صادرات کشمش زرد طلایی به مالزی

تولیذ و صادرات کشمش زرد طلایی به مالزی در این مجموعه مستقیما انجام می شود و مشتری اگر به دنبال خرید محصول اشاره شده با کیفیت سوپر برای این کشور می باشد می تواند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرد.

 

محصول زرد طلایی با کیفیت بارگاهی ⇓

صادرات کشمش زرد

تولید کشمش زرد طلایی

کشمش زرد یا کشمش طلایی یکی از انواع محصولاتی می باشد که در کشورمان در حجم وسیعی تولید می‌شود و از آن جایی که این محصول فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد دارای درصد سود مناسبی خواهد بود به خصوص با افزایش نرخ ارز.

 

البته لازم به ذکر است که ما دو نوع از این محصول در ایران داریم که یکی گرد و بیضی شکل است و به صورت بی دانه موجود بوده و سایز آن در حدود ۹ و ۱۰ میل می باشد و محصولی که در بالا گفته شد هم دقیقا همین است، اما دیگری به صورت کشیده و قلمی است و مربوط به تولیدات انحصاری استان خراسان رضوی در شهرهایی مانند کاشمر و خلیل آباد می باشد.

 

به محصول گرد و بیضی شکل که طبیعتاً رنگ طلایی زرد هم داشته باشد کشمش پلویی هم می‌ گویند که بهترین مشتریان آن کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا می‌ باشد که برخی از کارخانه های ایرانی حتی در کشورهای اشاره شده انبار و دفتر فروش دارد و به صورت مستقیم محصول خود را عرضه می کنند.

 

اما محصول پلویی، گرد و بیضی شکل که زردرنگ و طلایی است هم به دو صورت تولید می گردد:

  1. زمانی است که انگور تبدیل به کشمش شد در درون سبد به آن گوگرد می‌ زنند که طبیعتاً محصول باکیفیت نخواهد شد و در شهر ملایر استان همدان تولید می‌شود.
  2. دیگری زمانی است که آن را از بارگاه آویزان کرده سپس به آن گوگرد می زنند که در اینصورت محصول باکیفیتی از نظر یکنواختی رنگ حاصل خواهد شد که در بناب، ملکان استان آذربایجان شرقی و تاکستان استان قزوین محصول را به این صورت تولید می کنند.

 

محصول زرد طلایی با کیفیت متوسط از تولیدات ملایر همدان ⇓

صادرات کشمش طلایی

تولید و صادرات مستقیم کشمش

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین مرکز تولید و بسته بندی انواع کشمش را دارد که یکی از محصولاتی که در حجم وسیع تولید می‌ کند همین کشمش زرد طلایی بوده که به صورت مستقیم صادرات آن را نیز برای مشتری می تواند انجام دهد.

 

به این صورت که تمامی پروسه های اداری آن نظیر بهداشت، استاندارد، گمرک و کارهای بارگیری و ترانزیت تا زمانی که به دست مشتری برسد را انجام می دهد و تمامی این پروسه ها را با ارسال فکس و یا ایمیل به مشتری، اطمینان خاطر خواهد داد.

 

در حال حاضر که در اواسط اسفند ۱۴۰۰ هستیم و قیمت کشمش طلایی رشد بسیار زیادی از اول فصل تا به الان داشته به صورتی که به نرخ ۷۹۰۰۰ تومان هم حتی رسید اما در حال حاضر به کیلویی ۶۹۰۰۰ تومان با کیفیت سوپر رسیده است که همین محصول را اگر با کیفیت کمی پایین‌ تر بخواهید کیلویی ۵۹۰۰۰ تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

 

محصول اشاره شده در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می شود که امکان پر کردن آنها در کارتون ۵ کیلویی خالص هم وجود دارد که البته کیلویی ۵۰۰ تومان به نرخ کلی محصول اضافه خواهد شد. البته نرخ اشاره شده مربوط به درب کارخانه است و هزینه‌ های دیگر کار از درب کارخانه محاسبه خواهد شد نه از گمرک هر نقطه مرزی از ایران.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما