کارخانه تولید و صادرات کشمش بی دانه درجه یک

مدیر فروش کارخانه و شرکت تولید کشمش بی دانه با کیفیت درجه یک که امکان صادرات مستقیم آن هم از طریق این مرکز فراهم است در این سایت حضور داشته و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه انواع کشمش صادراتی را داشته باشند می توانند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

تولید کشمش درجه یک

کارخانه تولید کشمش درجه یک

مجموعه تولیدی کشمش آراد که کار فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را جهت صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی آماده می کند انواع کشمش فله ای که فرآوری نشده است را از باغداران و کشاورزان تاکستان قزوین و ملکان استان آذربایجان شرقی خریداری و این محصولات را با کیفیت درجه یک بسته بندی خواهد نمود.

 

محصولات صادراتی که در این مرکز آماده می شوند عبارتند از کشمش تیزابی، کشمش خرمایی و کشمش انگوری طلایی که دو محصول اولی از باغداران تاکستان تامین می شود و محصول طلایی از باغداران و کشاورزان ملکان آذربایجان که بهترین کیفیت این نوع بار را در کشورمان تولید می کنند تامین خواهد شد.

 

لازم به ذکر است برای اینکه بتوان یک کشمش را صادر نمود باید سه ویژگی داشته باشد که عبارتند از:

  1. بی دانه و بی هسته بودن محصول.
  2. اینکه بتوان آن را برای مدت طولانی در انبار ذخیره کرد که عموماً برای این کار از مایع تیزاب که حکم نگهدارنده را دارد استفاده می کنند.
  3. میزان تولید آن در کشور بالا باشد تا بتوان آن را برای یک فصل کشمشی برای مشتری تامین نمود.

صادرات کشمش درجه یک

صادرات مستقیم کشمش از این مرکز

خیلی از مشتریانی که برای استعلام قیمت و یا اطلاعات مورد نیاز در مورد انواع کشمش با مدیر فروش این سایت که در حقیقت مدیر فروش کارخانه تولیدی کشمش هم هست ارتباط می‌گیرند و می‌گویند که آیا امکان صادرات مستقیم این محصولاتی را که خودتان تولید می کنید دارید یا خیر.

 

در پاسخ باید بگوییم بله، به عنوان مثال این مورد را خدمتتان عرض خواهیم کرد که برخی از مشتریان این مجموعه خارج از کشور هستند و با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه سفارش آن را ثبت می‌کنند. وقتی که بار آماده شد کارهای گمرک، بهداشت و استاندارد آن انجام و مجوزهای آن از طریق ایمیل و یا فکس ارسال خواهد شد و وقتی که مشتری این برگها را رویت نمود اقدام به تسویه مالی خواهد نمود در صورتی که هنوز که هنوز است کارخانه را از نزدیک ندیده.

 

برای صادرات از کشمش بی دانه باکیفیت در این مرکز استفاده می شود و برای روشن شدن این موضوع مثالی را ذکر خواهیم کرد:

کشمش انگوری طلایی که در این کارخانه در اواسط خرداد ۱۴۰۰ تولید و بسته بندی می گردد ۳۴۵۰۰ تومان فاکتور می گردد در صورتی که ما در ایران این امکان را داریم که کشمش طلایی ۲۷ هزار تومانی را هم (از تولیدات ملایر) تولید کنیم پس این اطمینان را داشته باشید که هر چقدر پول بدهید همانقدر هم آش خواهید خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما