قیمت کشمش تیزابی + خرید و فروش عمده

مشتری گرامی می تواند قیمت کشمش تیزابی را از مدیر بازرگانی مجموعه تولیدی کشمش آراد به روز استعلام نموده  و اقدام به خرید عمده آن به صورت حضوری درب کارخانه و یا غیر حضوری درب انبار خود داشته باشد.

به چه محصولی کشمش تیزابی می گویند؟

اگر انگور بی دانه را که در شهریورماه چیده می‌ شود ابتدا به مایع تیزاب داغ آغشته کرده و سپس آن را در آفتاب پهن کنند پس از نهایتا یک هفته کشمشی که حاصل می‌شود به آن کشمش تیزابی می گویند نام دیگر این محصول کشمش سلطانی نام دارد.

محصول اشاره شده هم برای بازار داخل بسیار مناسب است و هم جهت صادرات به وفور از آن استفاده می کنند. از برترین تولیدکنندگان محصول اشاره شده تاکستان استان قزوین (که این مجموعه در آنجا کارخانه تولید و بسته بندی کشمش دارد)، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان رضوی است.

به چه محصولی کشمش تیزابی می گویند؟

انواع کشمش تیزابی

به صورت کلی کشمش تیزابی به دو دسته تقسیم می شود که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  • یا این که پس از خشک شدن که به مایع تیزاب هم آغشته شده به آن گوگرد بزنند که در این صورت رنگ محصول روشن می شود و مشتریان بیشتری هم دارد.
  • یا این که پس از خشک شدن، دیگر به آن گوگرد نزنند که رنگ محصول تیره تر شده و به آن کشمش خرمایی می گویند.

اما توجه داشته باشید که به صورت کلی محصول تیزابی ممکن است بدون هسته و هسته دار باشد که البته مشتریان بدون هسته بسیار بیشتر از نمونه هسته دار هستند.

انواع کشمش تیزابی

ویژگی کشمش تیزابی

مهمترین ویژگی که کشمش تیزابی دارد این است که می توان آن را تا دو سال در انبار نگهداری کرد، ممکن است بعد از یک سال کمی شکرک بزند اما تحت هیچ عنوانی محصول اشاره شده خراب یا منقضی نخواهد شد.

اگر جنس مرغوب و باکیفیت این نوع کشمش را بخواهید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید که طبیعتاً قیمتی بالاتر هم دارد اما اگر به دنبال جنسی با کیفیت متوسط و قیمتی رقابتی هستید تولیدات ملایر و قوچان برای شما بسیار مناسب است.

ویژگی کشمش تیزابی

قیمت عمده کشمش تیزابی

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان از توابع استان قزوین واقع شده است انواع کشمش پلویی را که مختص همین منطقه از کشورمان است با کیفیتی بسیار بالا تولید می کند و محصولات خود را هم به صورت مستقیم به دست مشتری می رساند که این کار هم با بازاریابی حضوری انجام می‌گیرد و هم تاسیس سایت های متفاوت از جمله همین که شما در آن حضور دارید.

سعی شده قیمت ارائه شده در این مجموعه رقابتی باشد که اگر نمونه محصول از این مجموعه را، از هر نوع کشمشی دریافت کنید و آن را با سایر کارخانه ها مقایسه کنید بدون هیچگونه تبلیغی متوجه کیفیت بالاتر مجموعه تولیدی ما خواهید شد.

در حال حاضر که در آذر ۱۴۰۱ هستیم قیمت هر کیلو کشمش تیزابی گوگردی در بهترین کیفیت خود در کارتون ۹ کیلویی برای بازار داخل  ۵۲۰ هزار تومان فاکتور می شود و نمونه کمی ضعیف‌ تر ۴۹۰ هزار تومان. نمونه بدون گوگرد هم در بهترین کیفیت خود ۴۸۰ هزار تومان و نمونه کمی ضعیف تر ۴۴۰,۰۰۰ تومان فاکتور می شود.

قیمت عمده کشمش تیزابی

چرا خرید از مجموعه تولیدی کشمش آراد

به دو علت خرید از این مجموعه را به شما پیشنهاد می کنیم:

  1. تمامی پرسنل اجرایی این مجموعه جوان هستند و تا حد زیادی به تجارت و دانش آن اشراف دارند و شما اگر با ایشان در ارتباط باشید و صحبت کنید به خوبی متوجه این خواهید شد. متاسفانه اکثر قابل‌ توجهی از کارخانه های کشمش در ایران قابلیت ارتباط گرفتن ساده در حد چند جمله هم با مشتری خود ندارند.
  2. انقدر از کیفیت کار اطمینان دارند که به مشتری خود اجازه دهند در تمامی پروسه های تولید بار مربوط به خود، در کارخانه حضور داشته باشند، شرایطی که تقریباً هیچ یک از کارخانه های کشمش برای شما مهیا نخواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما