قیمت خرید کشمش طلایی ملکان + عکس

جهت دریافت قیمت خرید کشمش طلایی ملکان و عکس و فیلم مربوط به این محصول صادراتی شمای مشتری می توانید با راه های ارتباطی قرار گرفته در این سایت که متعلق به مدیر بازرگانی مجموعه تولیدی کشمش آراد است تماس حاصل نمایید.

کشمش طلایی ملکان

ملکان استان آذربایجان شرقی به همراه بناب و مراغه از تولیدکنندگان اصلی کشمش طلایی در کشورمان می باشند که این تولیدات بیشتر از آن که برای بازار داخلی مورد استفاده قرار بگیرد جهت صادرات از آن استفاده می شود.

این کشمش در ملکان به صورت بارگاهی آماده می‌شود یعنی بارگاه داران و باغداران وقتی که انگور را چیدند پس از آغشته کردن به مایع تیزاب داغ آن را از داربست آویزان می‌ کنند و سپس زیر آن گوگرد آتش زده و اصطلاحاً دود اندود می کنند تا رنگ کشمش یا بهتر بگوییم انگور، زرد و طلایی شود.

کشمش طلایی ملکان

مشخصات کشمش طلایی

از نامش پیداست طلایی و زردرنگ است، به صورت بدون دانه و بدون هسته می باشد و در میان کارتون های کشمش طلایی مخلوطی از سایزهای ۸، ۹، ۱۰ و یا حتی ۱۱ میل موجود است.

برای صادرات به کشورهای عربی بسیار مناسب است و تقریباً تمامی این کشورها کشمش طلایی را در حجم وسیعی خریداری می کنند که از تولیدکنندگان اصلی آن می توان به ایران، ازبکستان، ترکیه و آمریکا اشاره نمود.

محصول طلایی ملایر که کیفیت مناسبی ندارد. ⇓

مشخصات کشمش طلایی

قیمت کشمش طلایی ملکان

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت بوجاری و بسته بندی کشمش را در اختیار دارد و اگر به دنبال خرید کشمش طلایی ملکان هستید این مجموعه آن را نیز تولید می کند.

به این صورت که بار را به صورت فله از بارگاه داران شهر ملکان خریداری و در کارخانه خود کارهای بوجاری، سورت و بسته بندی روی آن انجام می دهد و جالب آن که با قیمتی مناسب تر از کارخانه های ملکان و بناب به مشتری خود قیمت می دهد که در حال حاضر یعنی دی ۱۴۰۱ کیلویی ۶۶ هزار تومان با کیفیت اعلا می باشد که اگر جنس درجه یک آن را بخواهید کیلویی ۶۲۰۰۰ تومان فاکتور می شود.

قیمت کشمش طلایی ملکان

دریافت فیلم و عکس از خود محصول

نکته جالبی که در مورد اکثر تولیدکنندگان و کارخانه های کشمش در ایران وجود دارد این است که وقتی مشتری از آنها درخواست فیلم و عکس می کند یا از اینترنت دانلود می کنند یا اینکه فیلم بسیار بی کیفیت را برای ایشان ارسال می کنند.

اما اجازه بدهید در مورد برخی از محموله هایی که این مجموعه به آن طرف مرز ارسال کرده اشاره کرد. در کشورهایی نظیر گرجستان، لبنان و ارمنستان تجربه صادرات را فقط با ارسال عکس و فیلم واقعی از خود محصول داریم به گونه ای که خریدار کارخانه را ندیده بود اما وقتی کار، حرفه ای و تمیز باشد مشتری به خوبی این را متوجه خواهد شد که با چه مجموعه ای می خواهد کار کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما