قیمت خرید کشمش تیزابی ملکان + عکس

برای اینکه از قیمت خرید کشمش تیزابی ملکان مطلع شوید می‌توانید با شماره تماس های قرار گرفته در این سایت ارتباط تلفنی داشته باشید و در صورت رضایت از نرخ، اقدام به دریافت فیلم و عکس آن را در یکی از شبکه‌های اجتماعی از مدیر بازرگانی مجموعه تولیدی کشمش آراد، داشته باشید.

کشمش تیزابی

کشمش تیزابی یا سلطانی یا سلطانا یکی از محصولات تولیدشده در کشورمان است که در مناطق بی شماری از ایران تولید می شود و از این محصول هم برای صادرات بسیار استفاده می کنند و هم جهت فروش در بازار داخل.

از این جهت که برای تولید محصول اشاره شده از مایع تیزاب استفاده می شود به این محصول، کشمش تیزابی گفته می شود و در شهر تاکستان استان قزوین بالاترین کیفیت این محصول تولید می گردد و در مناطق دیگری نظیر ملایر همدان، ملکان و بناب آذربایجان شرقی، قوچان استان خراسان نیز در حجم وسیعی تولید می شود اما با کیفیت پایین تر.

تیزابی گوگردی ⇓

کشمش تیزابی

كشمش تيزابی ملکان

ملکان استان آذربایجان شرقی یکی از تولیدکنندگان اصلی کشمش تیزابی در ایران به شمار می‌رود اما مهمترین محصول این منطقه کشمش طلایی نام دارد که بالاترین کیفیت این محصول را در کشورمان به خود اختصاص می دهد و سالیانه حجم قابل توجهی به کشورهای وارد کننده آن، صادر می گردد.

اما کشمش تیزابی این منطقه از کیفیت بالایی برخوردار نیست و مشتری به صورت کلی اگر به دنبال خرید جنسی ارزان تر که طبیعتاً کیفیتی پایین تر دارد از این منطقه خرید خود را انجام می دهد.

تیزابی بدون گوگرد ⇓

كشمش تيزابی ملکان

قیمت کشمش تیزابی در زمستان  ۱۴۰۱

در حال حاضر که در دی ماه ۱۴۰۱ هستیم نرخ محصول تیزابی مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین که بالاترین کیفیت این نوع کشمش را به خود اختصاص می دهد برای صادرات کیلویی ۶۴ هزار تومان و برای بازار داخلی که در کارتون هشت و نیم کیلو خالص بسته بندی می شود ۵۵۵ هزار تومان فاکتور می گردد.

لازم به ذکر است محصول تیزابی ملکان حدود ۸-۷ درصد ارزانتر از تولیدات تاکستان است که در بالا گفته شد به علت کیفیت پایین تر تولیدات این منطقه می باشد.

قیمت کشمش تیزابی در زمستان  ۱۴۰۱

دریافت فیلم و عکس واقعی از محصول

اگر شما به دنبال خرید کشمش تیزابی با هر کیفیتی که مد نظرتان است باشید و شاید فعلا امکان آمدن به کارخانه را نداشته باشید فیلم و عکس واقعی محصول برایتان فرستاده می شود و قطعاً پس از مشاهده آن می توانید تصمیم بگیرید که می توانید با این مجموعه کار بکنید یا نکنید.

چند مشتری صادراتی این مجموعه از کشورهایی نظیر گرجستان، الجزایر و کویت بودند که بدون حتی اینکه به کارخانه بیایند با دریافت همین دیتاها ثبت سفارش کردند و بار برایشان ارسال شد. فیلم هایی که برای مشتری فرستاده می شود باصدای مدیر فروش و بازرگانی کارخانه جناب آقای مصطفی عینی است و این خود واترمارکی برای محصولات این کارخانه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما