فروش کشمش تیزابی به صورت مستقیم

فروش کشمش تیزابی به صورت کستقیم در این سایت انجام می شود و مشتریانی که قصد تهیه این محصول را یا برای بازار داخل و یا امر صادرات می خواهند می توانند با واحد فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط بگیرند.

 

محصول تیزابی گوگردی که توسط باغدار تولید شده است. ⇓

فروش کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی در کارخانه

اگر قرار باشد یک نمونه کشمش را که بالاترین میزان خرید و فروش چه برای صادرات و چه امر بازار داخلی را نام ببریم قطعاً باید به نام کشمش تیزابی اشاره کنیم که این محصول ابتدا توسط باغدار و کشاورز تولید می‌ شود و سپس جهت فرآوری به کارخانه فروخته خواهد شد.

 

علاوه بر خشک کردن انگور به کشمش که توسط باغدار و کشاورز صورت می گیرد این عزیزان دود گوگرد هم برای روشن شدن محصول به آن خواهند زد ولی برخی اوقات ممکن است میزان گوگرد زنی محصول پایین باشد و رنگ محصول تیره گردد به همین جهت در کارخانه به محصول اشاره شده گوگرد باز هم زده خواهد شد تا رنگ محصول مطابق دلخواه گردد.

 

با توجه به اینکه هم نمونه هسته دار کشمش تیزابی موجود است و هم بدون هسته آن، اما میزان عرضه و تقاضای محصول بدون هسته بسیار بیشتر است و مردم دوست دارند آن را به صورت بدون دانه مصرف کنند که طبیعتاً هر چقدر رنگ محصول طلایی تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

 

بهترین تولید کننده کشمش تیزابی در کشور، منطقه تاکستان استان قزوین است که از رنگ بسیار مناسبی برخوردار بوده و طعم و قند کشمش هم بسیار  مناسب است. از طرفی مناطق دیگری نظیر ملایر همدان، زنجان و ابهر استان زنجان، قوچان استان خراسان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی هم در زمینه تولید آن فعالیت دارند که قیمت و لول کیفیتی آنها پایین‌ تر از تولیدات تاکستان خواهد بود.

محصول تیزابی بدون گوگرد که توسط باغدار تولید شده است. ⇓

فروش مستقیم کشمش

فروش مستقیم کشمش از درب کارخانه

مجموعه تولیدی کشمش آراد، مرکز تولید و بسته بندی انواع کشمش در تاکستان استان قزوین است و علاوه بر کشمش تیزابی باکیفیت این منطقه محصولات دیگری هم در قالب بسته‌ بندی فله ای و در کیسه و نیز کارتونی و فرآوری شده در اختیار دارد.

 

این مجموعه علاوه بر اینکه تولید کشمش های اشاره شده را انجام می دهد بلکه فروش مستقیم آنها را نیز انجام داده و خریدار می تواند جنس باکیفیت را از درب کارخانه به صورت مستقیم خریداری کند که این موضوع علی الخصوص برای صادرات نمود بیشتری پیدا کرده و از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

 

لازم به ذکر است که کشمش تیزابی بر دو نوع می باشد یکی زمانی است که به آن گوگرد می زنند و در بالا به آن پرداخته شد و دیگری زمانی است که کلا گوگرد نمی‌ زنند به این صورت که زمانی که انگور تبدیل به کشمش شد آن هم به وسیله مایع تیزاب، دیگر دود گوگرد به محصول آغشته نخواهد شد که در این صورت رنگ محصول قهوه‌ ای تیره خواهد شد، محصول اشاره شده به آن خرمایی می‌گویند هم مشتریان خاص خود را دارد.

 

هر دو کشمش اشاره شده در قالب کارتون های ۹ کیلویی جهت فروش در بازار داخلی و ۵ یا ۱۰ کیلویی خالص هم جهت صادرات در این مجموعه فرآوری و بسته بندی می شود که شما اگر با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید، علاوه بر استعلام قیمت به روز می توانید ثبت سفارش را نیز از طریق ایشان انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما