خرید کشمش پلویی زرد صادراتی بناب و ملکان

خرید کشمش پلویی زرد صادراتی و اعلا که از بهترین تولیدات بناب و ملکان استان آذربایجان می باشد در این مرکز ممکن بوده و مشتری می تواند خرید خود را با بهترین قیمت و کیفیت، تحویل درب کارخانه و یا لب مرز انجام دهد.

خرید کشمش زرد

کشمش پلویی زرد بناب و ملکان

اصطلاح پلویی را در مورد انواع کشمش بارها شنیده‌اید اما برای صادرات محصولی داریم که در بازار کشورمان کمتر عرضه می شود و بیشتر برای صادرات از آن بهره می برند. این محصول کشمش پلویی زرد نام دارد و از بهترین تولیدات بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی است، هر چند که ملایر همدان و تاکستان قزوین نیز آن را تولید می کنند اما کیفیت محصول استان آذربایجان بالاتر خواهد بود.

 

به این محصول کشمش انگوری یا کالیفرنی نیز گفته می شود و از محصولات اصلی صادراتی کشورمان به حساب می آید. برای خشک شدن انگور آن ابتدا از مایع تیزابی استفاده می‌کنند و برای اینکه بار بعد از عملیات گوگرد زنی یکنواخت از نظر رنگ در بیاید آن را از روی بارانداز آویزان می کنند.

 

منطقه تاکستان با وجود اینکه یکی از تولید کنندگان این کشمش به شمار می رود اما از نظر کیفی پایین ‌تر از تولیدات استان آذربایجان است، به همین جهت برای مشتریان خود بار را به صورت فله از مناطق اشاره شده خریداری و در کارخانه خود که در بیرون شهر واقع شده کارهای فرآوری و بسته بندی را روی آن انجام می دهیم تا بار با کیفیت و مرغوب دست مشتری برسد.

خرید کشمش ملکان

خرید کشمش برای صادرات

صادرات کشمش پلویی زرد در کشورمان در حجم وسیعی انجام می شود اما تقریباً پس از شروع کرونا و کم و بیش تحریم هایی که در آن قرار داریم میزان آن افت کرده است، البته در کنار آن رابطه ما با سایر کشورها و بلعکس در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و متاسفانه زمانی که جزو ۳ صادر کننده برتر در زمینه کشمش بودیم گذشته و الان به سختی در بین ۱۰ تای اول قرار می گیریم.

 

با این اوصاف این مجموعه کار خود را انجام و فرآوری و بسته‌بندی و صادرات آن را در دستور کار قرار می دهد. بسته بندی این محصولات به صورت کلی ۱۰ کیلویی خالص است و در کارتون های ۵ لایه باکیفیت شیرینک می گردد اما برای مشتریانی که قصد این را دارند که در کارتون های با وزن کمتر بسته بندی گردد برایشان انجام خواهیم داد.

 

خرید این محصولات کاملاً نقدی است و درب کارخانه به شما تحویل داده می شود و بابت قیمت کشمش طلایی یا همان پلویی زرد این تضمین را به شما خواهیم داد که بهترین قیمت متناسب با کیفیت بازار را تقدیمتان کنیم. در حال حاضر یعنی در اواخر دی ماه ۱۳۹۹ این محصول ۳۱۵۰۰ تومان قیمت می‌خورد در حالی که کارخانه‌های ملکان و بناب آن را با قیمت ۳۲۵۰۰ تومان قیمت گذاری می کنند، هزار تومان ارزان تر با کیفیتی برابر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما