شرکت تولید و توزیع کشمش تیزابی درجه یک

مدیر فروش شرکت تولید و توزیع کشمش تیزابی درجه یک در این سایت حضور دارد و مشتری اگر قصد تهیه این نوع کشمش را مستقیم از کارخانه دارد می تواند با ایشان برای استعلام قیمت و ثبت سفارش تماس بگیرد.

 

محصول تیزابی گوگردی دارای رنگ قهوه ای روشن ⇓

کشمش تیزابی درجه یک

تولید کشمش تیزابی درجه یک

کشمش تیزابی از آن دست محصولاتی می باشد که در کشورمان در حجم وسیعی تولید می‌ شود که هم می‌توان آن را جهت فروش در بازار داخل استفاده نمود و هم برای صادرات بسیار کاربرد دارد که با وجود این که در نمونه دانه دار هم تولید می‌ شود و هم بی دانه اما فقط نمونه بی دانه است که فروش چشمگیری دارد.

 

روال تولید آن به این صورت است که وقتی انگور بی دانه را در شهریورماه که بسته به نوع منطقه ممکن است ابتدای شهریور باشد یا اواسط و یا انتها چیدند آن را به مایع تیزآب داغ به مدت چند ثانیه آغشته کرده و سپس در مقابل آفتاب پهن می‌کنند تا شدت نور آفتاب آن را طی کمتر از یک هفته تبدیل به کشمش تیزابی کند.

 

در ادامه باغدار و کشاورز و یا حتی کارخانه دار ممکن است دو حالت برای این محصول به وجود آورد یا اینکه به آن گوگرد بزند که در این صورت رنگ محصول قهوه ای روشن می شود که یک محصولی به شمار می‌ رود و یا این که به آن گوگرد نزنند که در این صورت تبدیل به قهوه ای تیره خواهد شد که در این صورت محصول دیگری تولید خواهد شد که البته به آن خرمایی می گویند.

 

منطقه تاکستان استان قزوین که این مجموعه در آن کارخانه تولید و بسته بندی انواع کشمش را دارد بهترین و باکیفیت ترین تولیدکننده کشمش تیزابی در کشورمان محسوب می شود و مشتری اگر بخواهد جنس درجه یک و سوپر خریداری کند قطعاً باید از این منطقه خرید خود را انجام دهد و نه صرفاً این مجموعه، بلکه حدود ۲۰ کارخانه دیگر هم در این شهر فعالیت دارند.

محصول تیزابی بدون گوگرد دارای رنگ قهوه ای تیره ⇓

توزیع کشمش تیزابی

توزیع مستقیم کشمش از کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهر تاکستان واقع شده و همانطور که در بالا عنوان شد برترین و باکیفیت ترین نوع کشمش تیزابی در همین شهر تولید می شود علاوه بر این که کار فرآوری و بسته‌ بندی محصول اشاره شده را در حجم وسیع انجام می‌ دهد بلکه توزیع مستقیم آن را نیز انجام خواهد داد به گونه ای که بار مستقیماً و بدون واسطه به خریدار برسد.

 

در حال حاضر که در اواخر فروردین ۱۴۰۱ هستیم نرخ این محصول باز هم افزایشی شده است به گونه‌ ای که در بالاترین کیفیت ممکن و برای صادرات در کارتون ۱۰ کیلویی خالص نرخ آن به ۴۵ هزار تومان می رسد که اگر کمی و فقط کمی از کیفیت آن کاسته شود به ۴۳ هزار تومان هم خواهد رسید.

 

بسته بندی این شرکت به مانند درصد قابل توجهی از کارخانه ها به صورت کارتونی است و نه سلفونی که برای بازار داخل ۹ کیلویی خواهد بود و برای بازار صادراتی ۵ و ۱۰ کیلویی خالص که بر روی این جعبه ها هیچ گونه شماره تماس و راه ارتباطی نیست تا خیال شما راحت باشد از اینکه ممکن است خریدارتان شما را دور بزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما