قیمت روز کشمش پلویی مرغوب

جهت خرید و استعلام قیمت روز کشمش پلویی مرغوب مشتری می تواند با شماره تماس اختصاصی مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط گرفته و در هر جایی از ایران که هستید ثبت سفارش نمایید.

محصول پلویی در دو کیفیت متفاوت ⇓

کشمش پلویی مرغوب

تولید کشمش پلویی مرغوب تاکستان

کشمش پلویی یکی از پرفروش ترین محصولات در بین انواع کشمش محسوب می شود که مشتریان بسیار زیادی در بازار داخلی دارد که البته برای صادرات به ندرت از این محصول استفاده می کنند و بیشتر، کشمش های تیزابی و کشمش طلایی به کشورهای واردکننده این محصولات ارسال می گردد.

 

کشمش پلویی که در اینجا به آن پرداخته شد منظور همان محصول آفتابی است که رنگ سرخ داشته و در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص در بازار ایران خرید و فروش شده و مشتریان زیادی در بازار تهران، کرج و شهرها و استانهای شمالی ایران دارد.

 

این کشمش به صورت بی دانه و بی هسته است و بالاترین کیفیت آن مربوط به تولیدات تاکستان بوده که حدود ۲۰ کارخانه کار فرآوری و بسته‌ بندی این محصولات را با کیفیت بالا انجام می دهد و این اطمینان را به شما می دهیم که اگر بهترین و بالاترین کیفیت این محصول را می خواهید قطعاً باید از محصولات تاکستان خرید خود را انجام دهید.

 

در کنار تاکستان که در بالا به آن پرداخته شد منطقه ملایر همدان نیز این محصولات را تولید می‌کند اما با یک درجه کیفی پایین تر که طبیعتاً قیمتی پایین تر هم خواهد داشت و برای مشتریانی که به دنبال خرید کشمش ارزان تر در کنار دارا بودن کیفیت متوسط هستند بسیار مناسب است.

محصول آفتاب خشک که از آن کشمش پلویی تولید می گردد. ⇓

قیمت روز کشمش

قیمت کشمش پلویی درب کارخانه

محصول اشاره شده در مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان قزوین هم مرکز تولیدی دارد با کیفیت بالا آماده شده و این امکان وجود دارد که شما در هر شهری از ایران که باشید می توانید سفارش محصول را به صورت حضوری و غیرحضوری بدهید.

 

قیمت کشمش پلویی در اواخر مهر ۱۴۰۰ هر کارتون ۲۷۰ هزار تومان فاکتور می شود که شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه حتی اقدام به خرید حضوری محصولات هم داشته باشید.

 

با وجود اینکه محصول پلویی در کارخانه از کشمش فله که دارای دم، شاخه و گل بوده به دست می آید و در کارتون بسته بندی می شوند اما محصول فله آن هم امکان عرضه و فروش آن وجود دارد که در کیسه و گونی بسته بندی آن انجام گرفته و مشتریان خاص خود را در سراسر ایران خواهد داشت.

 

لازم به ذکر است که پس از استعلام قیمت روز محصولات اشاره شده اگر در شهرها و مناطق دورتر از این مرکز تولیدی هستید فقط هزینه وسیله نقلیه تا انبار، از شما دریافت می شود و مابقی مبلغ را زمانی که بار به دستتان رسید و شما توانستید محصولات را چک کنید و از کیفیت آن مطمئن شوید تسویه خواهید نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما