صادرات مستقیم کشمش طلایی به کویت

فروش و صادرات مستقیم کشمش طلایی به کویت در این مرکز که کار تولید و بسته بندی انواع کشمش را انجام می دهد صورت می پذیرد و تاجر و شرکت بازرگانی اگر به دنبال خرید بالاترین کیفیت این محصول در کنار قیمت مناسب است با واحد فروش این کارخانه ارتباط بگیرد.

 

محصول طلایی بارگاهی که بالاترین کیفیت را به خود اختصاص می دهد. ⇓

صادرات کشمش طلایی

تولید بالاترین کیفیت کشمش طلایی

کشمش طلایی یکی از محصولات صادراتی کشورمان می باشد که به دو صورت در ایران یافت می شود و تولید آن را دو منطقه متفاوت از شرق و غرب کشورمان انجام می دهند. یکی از این محصولات قلمی و کشیده است و مربوط به تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان می باشد و دیگری گرد و پلویی می باشد و مربوط به ملایر همدان، تاکستان قزوین و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی می باشد.

 

صحبت اینجا مربوط به نوعی از کشمش طلایی می باشد که گرد است و بی دانه و سایز آن در حدود ۱۰ میل می باشد و بهترین مشتریان آن کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا می‌ باشند که کویت یکی از وارد کنندگان اصلی این محصول محسوب می‌شود.

 

محصول اشاره شده از دو طریق تولید می شود یک طریق زمانی است که وقتی انگور بی دانه را به مایع تیزاب آغشته کردند آن را درون سبد ریخته و به آن دود گوگرد می‌زنند و به این صورت محصول حاصل از نظر رنگ، یکنواخت نخواهد شد و محصول دیگر به این صورت است که انگور آغشته شده را از بارگاه آویزان می کنند و سپس به آن گوگرد می زند که در این صورت محصول با کیفیت و یکنواخت تری از نظر رنگ تولید می شود.

محصول طلایی ملایر که کیفیتی متوسط دارد. ⇓

صادرات کشمش به کویت

صادرات مستقیم کشمش طلایی

در این مجموعه علاوه بر اینکه کشمش طلایی به صورت بارگاهی و با کیفیت اعلا توسط دستگاه سورتینگ لیزر و حتی ایکس‌ ری آماده و بسته‌ بندی می‌شود صادرات مستقیم آن تا زمانی که محصول به درب انبار خریدارتان برسد نیز انجام خواهد گرفت.

 

به این صورت، شما وقتی که با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفتید و درخواست استعلام قیمت به روز محصول را داشتید می توانید نمونه محصول را در قالب یک کیلو یا یک کارتون دریافت نموده و با نمونه‌ های سایر کارخانه‌ های دیگر هم مقایسه کنید. این اطمینان به شما داده می‌شود که قیمت این مجموعه کف کار خواهد بود نه صرفاً ارزانتر از همه جا چون قرار نیست قاعده بازار به هم بریزد.

 

بسته بندی محصولات اشاره شده به صورت کلی در قالب ۱۰ کیلویی خالص انجام می‌شود و قیمت هایی هم که به مشتری داده می‌شود طبق همین نوع بسته‌ بندی است اما گاهی اوقات پیش می آید که مشتری درخواست بسته بندی ۵ کیلویی و یا ۳ کیلویی خالص می‌ کند که این مورد هم در این مجموعه انجام پذیر است اما میزانی افزایش قیمت به هر کیلو از محصول خواهد خورد.

 

در حال حاضر که در اوایل بهمن ۱۴۰۰ هستیم قیمت هر کیلو کشمش طلایی در بالاترین کیفیت خود در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص کیلویی ۷۳ هزار تومان فاکتور می‌شود که اگر آن را به عنوان مثال در قالب کارتون ۳ کیلویی خالص بخواهید ۷۳۵۰۰ تومان نرخ خواهد خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما