فروش کشمش پلویی به صورت عمده

فروش کشمش پلویی به صورت عمده در این مجموعه به صورت از تولید به مصرف انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه تاکستان قزوین را دارند می توانند با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرند.

 

محصول پلویی زرد یا همان طلایی درجه یک ⇓

کشمش پلویی عمده

تولید انواع کشمش پلویی

کشمش پلویی محصولی است که بارها نام آن را شنیده اید، چه در زمینه این محصولات فعالیت کرده باشید و یا حتی خانه دار باشید. این محصول جهت آشپزی و طبخ در کنار برنج، تولید کیک و کلوچه و شیرینی و استفاده در سالاد بسیار استفاده می شود و برای صادرات هم محصولی بسیار عالی است.

 

به صورت کلی به کشمشی که بی هسته و بی دانه باشد و سایز آن از ۱۰ میل کمتر باشد کشمش پلویی می‌ گویند که این محصولات ممکن است در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ تولید گردیده و در بازار ایران خرید و فروش آن انجام می گیرد.

 

منطقه تاکستان استان قزوین که این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد در آن کارخانه تولید، فرآوری و بسته‌ بندی این محصولات را در اختیار دارد از تولید کنندگان برتر محصولات اشاره شده در کشورمان محسوب می شود و هر وقت مشتری به دنبال خرید بالاترین کیفیت آنها است قطعاً از همین شهر نیاز خود را تامین می کند.

 

لازم به ذکر است مناطق دیگری نظیر ملایر استان همدان، ابهر و زنجان استان زنجان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و قوچان استان خراسان هم در زمینه این محصولات فعالیت دارند اما با یک درجه کیفی پایین تر نسبت به شهر تاکستان. که البته نیاز است این مورد هم گفته شود که کشمش پلویی زرد تولیدات ملکان و بناب هم در کیفیتی بسیار بالا قرار دارد.

محصول پلویی قهوه ای تیره که به آن خرمایی می گویند. ⇓

فروش کشمش پلویی

فروش عمده کشمش درب کارخانه

مشتری در این مجموعه این امکان را دارد که به صورت مستقیم با مرکز تولیدی وارد معامله شود و خرید خود را یا به صورت حضوری درب کارخانه و یا غیر حضوری در هر جایی از ایران که هستید و یا حتی برای صادرات در هر نقطه مرزی تحویل بگیرید.

 

انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه تولید می‌شود آن هم با بالاترین کیفیت ممکن که برای بازار داخل به صورت هشت و نیم کیلو خالص است و بازار صادراتی ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص با این تفاوت که برای صادرات شیرینک هم انجام می گیرد.

 

اما با توجه به این که از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ حدود سه ماه می‌گذرد و قیمت این محصولات رشد چشمگیری داشته به گونه ای که بین ۷۰ تا ۱۲۰ درصد رشد به آن ها خورده لذا تصمیمی که در هیئت مدیره گرفته شده است قرار شده که بار با کیفیت متوسط و کیفیت پایین هم تولید گردد و هر سه حالت مختلف جلوی مشتری قرار داده شود تا ایشان بتواند تصمیم بگیرد که قصد خرید کدام یک از این کیفیت ها را دارد.

 

برای خرید کشمش کارتونی شما ابتدا با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید، استعلام به روز قیمت نمایید و سپس مقدار بیعانه کمی از شما دریافت می گردد و زمانی که بار با نیسان و یا کامیونت به درب انبار شما رسید اقدام به تسویه داشته باشید چون همراه راننده کارت خوان هم فرستاده خواهد شد. برای کار کردن به شیوه اعتباری و چکی، هم شرایط خاص خود را دارد که نیاز است مشاوره در مورد این موضوع هم از جناب آقای عینی دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما