قیمت کشمش سلطانی ملایر

جهت استعلام قیمت کشمش سلطانی ملایر و تاکستان، تاجر و شرکت بازرگانی می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفته و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت ثبت سفارش داشته باشد.

 

محصول تیزابی گوگردی درجه یک تاکستان ⇓

قیمت کشمش سلطانی

تولید کشمش سلطانی سوپر و درجه یک

کشمش سلطانی یا کشمش تیزابی یکی از محصولات پرفروش و پرحجم از نظر میزان تولید در کشورمان محسوب شده که آن را هم برای فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می دهند و هم جهت صادرات به کشورهای وارد کننده این محصولات.

 

علت نامگذاری سلطانی به این محصول به نوع و نژاد انگور بر می‌گردد و تیزابی هم به این جهت به آن می گویند که برای تولید آن از مایع تیزآب داغ استفاده می کنند و زمانیکه باغدار و کشاورز در اواسط شهریورماه آنها را چیدند آن را به این مایع آغشته کرده و سپس در مقابل آفتاب پهن می‌ کنند.

 

این محصولات به صورت بی دانه و بی هسته هستند و سایز آنها باید از ۱۰ میل کمتر باشد تا بتوان از آن به عنوان محصول پلویی نام برد. رنگ آنها هم به صورت قهوه ای است که یا روشن می شود زمانی که به آن گوگرد می زنند و یا تیره می گردد زمانی که به آن گوگرد نمی زنند و هر دو محصول هم در این مجموعه فرآوری و بسته بندی می گردد.

 

برترین تولیدکننده کشمش تیزابی در کشور منطقه تاکستان استان قزوین است که محصول سوپر محسوب می شود که اگر یک لول از نظر کیفی پایین تر آن را بخواهید که همان درجه یک به شمار می رود ملایر استان همدان و نیز قوچان استان خراسان در زمینه تولید آنها سرآمد می باشد که طبیعتاً افت کیفیت باعث می گردد قیمت آن هم پایین تر شود.

محصول تیزابی بدون گوگرد که به آن خرمایی می گویند. ⇓

کشمش سلطانی ملایر

قیمت محصول سلطانی درب کارخانه

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش  آراد در تاکستان استان قزوین است اما از هر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد در سبد عرضه خود در اختیار دارد و شما می توانید هم کیفیت سوپر کشمش تیزابی را خریداری کنید و هم نمونه درجه یک آن را که مناسب برای بازار های خاصی می باشد.

 

در حال حاضر یعنی اواخر آذر ۱۴۰۰ قیمت محصول تاکستان ۴۵ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود و محصول ملایر ۴۰ هزار تومان که کارتون های آن برای صادرات ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص خالص است و برای بازار داخل هم ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم کیلو خالص.

 

اگر قصد صادرات کشمش تیزابی را دارید می توانید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط تلفنی گرفته و به روز استعلام قیمت نمایید و در ادامه اقدام به دریافت نمونه به صورت فیزیکی داشته باشید. این تضمین به مشتری داده می‌شود که بار فرآوری شده عیناً باید با همان نمونه مطابقت داشته باشد و اگر این موارد تایید شد به صورت حضوری درب کارخانه و یا گمرک هر نقطه ی مرزی می توانید اقدام به دریافت بار نموده و همان جا هم تسویه آن را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما