خرید کشمش زرد طلایی ملایر در سال 1401

کشمش زرد طلایی از آن جمله محصولات صادراتی با کیفیت کشورمان محسوب می شود و سالانه حجم عظیمی از این محصول از تولیدات ملایر، بناب و ملکان به کشورهای واردکننده این نوع کشمش صادر می گردد که کشورهای عربی مهمترین آن ها محسوب می شوند جهت خرید و استعلام قیمت آن در سال ۱۴۰۱ میتوانید با مدیر فروش مجموعه بازار کشمش ایران با عنوان تجاری کشمش آراد ارتباط تلفنی بگیرید.

وضعیت تولید انواع کشمش در ملایر

ملایر همدان از جمله تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش علی‌ الخصوص انواع پلویی در ایران محسوب می گردد و محصولات خود را علاوه بر اینکه در بازار داخلی به فروش می رساند جهت عرضه در بازار صادراتی هم بهره خواهد برد که از این نوع محصولات صادراتی می توان به کشمش زرد طلایی اشاره نمود که به صورت کلی برای صادرات فقط از آن استفاده می شود و برای بازار داخل مشتری چندانی برای آن وجود ندارد.

 

به صورت کلی محصول اشاره شده به دو صورت در کشورمان تولید می‌ شود که یکی جنس باکیفیت و مرغوب و طبیعتاً گرانتر است و دیگری مربوط به تولیدات همین منطقه ملایر می باشد که کیفیتی پایین تر و در نتیجه قیمتی ارزان تر دارد و مناسب برای بازارهای ضعیف تر نظیر عراق، سوریه و مناطقی از روسیه خواهد بود.

 

این نوع کشمش به مانند سایر انواع کشمش پلویی دیگر همگی از یک نوع انگور یعنی انگور بی دانه تولید می شوند که ابتدا آن را برای بالا بردن مدت زمان نگهداری یا تاریخ انقضای بالاتر به مایع تیزاب آغشته می کنند و سپس یا از بارگاه آن را آویزان کرده و به آن گوگرد می زنند که در بناب، مراغه و ملکان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین به این صورت آن را تولید می کنند و یا اینکه در درون سبد به آن گوگرد می زنند که در نتیجه محصول حاصل از نظر یکنواختی رنگ یکسان نبوده و به مانند رنگین کمان دارای رنگ های متنوع است و به همین جهت قیمت آن پایین تر بوده که مربوط به تولیدات همین منطقه ملایر استان همدان است.

 

در سال ۱۴۰۱ و زمانی که در آن قرار داریم یعنی اواسط شهریور این سال، محصول تازه کم کم وارد بازار خواهد شد و از آنجایی که با باغداران متعدد در سراسر ایران هم در ارتباط و همکاری هستیم افزایش تولید تقریباً ۵۰ درصد بیشتر از سال گذشته را شاهد خواهیم بود و این موضوع کاهش قیمت این نوع کشمش را در پی خواهد داشت محصولی که تا ۸۰ هزار تومان هم در بهترین کیفیت نرخ گذاری شد که در مرداد این سال به کیلویی ۷۳ هزار تومان هم رسید و این موضوع برای تولیدات ملایر به ۶۰ الی ۶۵ هزار تومان رسیده بود و امید است برای فصل جدید قیمت کمی کاهش پیدا کند.

 

نمونه محصول تولیدشده در این مجموعه ⇓

خرید کشمش زرد

خرید کشمش طلایی در سال 1401

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان قزوین فعالیت بوجاری، سورت و بسته بندی انواع کشمش پلویی را در اختیار دارد و یکی از محصولاتی را که در سبد تولیدی خود همیشه موجود خواهد داشت همین کشمش زرد طلایی است که در کارتون های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی آنها را انجام می دهد.

 

موضوع بسیار مهم این است که یا مشتری جنس سوپر یا درجه یک می خواهد که طبیعتاً باید از استان آذربایجان شرقی یا همین تاکستان که به صورت بارگاهی این محصول را تولید می‌ کنند خریداری شود یا اینکه جنس ارزان قیمت تر که کیفیت پایین تر هم دارد باید خرید خود را انجام دهد که هر دو محصول اشاره شده در این مجموعه تولید شده و قیمت گذاری می شود.

 

همیشه وقتی بار به تازگی وارد بازار می شود و اصطلاحا از باغداران، کشاورزان و بارگاه داران خریداری می شود نرخ آن به مانند همان گذشته یا فصل گذشته است اما عموماً در مهرماه و اواخر آن که کارخانه‌ها خرید حجم بالای خود را انجام دادند قیمت واقعی هر نوع کشمشی فرقی ندارد در کجای ایران تولید می شود مشخص خواهد شد.

 

شمای مشتری هم اگر قصد خرید محصول اشاره شده را از دو کیفیت متفاوتی که در بالا به آن پرداخته شد دارید میتوانید با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی گرفته و علاوه بر استعلام قیمت به روز درخواست نمونه محصول را نیز داشته باشید و در صورتی که دو مورد گفته شده مورد تایید بود هم می توانید به صورت حضوری در کارخانه سفارش خود را ثبت نمایید و یا اینکه با پرداخت بیعانه سفارشتان ثبت و بار برایتان در هر نقطه مرزی ارسال و قبل از گمرک تسویه را انجام دهید.

 

نمونه تولیدشده ملایر که کیفیت مناسبی ندارد. ⇓

خرید کشمش طلایی

بسته بندی کشمش مطابق با خواست مشتری

یکی از موضوعات مهمی که خریداران به آن اشاره می‌ کنند بحث بسته بندی کشمش خریداری شده خود می باشد که به صورت کلی درصد قابل توجهی از کارخانه های کشمش در ایران نوع بسته بندی آنها به صورت کارتونی است که پنج لایه است و یا به صورت لمینت شده و یا ساده صادرات آن انجام می گیرد.

 

اما سوال اصلی که برای این عزیزان پیش می‌ آید این است که آیا امکان دارد بر روی این بسته بندی ها آرم و شماره تماس شرکتشان ثبت گردد یا خیر که این امکان در این مجموعه وجود داشته ولی با ذکر توضیحاتی مفصل که در پایین به آن خواهیم پرداخت.

 

ابتدا این موضوع را باید بدانید که اگر قصد خرید کشمش زرد طلایی را در بسته بندی که اطلاعات شما بر روی آن درج گردیده را دارید باید کلیشه مربوط به خود را داشته باشید یعنی ابتدا باید هزینه آن را پرداخت کنید و با این کلیشه که شرکت های طراحی آن را برایتان انجام می دهند می توانند تا ۶۰ هزار کارتون برای خود بسته بندی را انجام دهید.

 

نکته مهم دیگر زمان است که برای طراحی این کلیشه حدود یک ماه زمان می‌برد و ده روز هم زمان می برد که این کلیشه بر روی کارتون درج گردد که شرکت های کارتون سازی صفر تا صد آن را انجام داده و به دست ما سپرده تا محصول را درون این کارتون ها بسته بندی کنیم.

 

نکته مهم دیگر این است که حتی اگر قصد انجام دادن کارهای بالا را نداشته باشید و نمی خواهید برای شروع هزینه کنید این را بدانید که بر روی کارتون های این شرکت هیچگونه راه ارتباطی و شماره تماس و یا حتی آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد تا خریداران بتوانند ما را پیدا کند و این می تواند برای مشتریان بسیار عالی باشد و با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

نمونه ای دیگر از محصول زرد طلایی که قلمی است و از تولیدات اختصاصی کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد. ⇓

کشمش زرد طلایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما