قیمت کشمش زرد طلایی

قیمت کشمش زرد طلایی در این مرکز که کار تولید و بسته بندی انواع کشمش را در تاکستان قزوین با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهد استعلام می گردد و مشتریانی که به دنبال تهیه محصول برای صادرات هستند می توانند آنها را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن درب کارخانه در این مرکز تحویل بگیرند.

قیمت کشمش طلایی

تولید کشمش زرد طلایی با بهترین کیفیت

کشمش زرد یا همان کشمش طلایی که به آن انگوری و کالیفرنیا هم گفته می شود از بهترین تولیدات استان آذربایجان شرقی و مناطقی مانند بناب، ملکان و مراغه می باشد که به واقع کیفیت محصولات این مناطق در دنیا بی نظیر است با وجود اینکه کشور ازبکستان و آمریکا هم از تولید کنندگان این محصول به شمار می روند.

 

از بهترین مشتریان این کشمش صادراتی باید به کشورهای عربی اشاره نمود که شیفته رنگ طلایی هستند و به دنبال خرید هر محصولی که رنگی زرد دارد می باشند، اما از زمانی که رابطه ایران با درصد زیادی از کشورهای عربی به مشکل خورد میزان صادرات آن هم تا حجم بسیار زیادی کم شد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم که در تاکستان استان قزوین واقع شده و این منطقه همان طوری که خود شما مستحضر هستید از تولید کنندگان اصلی این محصول در کشور ما نیست پس به ناچار از مناطق اشاره شده بار را به صورت فله و در کیسه خریداری کرده و در کارخانه خود، کارهای فرآوری و بسته بندی آن را انجام می‌دهد و برای مشتریان خود چه در داخل ایران و چه در خارج از کشورمان ارسال می کند.

 

مورد بسیار مهم اینکه:

ما در ایران دو نوه محصول زرد داریم که یکی همین محصولی می باشد که در بالا به آن پرداختیم و دیگری کشمش طلایی قلمی که از تولیدات کاشمر استان خراسان می باشد.

قیمت کشمش زرد

استعلام قیمت انواع کشمش

این مرکز چون خود تولید و بسته بندی کننده انواع کشمش از جمله کشمش زرد طلایی می باشد شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدیریت فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید و هرگونه سوال یا مشاوره در مورد این محصولات داشته باشید که از طریق ایشان به جواب خواهید رسید.

 

تمامی نرخ هایی که به شما داده می شود تحویل درب کارخانه خواهد بود پس طبیعتاً هزینه ترانزیت کالا تا هر مقصدی که باشد به عهده خود شماست که البته لازم به ذکر است اگر خارج از کشور هستید و قصد سفارش دارید این مرکز علاوه بر تولید انواع کشمش، کارهای صادرات آنها را نیز انجام می‌دهد که می‌توان به پروسه بهداشت، استاندارد و گمرک محصولات اشاره نمود.

 

کارتون هایی که در این مرکز برای صادرات در نظر گرفته می شود با بهترین کیفیت ممکن و کره ای بوده که پنج لایه است و پس از اتمام کار بسته بندی کار شیرینک نیز انجام می گیرد که البته برای مشتریانی که مایلند این محصولات را با بسته بندی خود و یا اینکه اطلاعات تماس خودشان بر روی آن درج گردد این اطمینان را می دهیم که این کار هم قابل انجام می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما