فروش کشمش تیزابی درجه یک

فروش کشمش تیزابی با کیفیت درجه یک از تولیدات تاکستان استان قزوین و ملایر همدان در این مرکز انجام می شود و عزیزانی که قصد تهیه این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه دارند می توانند با واحد فروش این شرکت تولیدی ارتباط بگیرند.

کشمش تیزابی گوگرد خورده

کشمش تیزابی درجه یک

تولید کشمش تیزابی درجه یک

کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی یکی از بهترین محصولات ایران در زمینه صادرات و یا فروش در بازار داخلی می باشد که این محصول از انگور بی دانه و بی هسته در اواسط شهریورماه به وسیله مایع تیزاب تولید می گردد.

 

تقریباً اکثر مناطقی که انگور تولید می کنند، کشمش تیزابی را هم در دستور تولید دارند چون قابلیت صادرات داشته و با افزایش نرخ ارز، ممکن است نرخ آن هم افزایش پیدا کند و به این صورت می‌تواند برای باغدار و کشاورز دارای سود بالاتری نسبت به سایر محصولات داشته باشد.

 

انگور این محصول را وقتی چیدند به مدت چند ثانیه به مایع تیزاب آغشته می کنند و سپس در مقابل آفتاب پهن کرده تا نور آن محصول را طی نهایت یک هفته تبدیل به کشمش تیزابی کند که قطعاً این محصولی است که برای مصرف کننده مصرف فله ای آن ارزشی ندارد و باید به کارخانه بیاید تا کارهای فرآوری و شستشو روی آن انجام گیرد.

 

کارخانه های کشمش در ایران این محصول را برای صادرات در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی و برای فروش در بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی آن انجام می شود.

کشمش تیزابی بدون گوگرد (کشمش خرمایی)

فروش کشمش درجه یک

فروش کشمش تیزابی مرغوب

شما در این مرکز می توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید کشمش تیزابی مرغوب داشته باشید. نیاز است که این مورد گفته شود که منطقه تاکستان استان قزوین به همراه شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین بالاترین کیفیت این محصول را در ایران به خود اختصاص می دهند.

 

البته باید این مورد هم گفته شود که این محصول بر دو نوع می باشد یا در واقع بهتر است به این صورت بگوییم که وقتی انگور به مایع تیزاب آغشته شد دو حالت ممکن است برای آن پیش بیاید:

  1. یا به محصول در ادامه و وقتی که کشمش تولید شد گوگرد بزنند که تبدیل به همین محصولی می شود که در بالا به آن پرداختیم.
  2. ممکن است در ادامه هیچ گوگردی به محصول نزنند که در این صورت تبدیل به کشمش خرمایی می شود که این محصول هم مشتریان خاص خود را چه در بازار داخل و چه در امر صادرات خواهد داشت.

 

در ایران ما این محصول را هم به صورت هسته دار در اختیار داریم و هم به صورت بدون هسته که به صورت کلی در هر نوع فروشی چه کل و چه جزء، مشتری مایل است که نوع بی هسته آن را استفاده کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما