سفارش عمده کشمش زرد طلایی

مشتری در این سایت می تواند سفارش عمده کشمش زرد طلایی را از بهترین تولیدات بارگاهی داشته باشد و خرید خود را یا درب کارخانه به صورت حضوری تحویل بگیرد و یا در هر نقطه مرزی و در گمرک بار خود را دریافت کند.

 

محصول زرد طلایی بارگاهی که کیفیت بالایی دارد. ⇓

کشمش طلایی عمده

کشمش زرد طلایی در ایران

کشمش زرد طلایی از جمله محصولاتی می باشد که در دو نوع مختلف در کشورمان موجود بوده و دو منطقه متفاوت آن را تولید و بسته بندی و عموماً صادر می‌ کنند، چون کمتر برای فروش در بازار داخل مورد استفاده قرار می گیرد.

 

یکی از این نوع کشمش ها به حالت کشیده و قلمی می‌ باشد که مربوط به تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی است و دیگری گرد و بیضی شکل بوده و در مناطقی نظیر تاکستان قزوین، ملایر همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی تولید می شود که موضوع بحث این مقاله هم دقیقاً همین نوع کشمش می باشد.

 

در هر دو محصول به علت میزان بالای گوگرد زنی است که رنگ این نوع کشمش، طلایی می‌ شود و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا از مشتریان اصلی این دو نوع محصول محسوب شده و در کارتون های ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص آنها را تحویل می‌گیرند.

 

اما همان کشمش زرد طلایی گرد و بیضی شکل که نام دیگر آن کشمش پلویی زرد است به دو طریق تولید می شود که باعث به وجود آوردن دو نوع کیفیت متفاوت و طبیعتاً دو قیمت متفاوت خواهد شد که یکی زمانی است که انگوری که به تیزاب آغشته شد و تبدیل به کشمش گردید را در درون سبد ریخته و به آن گوگرد می‌زنند و دیگری زمانی است که انگور را از بارگاه آویزان کرده سپس به آن گوگرد می زنند که در این صورت یکنواختی رنگ بسیار بهتر و کیفیت محصول بالاتر خواهد رفت و محصولی هم که در این مجموعه تولید می‌شود از همین نوع دومی می باشد.

محصول زرد طلایی ملایر که مطابق تصویر کیفیت متوسطی دارد و رنگها مخلوط هستند. ⇓

کشمش زرد عمده

نحوه سفارش انواع کشمش در این سایت

علاوه بر محصولی که در بالا به آن پرداخته شد کشمش های دیگری هم در این مجموعه تولید و بسته بندی می شود و به صورت کلی بسته بندی این شرکت برای بازار داخلی از کارتون ۹ کیلویی است و برای صادرات هم ۵ و ۱۰ کیلویی خالص.

 

شما ابتدا باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید، استعلام قیمت به روز کشمش زرد طلایی را داشته باشید و فیلم آن را در یکی از شبکه‌ های اجتماعی دریافت نمایید و اگر برآورد قیمت آن از درب کارخانه تا زمانی که به دست خریداران برسد مثبت بود اقدام به دریافت نمونه فیزیکی بار را هم خواهید داشت که می توانید برای مشتریتان پست کنید تا طبق همان نمونه بار برایتان تولید و ارسال گردد.

 

در حال حاضر که در اوایل فروردین ۱۴۰۱ هستیم قیمت کشمش زرد طلایی به صورت بارگاهی که در این مجموعه تولید می‌شود با بالاترین کیفیت ممکن کیلویی ۶۸۰۰۰ تومان فاکتور می گردد و اگر به دنبال نمونه ملایری هستید آن هم در این مرکز تولید شده و با قیمت ۵۸۰۰۰ تومان درب کارخانه قیمت می خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما