فروش کشمش تیزابی بی دانه مرغوب

تولید و فروش مستقیم کشمش تیزابی بی دانه مرغوب در این مجموعه انجام می شود و خریدارانی که به دنبال تهیه این محصول از تولیدات ممتاز تاکستان و ملایر هستند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

 

محصول تیزابی گوگردی مرغوب تاکستان ⇓

کشمش تیزابی بی دانه

تولید کشمش تیزابی در ایران

کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی پرحجم ترین و پرفروش ترین نوع کشمش در کشورمان هم جهت بازار داخل و هم جهت صادرات به شمار می رود که تقریباً در اکثر مناطق تولیدکننده انگور این محصول را نیز تولید می کنند که در دو نمونه دانه دار و بدون دانه موجود می باشد.

 

اما مشتریان بیشتر مایل هستند از نمونه بدون دانه یا بدون هسته این محصول استفاده کنند که در بازار داخلی در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص و صادراتی در کارتون های ۱۰ کیلویی یا ۵ کیلویی خالص بسته بندی می شود.

 

روال تولید آن هم به این صورت است که باغدار و کشاورز وقتی که در شهریورماه انگور را چید آن را به مایع تیزآب داغ آغشته کرده و سپس در مقابل آفتاب پهن می‌کند تا نور آن طی ۵ الی ۷ روز محصول را تبدیل به کشمش کند.

 

نکته مهمی که اینجا پیش می آید این است که اگر به محصول حاصل دود گوگرد بزنند تبدیل به همان کشمش تیزابی رنگ روشنی می باشد که همه ما به خوبی آن را می‌شناسیم اما ممکن است به آن گوگرد هم نزنند که در اینصورت محصول حاصل رنگی قهوه ای تیره خواهد داشت که به آن کشمش خرمایی می گویند.

محصول تیزابی بدون گوگرد یا خرمایی ⇓

کشمش تیزابی بی دانه

فروش کشمش تیزابی مرغوب

اگر قرار باشد دو منطقه اصلی تولیدکننده کشمش تیزابی را در کشورمان نام ببریم قطعاً باید نام تاکستان قزوین و ملایر همدان را اشاره کنیم که اگر به دنبال بالاترین کیفیت محصول اشاره شده  هستید تولیدات تاکستان به شما پیشنهاد می شود و اگر به دنبال مناسب ترین و یا بهتر بگوییم ارزانترین قیمت در کنار کیفیتی معقول هستید کشمش ملایر برای شما مناسب خواهد بود.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد و طبیعتا از محصولات همین منطقه جهت فرآوری و بسته بندی خود استفاده می کند و آنها را به صورت مستقیم و از تولید به مصرف به فروش می رساند.

 

در حال حاضر یعنی اواسط بهمن ۱۴۰۰ دو نوع کشمش تیزابی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه با کیفیت بالا تولید شده و برای صادرات محصول گوگردی کیلویی ۴۴ هزار تومان در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص و نمونه بدون گوگرد کیلویی ۴۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت خواهد خورد که این محصولات برای بازار داخل در کارتونهای ۸.۵ کیلو خالص به ترتیب ۳۸۰ هزار تومان و ۳۴۰ هزار تومان قیمت می خورد.

 

لازم به ذکر است که بر روی بسته بندی این مجموعه هیچگونه شماره تماس و یا راه ارتباطی و آدرس دقیق کارخانه درج نشده که شما با خیال راحت می توانید این محصول را خریداری کنید و نگرانی از بابت دور خوردن از مشتری خود نداشته باشید. در ضمن برای بازار داخلی امکان پر کردن محصولات اشاره شده در کارتون های ۵ کیلویی یا ۴ کیلو و ۷۵۰ گرم خالص هم وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما