین تولیدات تاکستان قزوین داشته باشد و این محصولات را که برای صادرات در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می کند را با بهترین قیمت خریداری نماید.

کشمش تیزابی صادراتی

کشمش تیزابی پلویی با کیفیت اعلا

یکی از انواع کشمشی که در ایران در حجم وسیعی تولید می‌ شود و از آن هم برای امور صادراتی و هم جهت فروش در بازار داخلی استفاده می کنند کشمش تیزابی پلویی یا کشمش سلطانی نام دارد و این محصول یکی از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان می باشد.

 

به صورت کلی این محصولات به صورت بی دانه و بی هسته هستند اما در کشورمان کشمش تیزابی دانه‌ دار هم تولید می گردد که البته میزان مشتریان آن بسیار کمتر از نوع بی دانه می باشد.

 

باید به این موضوع اشاره کرد که اگر به دنبال بهترین کیفیت این نوع کشمش هستید قطعاً باید تولیدات تاکستان قزوین را خریداری کنید، ولی اگر در زمینه کیفیت نه شما و نه خریدارتان حساس نباشد تولیدات ملایر و قوچان به شما توصیه می گردد.

 

اگر این نوع محصول را برای بازار داخلی بخواهید در این مرکز در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون بسته بندی آن انجام می گیرد ولی اگر برای صادرات آنها را در نظر دارید کارتون هایی که برای این منظور در نظر گرفته می‌شود ۱۰ کیلویی خالص است که برای برخی از مشتریان و برخی از کشورها ۵ کیلویی خالص هم انجام می شود.

کشمش تیزابی پلویی

فروش مستقیم کشمش صادراتی

با توجه به اینکه این مرکز در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد، از تولیدات همین منطقه برای فرآوری و بسته‌بندی کشمش تیزابی استفاده می‌کنند اما در کنار این محصول کشمش های صادراتی دیگری را هم در حجم بالایی تولید می کند که می توان به کشمش خرمایی و کشمش طلایی اشاره نمود.

 

شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در صفحات این سایت قرار دادیم تا شما علاوه بر اینکه استعلام قیمت محصول را نمایید بلکه می توانید مشاوره در مورد خرید، صادرات، بارگیری، ارسال و یا هر مورد دیگری را نیز از ایشان بپرسید.

 

در حال حاضر قیمت کشمش تیزابی برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی در اوایل تیر ۱۴۰۰ هر کارتون ۲۲۷ هزار تومان و برای صادرات که در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص است هر کیلو ۲۷ هزار تومان به فروش می‌رود.

 

لازم به ذکر است بر روی کارتون هایی که این مرکز در آنها کشمش پر می کند شماره تماس و یا راه ارتباطی وجود ندارد و این برای شما می‌تواند بسیار عالی باشد. با این اوصاف هستند مشتریانی که قصد همکاری طولانی مدت را دارند به همین جهت وقتی که با مدیر فروش تماس می‌گیرند می‌خواهند که در کارتون هایی که مربوط به شرکت آنها است و برند و شماره تماس آنها بر روی آن درج گردیده این محصولات را پر کنیم که این مورد امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما