تولید کننده کشمش پلویی اعلا

تولید کننده کشمش پلویی اعلا در این مرکز حضور دارد و این مجموعه که در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی این محصولات را بر عهده دارد قابلیت فروش به صورت عمده و جزئی را برای مشتریان خواهد داشت.

 

محصول پلویی زرد اعلا برای صادرات ⇓

کشمش پلویی اعلا

تولید کشمش پلویی اعلا

کشمش پلویی مهمترین نوع این محصولات در کشورمان محسوب می شود و علاوه بر اینکه در بازار داخلی فروش آن انجام می گیرد جهت صادرات نیز بسیار از آن استفاده می کنند. این محصول در شهرهایی نظیر تاکستان قزوین، ملایر همدان، قوچان خراسان و ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی در حجم وسیع تولید می گردد.

 

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین واقع شده و این منطقه هم انواع کشمش پلویی را در اختیار دارد و این محصولات دارای رنگ‌ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ می باشد و هر چهار نوع آن در این مجموعه با کیفیت اعلا و سوپر تولید می گردد.

 

به صورت کلی به هر نوع کشمشی که بی هسته و بی دانه باشد و سایز آن از ۱۰ میل کمتر و ظاهر آن گرد باشد محصول پلویی می گویند که عموماً جهت مصارف طبخ در کنار برنج و یا تولید کیک و کلوچه و شیرینی بسیار از آن استفاده می گردد.

 

اکثر کارخانه های کشمش در کشورمان بسته بندی این محصولات را به صورت کارتونی در نظر می‌گیرند که ممکن است وزن های نظیر ۳،۵،۹، ۱۰ و یا حتی ۱۲ کیلویی باشد که جنس کارتون ممکن است سه لایه و یا پنج لایه بوده و یا تولید داخل باشد و یا وارداتی.

محصول پلویی خرمایی اعلا برای بازار داخل ⇓

تولید کننده کشمش پلویی

فروش محصول پلویی درب کارخانه

مشتری این امکان را دارد که در این مجموعه بتواند محصول پلویی را درب کارخانه خریداری کند حال برای بازار داخلی که در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص بسته بندی آن انجام می گیرد و حال در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص که برای صادرات این نوع بسته بندی را در نظر می گیرند.

 

اگر با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی که کار بازرگانی مجموعه را نیز انجام می دهد ارتباط بگیرید می توانید استعلام به روز قیمت نمایید و سفارش خود را به صورت حضوری و غیرحضوری با کیفیت اعلا ثبت نمایید.

 

برای بازار داخل کشمش پلویی آفتابی سرخ رنگ و کشمش پلویی خرمایی قهوه ای تیزه و بازار صادراتی کشمش پلویی تیزابی قهوه‌ای روشن و کشمش پلویی زرد یا همان طلایی می تواند بسیار مناسب باشد که آنها را نه با قیمت ارزانتر از سایر کارخانه‌ها بلکه با مناسب ترین قیمتی که کیفیت آن تقدیمتان می شود امکان خرید از جانب شما را خواهد داشت.

 

در حال حاضر که در نیمه اول آذر ۱۴۰۰ هستیم قیمت های محصولات افزایش زیادی داشته و بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد قیمت انواع کشمش متاسفانه رشد داشته و این رشد قطعاً به صادرات آن ضربه خواهد زد و در بازار داخلی هم باعث شده خریداران آن کم و کمتر شوند که این موضوع اجتناب ناپذیر است. با این اوصاف شماره تماس مدیر فروش را به همین جهت قرار داده ایم تا شما بتوانید به روز استعلام نرخ نمایید، قیمت هایی که فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما