کشمش پلویی کیلویی چنده و بالاترین کیفیت آن تولید کجاست؟

کشمش پلویی کیلویی چنده و بالاترین کیفیت آن تولید کجاست؟ سوالی است که تقریباً تمامی کسانی که با این مجموعه جهت عرضه بار در داخل کشور فعالیت می‌ کنند، تماس می‌ گیرند آن را عنوان کرده و بارها پیگیر پاسخ آن هستند موضوعی که در این مقاله کاملاً پاسخ داده خواهد شد.

جهت استعلام قیمت مویز سیاه بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

کشمش پلویی

ابتدا باید بدانید کشمش پلویی یک محصول نیست بلکه به هر نوع کشمش گرد و بیضی شکلی که در خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ سایز آن بین ۸ تا ۱۰ میل سورت می‌ شود و قطعاً باید بی دانه یا بی هسته باشد کشمش پلویی می‌ گویند حالا ممکن است کشمش پلویی مورد بحث ما سرخ یا سیاه، کهربایی روشن، کهربایی تیره و یا زرد و طلایی باشد که در شکل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌ کند چون محصول پلویی دربرگیرنده ۴ نوع کشمش در کشورمان است.

هر کدام از این محصولات بازار هدف مخصوص به خود را دارند چه برای بازار داخل چه برای فروش در امر صادراتی. به عنوان مثال کشمش پلویی سرخ یا سیاه که بیشتر موضوع بحث این مقاله است در استان تهران، استان البرز و استان‌ های شمالی کشورمان بسیار پرفروش است و کشمش پلویی زرد یا طلایی فقط و فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و اصلاً برای فروش در بازار داخل از آن بهره‌ برداری نمی‌ شود.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

لازم به ذکر است آن محصولات پلویی که در بالا به آن پرداخته شد و رنگ آنها بیان گردید به ترتیب در کارخانه از کشمش فله آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری تولید می‌ شود یعنی ماده اولیه تولید این کشمش‌ ها همگی از باغدار و کشاورز تامین می‌ گردد و وقتی که آنها انگور را خشک می‌ کنند برای بوجاری، شستشو و بسته‌ بندی به کارخانه‌ ها می‌ فروشند تا محصولات اشاره شده آماده گردد پس با این اوصاف باید توجه داشته باشید ۵۰ درصد کار کشمش دست باغدار و کشاورز است و ۵۰ درصد دیگر دست کارخانه یعنی اگر قیمت بار باغدار گران شود قطعاً در خروجی کار و در کارخانه، تاثیر مستقیم در نرخ نهایی خواهد داشت.

محصول پلویی زرد یا طلایی که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

کشمش پلویی

بالاترین کیفیت کشمش پلویی در ایران

اگر در زمینه کشمش کار کرده باشید چه در بازار داخل و چه امر صادرات باید بدانید که بالاترین کیفیت کشمش پلویی در ایران فقط و فقط در اختیار شهر تاکستان از توابع استان قزوین می‌ باشد که آن هم به جنس انگور آن برمی‌ گردد و نوع خاکی که این منطقه از ایران دارد که البته در مورد کشمش پلویی زرد یا طلایی منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی هم کیفیت درجه یک و اعلایی دارد و با تولیدات تاکستان برابری می‌ کند.

برای اطلاع از قیمت کشمش سبز پیکامی با ما در تماس باشید.

اما باید در نظر داشته باشید فقط و فقط کیفیت انگور در مرغوبیت خروجی بار تاثیر ندارد بلکه عوامل دیگری هم موثر هستند که به عنوان مثال می‌ توان به حساسیت کارخانه‌ دار در خرید کشمش فله‌ ای از باغدار اشاره نمود. در همین تاکستان قزوین هستند باغداران بسیار زیادی که برای فروش محصول فله‌ ای خود به این کارخانه می‌ آیند اما ما از آنها خرید نداریم چرا، چون کیفیت تولیدی آنها کمی پایین‌ تر از آن باغدارانی است که ما سال‌ ها با آنها کار می‌ کنیم. در ضمن این را هم باید بدانید اگر یک مجموعه‌ دار روی برند خود تعصب داشته باشد قطعاً جنس ضعیف در میان بار خود قاطی و مخلوط نخواهد کرد و خط خود را به گونه‌ ای تنظیم می‌ کند که بالاترین کیفیت ممکن نصیبش گردد که یکی از این کارها می‌ تواند آپدیت کردن دستگاه سورتینگ به عنوان مهم‌ ترین بخش خط تولید کشمش در کارخانه اشاره نمود.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

باید بدانید که بسته‌ بندی کارخانه‌ های کشمش برای این محصول در کشورمان که در شهرهای ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، اراک استان مرکزی و تاکستان استان قزوین به صورت کارتونی است و برای بازار داخل از ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون استفاده می‌ شود و برای صادرات عموماً از کارتون خالص استفاده می‌ شود یعنی ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص و آن بسته‌ بندی‌های سلفونی که شما در بازار می‌ بینید مربوط به شرکت‌ های واسطه‌ ای نظیر برتر، گلستان یا گلها می‌ باشد که بار را به صورت بسته بندی شده از کارخانه‌ های کشمش خریداری و درون بسته‌ بندی خود پر می‌ کنند.

پلویی کهربایی روشن که به آن تیزابی می گویند. ⇓

بالاترین کیفیت کشمش پلویی در ایران

کشمش پلویی کیلویی چنده؟

ابتدا باید بدانید که کارخانه‌ های کشمش به صورت کیلویی کشمش نمی‌ فروشند البته منظور عرضه در بازار داخلی است وگرنه صادرات به صورت کیلویی این کار صورت می‌ گیرد اما برای بازار داخل کارتونی این کار انجام می‌ شود. به عنوان مثال در حال حاضر که در اواخر شهریور ۱۴۰۲ هستیم هر کارتون ۹ کیلویی کشمش پلویی آفتابی با بهترین کیفیت تاکستان ۸۷۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود که البته ممکن است طی یک ماه آینده این قیمت کاهشی باشد و به حدود ۸۰۰ هزار تومان برسد که طبیعی است همیشه ابتدای فصل قیمت کمی افزایشی در نظر گرفته می‌ شود آن هم به علت بالا رفتن افت محصول در خط و اینکه قیمت فله عموماً از نرخ بالاتری شروع می‌ کند و سپس کمی افت می‌ کند حداقل طی چندین سال گذشته همیشه به همین شکل بوده است.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

اما توجه داشته باشید شما در این مجموعه می‌ توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید ویژگی که تقریباً در هیچ یک از سایت‌ ها و پیج‌ های اینستاگرامی برایتان مهیا نیست و شما با یک دلال یا واسطه صحبت خواهید کرد که عملاً از خودش اراده چندانی ندارد اما ما در اینجا می‌ توانیم مطابق با خواست و میل مشتری چه برای بازار داخل و چه امر صادرات محصول را آماده کنیم وقتی که شما با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی گرفتید به راحتی می‌ توانید با ایشان رایزنی کنید، استعلام قیمت به روز دریافت نمایید و هرگونه سوالی در مورد نوع بسته‌ بندی، شرایط ارسال، نوع تسویه داشته باشید از ایشان بپرسید.

مورد آخر اینکه بر روی کارتون‌ های این شرکت هیچگونه شماره تماس و راه ارتباطی و آدرس کارخانه ای نیست تا شما خیالتان تا حد زیادی از بابت اینکه از مشتری خود دور نخورید راحت باشد اما مهم رفتار حرفه‌ ای در طول مسیر همکاری است اتفاقی که شما باید آن را ببینید وهر مجموعه ای اگر این موضوع را بازگو کرد خیلی جدی نگیرید و همه چی در طول کار مشخص خواهد شد.

پلویی سرخ یا سیاه که آفتابی هم به آن می گویند. ⇓

کشمش پلویی کیلویی چنده؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما