قیمت درب کارخانه کشمش تیزابی

مشتری در این مرکز می تواند قیمت درب کارخانه کشمش تیزابی را از تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان استعلام نموده و در صورت رضایت از نرخ و یا کیفیت محصول اقدام به خرید به هر میزانی داشته باشد.

محصول تیزابی گوگردی بی دانه ⇓

کارخانه کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی باکیفیت

کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی بیشترین میزان تولید و حجم فرآوری را در کشورمان به خود اختصاص می دهد و این محصول را که هم برای صادرات از آن بهره می برند و هم جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد به صورت بی دانه و دانه دار در داخل کشور موجود می باشد.

 

تقریباً در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند کشمش تیزابی هم تولید می شود. این محصول هم به صورت گوگردی که رنگی روشن دارد موجود است و هم به صورت بدون گوگرد که رنگی تیره دارد و هر کدام بازار هدف مخصوص به خود را دارد اما به صورت کلی نمونه‌ بی دانه این کشمش است که فروش قابل توجهی دارد.

 

اگر قرار باشد بالاترین کیفیت کشمش تیزابی را در ایران به آن اشاره کنیم قطعاً باید به نام تاکستان استان قزوین اشاره کرد و در رتبه های بعدی می توان به قوچان، ملایر، ابهر، زنجان، بناب و ملکان و سایر تولید کنندگان اشاره نمود که البته بیشترین میزان حجم فروش و صادرات این محصول مربوط به همان تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد.

 

در این مجموعه هم محصول اشاره شده با استفاده از دستگاه سورتینگ لیزر و ایکس ری با کیفیت بالا تولید شده و در کارتون های ۹ کیلویی جهت فروش در بازار داخلی و ۵ و ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات مورد استفاده قرار می دهد.

محصول تیزابی بدون گوگرد بی دانه ⇓

قیمت درب کارخانه کشمش

قیمت محصول تیزابی درب کارخانه

این مجموعه علاوه بر اینکه تولید کشمش تیزابی را در دو نمونه گوگردی و بدون گوگرد انجام می دهد بلکه فروش مستقیم آن را نیز خود بر عهده داشته که برای صادرات تمامی پروسه های آن را تا زمانی که از مرز گذشته و به دست خریدار می رسد و چه زمانی که مشتری در داخل ایران، مرکز پخش یا بنکدار باشد نیز انجام خواهد داد.

 

در حال حاضر که در اواخر بهمن ۱۴۰۰ هستیم قیمت هر کیلو از محصول اشاره شده برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی با کیفیت سوپر ۳۷۰ هزار تومان و کیفیت درجه یک ۳۵۰ هزار تومان و برای صادرات همین محصول با کیفیت های اشاره شده کیلویی ۴۳ و ۴۱ هزار تومان درب کارخانه قیمت می خورد.

 

در حال حاضر به علت افزایش نرخ انواع کشمش از شروع فصل تا الان که حدود ۵ ماه از آن می‌گذرد باعث گردیده عملاً بازار در رکود کامل به سر برد و عملاً خرید و فروش زیادی برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخل صورت نگیرد.

 

تمام این موارد و این نابسامانی ها بدون شک به مسئولینی برمی گردد که سوادی از کاری که به آن محول شده، ندارند و همین موضوع باعث گردیده تا بی‌ حساب و کتاب نرخها زیاد شود، استفاده از کود و سموم غیر مجاز شیمیایی زیاد شود، دلال بازی ها زیاد شود و همه اینها در کنار عدم همخوانی نرخ این محصولات با بازار صادرات باعث گردیده بازار در خواب زمستانی فرو رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما