تولید عمده کشمش طلایی صادراتی

تولید عمده کشمش طلایی صادراتی در این مرکز انجام می شود و علاوه بر آن کار فروش مستقیم آن نیز اقدام می گردد و تاجران و شرکت های بازرگانی که به دنبال خرید از تولید به مصرف محصولات اشاره شده هستند می توانند تامین آن را در همین مجموعه انجام دهند.

 

محصول طلایی سوپر بارگاهی (راست) و محصول با کیفیت متوسط (سمت چپ) ⇓

تولید کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی صادراتی

کشمش طلایی محصولی است که در دو نوع مختلف در کشورمان تولید می‌شود که یکی قلمی و کشیده است و مربوط به استان خراسان در شهرهایی نظیر کاشمر و خلیل آباد می باشد و دیگری گرد و بیضی شکل که البته بی هسته و بی دانه نیز می باشد و به آن پلویی می گویند که این نمونه در شهرهایی نظیر تاکستان قزوین، ملایر همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی تولید می گردد.

 

این مجموعه هم چون در تاکستان استان قزوین واقع شده طبیعتا از تولیدات همین شهر جهت فرآوری استفاده می کند و کشمش طلایی که در تاکستان و شهرهای استان آذربایجان شرقی تولید می شود بالاترین کیفیت ممکن را در کشورمان به خود اختصاص می دهد، چون که از طریق بارگاه به انگور گوگرد میزنند و این کار باعث می‌شود یکنواختی رنگ زرد در بین دانه های انگور و کشمش بسیار بیشتر گردد.

 

چون در ملایر این محصول را به شیوه دیگری تولید می‌ کنند و انگور را پس از آغشته کردن به تیزاب که پس از چند روز محصول تبدیل به کشمش می شود درون سبد ریخته و سپس به آن گوگرد می زنند، این کار باعث می‌شود کیفیت درجه یکی از این محصول تولید نگردد و به همین جهت مشتریانی که به دنبال خرید محصولی ارزان تر هستند و برای بازارهایی نظیر عراق، سوریه، اوکراین، بلاروس و روسیه بخواهند از این منطقه خرید خود را انجام می دهند.

محصول طلایی قلمی کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی ⇓

کشمش طلایی صادراتی

فروش عمده محصول طلایی رنگ

مواردی که ابتدا باید عنوان شود این است که سفارش زیر دو تن برای کشمش طلایی تحت هیچ عنوانی برای کارخانه دار توجیه ندارد و اگر به دنبال خرید این محصول با میزان پایین تر هستید حداقل در این مجموعه نمی‌ توانید تامین آن را انجام دهید.

 

محصول اشاره شده در این مجموعه در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص برای امور صادراتی بسته‌ بندی می‌شود و برخی اوقات مشتری می گوید که آنها را در کارتون های ۵ کیلویی برای بنده پر کنید که این امکان هم وجود دارد اما حدود ۳۰۰ تومان هر کیلو افزایش قیمت‌ به آن خواهد خورد.

 

در حال حاضر یعنی اواسط بهمن ۱۴۰۰ قیمت کشمش طلایی در بالاترین کیفیت خود به کیلویی ۷۲ هزار تومان می‌ رسد و اگر از تولیدات ملایر بخواهید این محصول را خریداری کنید که طبیعتاً کیفیت پایین‌ تری هم دارد حدوداً کیلویی ۶۰ هزار تومان فاکتور می شود.

 

موضوع مهم دیگری که پیش می آید این است که برخی از کسانی که به دنبال خرید محصول اشاره شده هستند و دوست ندارند از مشتری خود دور بخورند برای این مورد در این مجموعه تدبیری اندیشیده شده و به این صورت بر روی کارتون های این مرکز هیچگونه شماره تماس و راه ارتباطی و آدرس دقیق کارخانه ای وجود ندارد و از طرفی امکان پر کردن محصولات اشاره شده در کارتون های مربوط به خودتان با برند خودتان هم وجود خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما